20.09.22, 10:00

Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska członkami IAA Polska

Logotypy nowych członków IAA, fot.: materiały prasowe

Trzy nowe organizacje dołączyły do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska. Od początku br. grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów.

Od kilku lat prężnie działamy na rynku komunikacji marketingowej, dlatego IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to dla nas idealne miejsce do rozwoju własnych kompetencji w tym zakresie. Chcemy czerpać najlepsze wzorce z rynku i sami dzielić się naszym dużym doświadczeniem marketingowym” – mówi Patrycja Gałązka, Dyrektor Marketingu i ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Kino Polska.

Przystąpienie do IAA Polska Wirtualnej Polski skomentowała Agnieszka Gajzler, Dyrektor Departamentu Media Product Business Growth. „Konsekwentnie budujemy pozycję największego wydawcy internetowego w Polsce oraz etycznego partnera w biznesie. Dołączenie do IAA Polska jest dla nas kolejnym krokiem w realizacji tej strategii. Otwiera również nowe, inspirujące pola dialogu z marketerami, agencjami i innymi mediami” – mówi Gajzler.

Poszerza się również grono członków zwyczajnych Stowarzyszenia - dołączają dwaj marketingowcy z 20-lenim doświadczeniem: Szymon Jóźwiak i Paweł Pluciński.

Wirtualna Polska to holding technologiczny działający na styku mediów, reklamy i technologii. Działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska to nie tylko Internet - nadaje Telewizję WP oraz oferuje radio internetowe OpenFM i usługę poczty elektronicznej.

TIDAL to prowadzona przez artystów globalna platforma muzyczno-rozrywkowa, która ma na celu stworzenie zrównoważonego, zorientowanego na artystę i fanów modelu biznesowego dla branży muzycznej. TIDAL umożliwia artystom przedefiniowanie ich miejsca w branży muzycznej. Dostępna w 61 krajach usługa zawiera katalog ponad 90 milionów utworów i 450 tys. wysokiej jakości filmów, a także oryginalne serie wideo, podcasty, tysiące wyselekcjonowanych playlist.

Grupa Kino Polska to grupa medialna, działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również właścicielem serwisu FilmBox+ oraz nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i DIZI oraz kanały marki FilmBox. Grupa Kino Polska jest również producentem filmowym.

Komentarze

Powiązane

26.03.23, 19:50
| reklama & PR » informacje
KERRIS dla tołpy
Agencja KERRIS realizuje kampanię promującą kosmetyki z linii tołpa. dermo face sebio.
26.03.23, 13:19
| reklama & PR » informacje
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska w kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids
W związku z okresem rozliczeń podatkowych, Fundacja Happy Kids rozpoczęła kampanię na YouTube i Facebooku, zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.
25.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Škoda z pierwszym w Polsce spotem reklamowym w technologii Dolby Atmos
Škoda, jako pierwsza marka w Polsce, zaprezentowała spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
25.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania podażowa DESA Unicum zachęca do autentyfikacji sztuki w domach
W DESA Unicum można sprawdzić autentyczność posiadanych obrazów lub pamiątek rodzinnych, wycenić je i sprzedać, do czego DESA zachęca w najnowszej kampanii podażowej w mediach społecznościowych.
25.03.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Lidl został Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2024
Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku.
24.03.23, 19:29
| reklama & PR » informacje
Tomasz Zubilewicz prezentuje pogodę Na Żywo z PS5
Firma Sony Interactive Entertainment zaprezentowała specjalną prognozę pogody prowadzoną przez Tomasza Zubilewicza – PS5 Na Żywo.
24.03.23, 13:38
| reklama & PR » informacje
Każdy z nas oszczędza. Kaufland promuje program lojalnościowy
Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.
24.03.23, 11:50
| reklama & PR » informacje
Zaufaj nauce, a nie magii. H2O realizuje kolejny spot w 3D dla Intermag
Agencja H2O po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt. Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.
24.03.23, 09:44
| reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania marki Trefl
Trwa wielkanocna kampania marki Trefl, producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 r. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
23.03.23, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Boroszko Konsultantem Channel Factory Polska
W marcu br., do Channel Factory Polska dołączył Marcin Boroszko, który będzie pełnić rolę Konsultanta.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.