19.09.22, 09:00

Jan Mosiejczuk strategiem w Chapter2

Jan Mosiejczuk, fot.: materiały prasowe

Jan Mosiejczuk pełni rolę stratega i eksperta komunikacji marketingowej w grupie Chapter2 jako Head of Strategy.

Mosiejczuk ma wspierać działalność funkcjonujących w grupie spółek Sustanaible Brands Polska, FCB&theMilkman oraz agencji reklamowej Keino. Dysponuje ponad 25-letnim doświadczeniem w dziedzinie mediów, reklamy i transformacji marek. Jako dyrektor strategii i planowania oraz lider zespołów brał udział w tworzeniu marek i kampanii dla sektorów FMCG, telekomunikacji, motoryzacji, bankowości w Dentsu, Carat, Grey, Saatchi&Saatchi, Y&R, Leo Burnett i Publicis. Realizował projekty cross-sell w ramach międzynarodowych grup mediowych i reklamowych.

Stworzył od podstaw pięć marek, repozycjonował liczne brandy FMCG i usługowe (m.in. dla firm Danone, Carlsberg, Wedel). Wprowadził na rynek markę Millennium Bank i PTE OFE Ego, prowadził re-launch BIG Banku Gdańskiego, Kredyt Banku i Banku Millennium, re-branding dla DnB NORD Bank i DOMINET Bank. Tworzył strategie komunikacji i reklamy dla kampanii CSR i projektów społecznych w Polsce – w tym dla Danone „Podziel się Posiłkiem”; czy dla Amnesty International - #uwolnijprawde; Fundacja Dzieci Niczyje – kampania ”Dziecko w sieci”. Jest autorem wielu koncepcji kreatywnych. Zdobywca nagród za efektywność i kreatywność reklamową, min, ponad 10 tytułów Effie, KTR, Golden Arrow.

Mosiejczuk komentuje wydarzenia na rynku mediów i reklamy dla magazynów branżowych. Swoją wiedzą i umiejętnościami dzielił się i przekazywał studentom jako wykładowca akademicki w katedrze Marketingu i Reklamy Wyższej Szkoły Zarządzania.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. kontaktu z mediami

TR Warszawa | Warszawa

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.