21.09.22, 08:00

Grupa Muszkieterów wprowadza nową platformę dla przyszłych przedsiębiorców

Grupa Muszkieterów wprowadza nową platformę dla przyszłych przedsiębiorców, fot.: pixabay.com

„Odmień swoje życie” to hasło nowej platformy komunikacji modelu franczyzowego Grupy Muszkieterów. Rozwiązanie ma zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do uruchomienia własnego biznesu w ramach marki Intermarché lub Bricomarché.  Działania mają doprowadzić do podniesienia standardów franczyzy w Polsce. Platforma wystartuje 23 września br.

Koncepcja uwzględnia digitalizację procesu rekrutacji poprzez uruchomienie Portalu Kandydata oraz proponuje nowy sposób komunikacji z przedsiębiorcami. Dwie witryny internetowe, zmiana dokumentów prawnych i koncept franczyzowy to działania, które mają być odpowiedzią Grupy Muszkieterów na wyzwania związane z dążeniem do podnoszenia standardów franczyzy w Polsce.

Badania trendów na rynku franczyzy

Prace nad platformą poprzedziły badania przeprowadzone w 2021 r., których celem była analiza bieżących trendów na rynku franczyzy, a także czynników, jakie wpływają na podjęcie decyzji o rozpoczęciu działalności gospodarczej. Wynika z nich, że aż 70 proc. badanych myślało o założeniu własnej działalności gospodarczej, ale tylko 4 proc. odważyło się to zrobić. Grupa Muszkieterów za pomocą platformy chce nakłonić Polaków do zakładania własnej działalności. Otwarciu platformy towarzyszyć będzie kampania „Chcesz odmienić swoje życie? A co się dla Ciebie liczy?”.

"Zależy nam na tym, aby wspierać dążenia Polaków do założenia własnego biznesu. Chcemy przekonać ich do franczyzy, a w dalszej kolejności do związania się ze znanymi szyldami, należącymi do naszej Grupy. Dlatego zbudowaliśmy platformę komunikacji, która zachęca przedsiębiorców do dialogu z nami. Przygotowaliśmy się do tego, aby towarzyszyć przyszłym przedsiębiorcom w procesie podejmowania decyzji o dołączeniu do naszych struktur poprzez otwarcie sklepu Intermarché lub Bricomarché" – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce i dodaje – ,,Takim decyzjom zawsze towarzyszy konieczność wprowadzenia zmian w swoim życiu, dlatego nasza kampania opierać się będzie na haśle „Odmień swoje życie”.

"Platforma komunikacji naszych systemów franczyzowych to nie jest tylko działanie w sferze marketingu. To przede wszystkim zintegrowana koncepcja, która ma odsłonić wszystkie aspekty prowadzenia biznesu w ramach sieci Intermarché i Bricomarché, a także usprawnić, cały proces rekrutacji. Pokażemy kandydatom korzyści, ale też i obowiązków oraz umożliwimy im weryfikację nabywanej wiedzy z wieloma przedsiębiorcami Grupy Muszkieterów. Dzięki nowej platformie kandydaci chcący otworzyć sklep Intermarché i Bricomarché będą mogli w dowiedzieć się, jak to zrobić i z czym wiąże się prowadzenie działalności handlowej w Grupie Muszkieterów '' – dodaje Bartłomiej Tarłowski, Kierownik Działu Rekrutacji i Szkoleń Franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów.

Nowe kanały informacyjne

Od 23 września br. zainteresowani będą mieli do dyspozycji dwie strony internetowe, osobną dla modelu Intermarché i dedykowaną dla systemu Bricomarché. Z każdej z nich będą mogli pozyskać informacje na temat procesu rekrutacji, szkoleń, ale też założeń biznesowych jakimi kieruje się Grupa. Ważną część stanowić będzie rubryka wiedzy o franczyzie. Zainteresowani znajdą listę sklepów do przejęcia oraz aktualności na temat każdej z sieci. Większość treści będzie można odsłuchać w formie podcastów. Formularz będzie bezpośrednio powiązany z portalem kandydata, za pośrednictwem którego potencjalni przedsiębiorcy będą uczestniczyć w rekrutacji.

,,Nasza Grupa zrzesza już blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców, a sukcesy ich biznesów pokazują wartość współpracy oraz korzyści wynikające z podjęcia działalności w ramach własnej spółki kapitałowej. Naszą komunikację będziemy opierać właśnie na ich historiach, potwierdzających, że współpraca z nami pozwala nie tylko zwiększać zyski, lecz także osiągnąć poczucie niezależności, umożliwiając realizację aspiracji biznesowych oraz rozwój" – mówi Marek Sawa, członek Komitetu Wykonawczego Grupy Muszkieterów.

Digitalizacja procesu rekrutacji

Wraz z nową platformą komunikacji Grupa Muszkieterów dokonuje digitalizacji procesu rekrutacji i wprowadza portal kandydata. Jest to narzędzie, które umożliwi przyszłym franczyzobiorcom przejście przez cały proces rekrutacji, w tym przekazywanie potrzebnych informacji i dokumentów, planowanie spotkań i staży w sklepach oraz całościową komunikację z Działem Rekrutacji. Jednocześnie usprawni też pracę rekruterów, dzięki gromadzeniu informacji o kandydatach w formie cyfrowej.

Zmiany dokumentów prawnych

Grupa Muszkieterów wprowadza także nowy dokument potwierdzający wolę nawiązania współpracy, czyli List intencyjny. Dokument zastąpił dotychczasową umowę członkowską, i poza oficjalnym zatwierdzeniem członkostwa kandydata, pełni funkcję informacyjną – zawiera pakiet podstawowych danych o Grupie Muszkieterów, a także precyzuje główne prawa i obowiązki obu stron.

Koncept franczyzowy

Grupa Muszkieterów oferuje koncept franczyzowy na nowych zasadach . Właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché są przedsiębiorcami, którzy sami decydują o kierunkach rozwoju Grupy oraz własnego biznesu. Podejmują także działania na rzecz społeczności w miejscowościach, w których prowadzą swoje biznesy. Działalność supermarketów oznacza również odprowadzanie podatków do lokalnego samorządu. Właściciele mogą też stale rozwijać swoje placówki handlowe poprzez wdrażanie nowych konceptów oraz dodatkowe usługi, takie jak otwarcie stacji paliw czy wprowadzanie rozwiązań z zakresu e-commerce (Intermarché Drive, Bricomaty). Decydując się na takie działania, właściciele sklepów mogą liczyć na wsparcie centrali Grupy Muszkieterów.

Grupa Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorcówzarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „domi ogród” Bricomarché. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest nagradzana w konkursach i rankingach, m.in. na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (56.pozycja w 2021 r.) . Muszkieterowie są obecni w czterech krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

Komentarze

Powiązane

02.11.22, 06:00
| biznes i technologie » informacje
ARC Rynek i Opinia: Jak Polacy kupują online?
ARC Rynek i Opinia przy współpracy z Mokka, przeprowadził badanie dotyczące zakupów online. Okazuje się, że wpływ na udane zakupy ma kilka czynników. Wiele zależy od mentalności pokolenia, do którego należymy.
29.10.22, 15:30
| biznes i technologie » informacje
Bank Pocztowy wskazuje jak płacić wirtualnie i zyskiwać realnie
Bank Pocztowy rozpoczął kampanię z udziałem Adama Małysza promującą płatności kartą wirtualną. Kampania prowadzona jest głównie w social mediach oraz na YouTube. Działania promocyjne potrwają sześć tygodni. 
28.10.22, 19:11
| biznes i technologie » informacje
Bank Pekao S.A. tokenizuje dzieła współczesnej sztuki
Bank Pekao S.A. przekaże swoim najzamożniejszym klientom 440 unikalnych kart kredytowych, na które przeniesiono fragmenty obrazu ,,Ściana pracowni” autorstwa Rafała Bujnowskiego. Projrkt ,,Unique” powstał dzięki tokenizacji dzieła sztuki.
27.10.22, 19:00
| biznes i technologie » informacje
PZU oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel
PZU został oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel. Polski ubezpieczyciel będzie wspierał zawodniczkę podczas rozpoczynającego się nowego sezonu w narciarstwie alpejskim. Zawodniczka została ambasadorką programu Dobra Drużyna PZU, który popularyzuje sport wśród dzieci i młodzieży.
27.10.22, 07:00
| biznes i technologie » informacje
Grupa Muszkieterów z nowymi osiągnięciami. Blisko 7,2 mld złotych obrotów
W okresie od stycznia do września br. Grupa Muszkieterów zanotowała obroty na poziomie ponad 7,16 mld złotych. W ostatnim czasie nastąpiły zmiany personalne w Grupie. Organizacja dąży do dalszego rozwoju swoich sektorów.
26.10.22, 21:35
| biznes i technologie » informacje
Automaty biletowe z ludzką twarzą
POLREGIO, wspierane przez Grupę Netia oraz firmę Avista, uruchamia sieć videomatów, które mają ułatwić podróżnym zakup biletów kolejowych i zwiększą dostępność kas. Za pośrednictwem wideorozmowy konsultanci Netii pomogą podróżnym w wyborze biletów.
26.10.22, 06:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
TaniaKsiazka.pl ma już 16. lat. Chce zostać księgarnią internetową pierwszego wyboru
Księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl, należąca do białostockiej spółki Glosel, obchodzi 16. urodziny. Obecnie, poza prężnie działającym sklepem internetowym, posiada 24 punkty stacjonarne i ponad 400 tys. produktów w ofercie.
23.10.22, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Muszkieterowie uruchamiają 69. stację paliw Intermarché
6 października br. Grupa Muszkieterów otworzyła nową stację paliw w Strzelcach Opolskich. Jest to 69. stacja Intermarché w Polsce i czwarta uruchomiona od początku roku. 
21.10.22, 13:24
| biznes i technologie » informacje
AL-KO tytularnym sponsorem Superpucharów Polski w Siatkówce
26 października br. w Lublinie odbędzie się mecz o AL-KO Superpuchar Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Firma AL-KO została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski Kobiet i Superpucharów Polski Mężczyzn w siatkówce w latach 2022-2024.
19.10.22, 09:06
| biznes i technologie » sprzęt
Valve Index czy Oculus Rift S? Sam sprawdź!
Zestaw słuchawkowy VR na rynku gamingowym nie jest nowością, jednak na uwagę graczy zasługują tylko nieliczne propozycje. Użytkownicy docenili dwie marki – Valve Index i Oculus Rift S. Która z nich będzie lepsza dla Ciebie? Przeczytaj!
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.