26.09.22, 16:00

Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre. Kampania parówek marki Dolina Dobra

KV kampanii Doliny Dobra, fot.: materiały prasowe

Na początku września br. marka Dolina Dobra zaprezentowała teaser kampanii promujący nowości w asortymencie: Parówki Dobre oraz Parówki 100% polskiej szynki. Kreacje graficzne z zaczepnym hasłem „przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” były emitowane w telewizji, pojawiły się także na outdoorach oraz działaniach digital. Teraz Dolina Dobra rusza z kolejnym etapem kampanii i prezentuje nowego brand hero.

Bohaterem najnowszego 30 sekundowego spotu jest Gospodarz, który przyłapuje na podjadaniu Parówek Dobrych tatę i syna. Reklama w zabawny i niekonwencjonalny sposób pokazuje, że Parówki Dobre są produktem tak dobrym, że trudno mu się oprzeć, dlatego w haśle kampanii marka Dolina Dobra używa przewrotnie formuły przeprosin.

„Zależało nam na stworzeniu kreacji, która w humorystyczny i ciekawy dla odbiorcy sposób zaprezentuje nasz produkt i podkreśli jego atuty: smak i bezprecedensową jakość. Jak pokazał teaser, kampanii, pomysł ten był strzałem w dziesiątkę i tym samym zainteresowaliśmy konsumentów, którzy w prywatnych wiadomościach niejednokrotnie pytali, czemu marka przeprasza. Otóż Dolina Dobra przeprasza, że … nie przeprasza. Stworzyliśmy produkt tak dobry, że używamy tego sformułowania przewrotnie i z przymrużeniem oka. Spoty z postacią Gospodarza, będące jednocześnie rozwinięciem kampanii można od dziś oglądać w telewizji. Ale to nie koniec. Mogę uchylić rąbka tajemnicy i zapowiedzieć, że kampania będzie miała swój ciąg dalszy” - mówi Zbigniew Wysocki, Marketing Director Goodvalley, Producenta marki Dolina Dobra.

Poprzez nową kampanię Dolina Dobra chce odczarować rynek parówek. Marka prezentuje Parówki Dobre, jako produkt bezkompromisowy, który charakteryzuje nie tylko wysoka jakość, ale również i cena. Jednocześnie parówki mogą pochwalić się naturalnym smakiem.

Działania reklamowe pod marką Dolina Dobra dedykowane Parówkom Dobrym oraz Parówkom 100% polskiej szynki rozpoczęły się 1 września br. zaczepnym hasłem prezentowanym na billboardach i w krótkich spotach video. Firma zwraca uwagę, że są to jedyne parówki obecne na tablicach reklamowych od lat.

Bitwa o parówki

Od 15 września realizowany jest główny trzon działań reklamowych Doliny Dobra. Pełnowymiarowa kampania oparta o spot z przewrotną i humorystyczną sytuacją śniadaniową z parówkami w roli głównej ma wzbudzać sympatię konsumentów. Bohaterem akcji jest ojciec przygotowujący swojemu dziecku śniadanie. W trakcie kuchennych prac daje się jednak uwieść smakowi parówek, tak że nawet postanawia ich nie ugotować. Ostatecznie jednak bitwę o parówki wygrywa chłopiec.
Ważnym aspektem kampanii jest wizerunek Gospodarza, który reprezentuje markę. Ma być on symbolem wyjątkowego modelu produkcji: od pola do stołu opartego o własne pola, hodowle i pasze.

Działania, które ruszyły 15 września objęły wszystkie kanały TV, Digital, OOH oraz działania niestandardowe. Spot, którego bohaterem jest tata i syn będzie emitowany do 9 października br. we wszystkich, głównych stacjach TV. Autorem idei kreatywnej jest agencja BBDO, za działania digitalowe oraz zakup mediów odpowiada MullenLowe Mediahub, nową identyfikacją wizualną stworzyła agencja czteryczwarte, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

29.11.2022 r., online.