22.09.22, 10:00

Duże zmiany w zespole komunikacji Agory. Agata Staniszewska dyrektorką ds. PR

Agata Staniszewska, fot.: Agencja Wyborcza.pl / fot. Mateusz Skwarczek

Od listopada 2022 r. obszary PR, IR i ESG Agory będą funkcjonowały samodzielnie i raportowały bezpośrednio do wyznaczonych członków zarządu spółki. Stanowisko dyrektorki ds. PR Agory obejmie Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa firmy, menedżera ds. IR - Krzysztof Mazur, a menedżerki ds. ESG - Anna Fidos.

Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa i dotychczasowa zastępczyni dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej spółki, zostanie od listopada br. szefową PR Agory. Będzie zarządzać działaniami public relations spółki, w tym komunikacją strategicznych projektów w Grupie Agora. Jednocześnie będzie prowadzić projekty z zakresu PR-u korporacyjnego, w tym wewnętrznego, relacji z mediami i kreowania wizerunku publicznego Agory. W codziennych działaniach ma zająć się także m.in. wsparciem oraz doradztwem PR dla podmiotów w grupie kapitałowej Agory. Dział PR Agory nadal będzie raportować bezpośrednio do prezesa zarządu spółki Bartosza Hojki.

Agata Staniszewska jest związana ze spółką od ponad 15 lat. Od 2015 r. pełni rolę rzeczniczki prasowej Agory, a w 2021 r. została zastępczynią dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej. Wcześniej zajmowała się prowadzeniem działań PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz agencji Pegasus PR.

W zespole PR pozostają Aleksandra Kubrak i Paulina Rydzek, specjalistki ds. komunikacji zajmujące się realizacją działań public relations dla mediów i marek z Grupy Agora. Aleksandra Kubrak wspiera w tym obszarze przede wszystkim pion Gazeta.pl, spółki Helios i NEXT FILM, a także działalność gastronomiczną rozwijaną pod marką Pasibus. Odpowiada też za obecność marki Agora w mediach społecznościowych. W zespole spółki jest od 2014 r.; pracę zaczynała w dziale marketingu Gazeta.pl.

Z kolei Paulina Rydzek, odpowiedzialna za PR dla działalności prasowej i wydawniczej Agory, jest związana ze spółką od 2018 r.; wcześniej była specjalistą ds. PR i komunikacji B2B w Stopklatce TV (Stopklatka SA), pracowała też m.in. w Polskim Instytucie Badań i Innowacji oraz Agencji PR Futurama Communication Intelligence.

Działania Agory w zakresie relacji z inwestorami oraz rynkiem kapitałowym poprowadzi od listopada br. Krzysztof Mazur jako samodzielny menedżer ds. IR. Jego bezpośrednią przełożoną będzie Anna Kryńska-Godlewska, członkini zarządu Agory odpowiedzialna, m.in. za obszar finansów. Mazur dołączył do Agory w lipcu br. jako specjalista ds. relacji inwestorskich i komunikacji, odpowiadając za wsparcie zespołu w prowadzeniu działań IR. Wcześniej, przez sześć lat był związany z agencją InnerValue, w której zrealizował kilkadziesiąt projektów z zakresu bieżącej obsługi relacji inwestorskich, PR finansowego oraz wsparcia komunikacyjnego procesów IPO i emisji obligacji korporacyjnych.

Natomiast działania z obszaru ESG, związane, m.in. z raportowaniem niefinansowym, od listopada samodzielnie prowadzić będzie Anna Fidos, która awansuje na stanowisko menedżerki ds. ESG. Będzie ona odpowiedzialna za raportowanie przez spółkę danych niefinansowych, wdrożenie strategii ESG Agory oraz komunikację projektów społecznych i środowiskowych mediów i marek z Grupy Agora. Fidos będzie raportować do Tomasza Grabowskiego, który przejął w ramach zarządu Agory odpowiedzialność za kwestie ESG. Anna Fidos pracuje w Agorze od 2019 r. Początkowo odpowiadała za działania komunikacyjne i PR m.in. dla projektów wydawniczych spółki. W lutym 2021 r. zaczęła wspierać działania Grupy Agora z obszaru CSR i ESG. Wcześniej zajmowała się m.in. działaniami PR projektów wydawniczych w agencji Business & Culture.

Jednocześnie z końcem października 2022 r. pracę w Agorze zakończy Nina Graboś, dotychczasowa dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Była ona odpowiedzialna za obszar relacji inwestorskich, PR oraz biura prasowego spółki, a także działania z zakresu CSR i ESG. Kierowała także biurem zarządu Agory, wspierając zarząd Agory w realizacji strategicznych dla Grupy Agora projektów. Ze spółką związana była od 2005 r. W lutym 2009 r. została szefową działu relacji inwestorskich, w 2014 r. przejęła również nadzór nad działaniami PR i biura prasowego, a w 2021 r. pod jej opiekę trafiło biuro zarządu. Poprzednio była sekretarzem spółki w dziale prawnym, blisko współpracując z zarządem Agory w kwestiach dotyczących funkcjonowania Agory jako spółki publicznej, a także zastępcą dyrektora pionu Projekty specjalne, gdzie odpowiadała za sprzedaż i dystrybucję wydawnictw Agory. Przed Agorą związana była ze spółkami z rynku finansowego.

Komentarze

Powiązane

30.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 listopada?
29.11.22, 15:00
| prasa » informacje
Tele Tydzień Ekstra o Bożym Narodzeniu
30 listopada br. ukaże się specjalne wydanie „Tele Tygodnia” poświęcone tradycjom Świąt Bożego Narodzenia i Adwentu.
29.11.22, 14:00
| prasa » ludzie
Monika Tutak-Goll szefową wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia br. szefową marki będzie Monika Tutak-Goll związana z redakcją pisma od 12 lat.
29.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada?
28.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 listopada?
27.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 listopada?
26.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 listopada?
25.11.22, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 listopada?
24.11.22, 18:00
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
VIVA! i ITAKA stworzyły katalog turystyczny Premium. Maria Dębska ambasadorka projektu
Magazyn „VIVA!” i Biuro Podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium, którego premiera odbyła się 24 listopada br. Ambasadorką projektu została aktorka Maria Dębska.
24.11.22, 09:30
| prasa » informacje
Życie Na Gorąco Ekstra tym razem o Bożym Narodzeniu
24 listopada br. na rynku prasowym ukazało się ”Życie Na Gorąco Ekstra – Boże Narodzenie” (Wydawnictwo Bauer).
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.