20.09.22, 11:00

Marcin Borkoś Borkowski dołącza do GetHero

Marcin Borkowski, fot.:materiały prasowe

Wrocławska agencja Influencer marketingu poinformowała o nowym transferze. We wrześniu br. do grona podopiecznych GetHero dołączył twórca kanału BORKOŚ – Marcin Borkowski.

Marcin ,,Borkoś’’ Borkowski jest mistrzem Europy w ratownictwie medycznym i od kilku lat popularyzuje w sieci wiedzę na temat pierwszej pomocy. W 2020 r. kupił i wyposażył specjalistyczny motoambulans, którym jako wolontariusz patrolował ulice Warszawy. Rok później uległ poważnemu wypadkowi, co zmusiło go do zamiany motocykla na samochód. Dziś „Borkoś” prowadzi szerokie działania edukacyjne w sieci, relacjonując pracę ratownika w mediach społecznościowych.

GetHero zapewni twórcy audyt kanałów i wsparcie analityczne, optymalizację profili oraz pomoc w zakresie media relations. Umowa obejmie też m.in. organizację i zarządzanie współpracą z markami. Dedykowanym opiekunem „Borkosia” w GetHero będzie Michał Kubiak.

"Nie ukrywam, że ta współpraca to dla nas prawdziwy zaszczyt. Istotne tematy, które Marcin porusza w swoich materiałach, mają nieocenioną wartość nie tylko dla jego widzów. Wsparcie działalności,, Borkosia’’ to też ogromna przyjemność, bo Marcin ma fantastyczny potencjał, który już teraz pokazuje w Internecie. My chcemy pomóc mu ten potencjał w pełni wykorzystać’’ – mówi Łukasz Walczak, Sales Director i członek zarządu w GetHero.

Aktualnie „Borkoś” planuje zintensyfikować swoją aktywność w Internecie – prowadzi kanały na YouTube, Instagramie, Twitterze, Facebooku i TikToku, wokół których zgromadził wielotysięczną społeczność widzów. W swoich materiałach na bieżąco relacjonuje patrole ratunkowe, udostępnia organizowane przez siebie kursy i szkolenia pierwszej pomocy, a także pokazuje sprzęt medyczny i dokumentuje działalność wolontariusza.

,,Moim nadrzędnym celem zawsze będzie niesienie pomocy i promowanie wiedzy w zakresie ratownictwa, a Internet i media społecznościowe dają mi ogromne możliwości docierania z tą misją do ludzi. Wiążąc się z GetHero mam poczucie, że ta część mojej działalności zyskuje profesjonalną opiekę. Ja mogę się skupić na tym, co umiem najlepiej" – mówi Marcin „Borkoś” Borkowski.

Od początku roku do agencji dołączyło też kilkudziesięciu innych twórców, w tym m.in. Julia Kostera oraz Czarek Jóźwik i Robert Pasut z AbstrachujeTV. Obecnie GetHero ma pod opieką ponad 160 talentów – wśród nich także Rezigiusza, Marlenę Sojkę, Kubę Norka, a także kolektywy Ekipa i GenZie.

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
30.11.22, 11:14
| reklama & PR » ludzie
Hubert Skubij w ekipie Veovee
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Hubert Skubij, który objął stanowisko Senior Account Manager.
30.11.22, 09:50
| reklama & PR » informacje
We Got Now. Ludzie kształtujący świat sportu i kultury bohaterami kampanii marki New Balance
„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. W tegorocznej odsłonie kampanii bohaterami są globalni ambasadorzy marki: koszykarz Kawhi Leonard, piosenkarka IU, piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz raper Jack Harlow. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

29.11.2022 r., online.