01.10.22, 08:53

Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz. ZTM rusza z kampanią o udogodnieniach

Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz, fot. materiały prasowe

Zarząd Transportu Metropolitalnego rusza z akcją poświęconą rozwiązaniom ułatwiającym korzystanie z komunikacji miejskiej przez osoby z niepełnosprawnościami. Bohaterami kampanii są pasażerowie, poruszający się codziennie po miastach Metropolii.

ZTM realizuje akcję poświęconą rozwiązaniom ułatwiającym dostęp do komunikacji. Jednym z kanałów komunikacyjnych będą wiaty przystankowe, na których rozlokowane zostaną tzw. citylighty. Pozostałe działania komunikacyjne zostaną przeprowadzone w Internecie – na Facebooku, YouTubie, stronie ZTM i Linkedlin zostanie zamieszczony klip wideo.

"Od lat pracujemy nad rozwiązaniami, dzięki którymi komunikacja miejska staje się inkluzyjną. Dzięki stopniowo wprowadzanym udogodnieniom, z myślą o osobach ze szczególnymi potrzebami, chcemy, by wszyscy pasażerowie czuli się w autobusach, tramwajach i trolejbusach komfortowo’’ – mówi Małgorzata Gutowska, dyrektor Zarządu Transportu Metropolitalnego w Katowicach.

Przekaz został przygotowany we współpracy z osobami z niepełnosprawnościami. Przedmiotem kampanii jest prezentacja rozwiązań, które zostały wdrożone w komunikacji miejskiej. Są to ułatwienia dotyczące, m.in. prezentacji informacji pasażerskiej oraz techniczne udogodnienia w pojazdach. Kampania przebiegać będzie pod hasłem „Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz”.

Autorzy kampanii wskazują na dwa elementy składające się na jej ideę. Pierwszy z nich stanowi zachęta różnych grup pasażerów do korzystania z transportu zbiorowego poprzez prezentację wdrożonych w komunikacji miejskiej propasażerskich rozwiązań, a drugi to uwrażliwienie wszystkich podróżnych na trudności w przemieszczaniu się osób z niepełnosprawnościami.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
30.11.22, 09:50
| reklama & PR » informacje
We Got Now. Ludzie kształtujący świat sportu i kultury bohaterami kampanii marki New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.