26.09.22, 16:00
Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre. Kampania parówek marki Dolina Dobra
Na początku września br. marka Dolina Dobra zaprezentowała teaser kampanii promujący nowości w asortymencie: Parówki Dobre oraz Parówki 100% polskiej szynki. Kreacje graficzne z zaczepnym hasłem „przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” były emitowane w telewizji, pojawiły się także na outdoorach oraz działaniach digital. Teraz Dolina Dobra rusza z kolejnym etapem kampanii i prezentuje nowego brand hero.
Bohaterem najnowszego 30 sekundowego spotu jest Gospodarz, który przyłapuje na podjadaniu Parówek Dobrych tatę i syna. Reklama w zabawny i niekonwencjonalny sposób pokazuje, że Parówki Dobre są produktem tak dobrym, że trudno mu się oprzeć, dlatego w haśle kampanii marka Dolina Dobra używa przewrotnie formuły przeprosin.
„Zależało nam na stworzeniu kreacji, która w humorystyczny i ciekawy dla odbiorcy sposób zaprezentuje nasz produkt i podkreśli jego atuty: smak i bezprecedensową jakość. Jak pokazał teaser, kampanii, pomysł ten był strzałem w dziesiątkę i tym samym zainteresowaliśmy konsumentów, którzy w prywatnych wiadomościach niejednokrotnie pytali, czemu marka przeprasza. Otóż Dolina Dobra przeprasza, że … nie przeprasza. Stworzyliśmy produkt tak dobry, że używamy tego sformułowania przewrotnie i z przymrużeniem oka. Spoty z postacią Gospodarza, będące jednocześnie rozwinięciem kampanii można od dziś oglądać w telewizji. Ale to nie koniec. Mogę uchylić rąbka tajemnicy i zapowiedzieć, że kampania będzie miała swój ciąg dalszy” - mówi Zbigniew Wysocki, Marketing Director Goodvalley, Producenta marki Dolina Dobra.
Poprzez nową kampanię Dolina Dobra chce odczarować rynek parówek. Marka prezentuje Parówki Dobre, jako produkt bezkompromisowy, który charakteryzuje nie tylko wysoka jakość, ale również i cena. Jednocześnie parówki mogą pochwalić się naturalnym smakiem.
Działania reklamowe pod marką Dolina Dobra dedykowane Parówkom Dobrym oraz Parówkom 100% polskiej szynki rozpoczęły się 1 września br. zaczepnym hasłem prezentowanym na billboardach i w krótkich spotach video. Firma zwraca uwagę, że są to jedyne parówki obecne na tablicach reklamowych od lat.
Bitwa o parówki
Od 15 września realizowany jest główny trzon działań reklamowych Doliny Dobra. Pełnowymiarowa kampania oparta o spot z przewrotną i humorystyczną sytuacją śniadaniową z parówkami w roli głównej ma wzbudzać sympatię konsumentów. Bohaterem akcji jest ojciec przygotowujący swojemu dziecku śniadanie. W trakcie kuchennych prac daje się jednak uwieść smakowi parówek, tak że nawet postanawia ich nie ugotować. Ostatecznie jednak bitwę o parówki wygrywa chłopiec.
Ważnym aspektem kampanii jest wizerunek Gospodarza, który reprezentuje markę. Ma być on symbolem wyjątkowego modelu produkcji: od pola do stołu opartego o własne pola, hodowle i pasze.
Działania, które ruszyły 15 września objęły wszystkie kanały TV, Digital, OOH oraz działania niestandardowe. Spot, którego bohaterem jest tata i syn będzie emitowany do 9 października br. we wszystkich, głównych stacjach TV. Autorem idei kreatywnej jest agencja BBDO, za działania digitalowe oraz zakup mediów odpowiada MullenLowe Mediahub, nową identyfikacją wizualną stworzyła agencja czteryczwarte, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze