12.09.22, 16:30

Freundschaft The Digitals autorem kampanii Vectry promującej Internet światłowodowy do 1,2 Gb/s.

KV kampanii marki Vectra, fot.: materiały prasowe

Na początku września br., wystartowała kampania autorstwa Freundschaft The Digitals dla marki Vectra. Ma ona skupiać się na najważniejszych usługach Vectry, które pomagają klientom w pracy i zapewniają im dostęp do najlepszej rozrywki. Główną promowaną działaniami reklamowymi usługą jest szybki Internet światłowodowy do 1,2 Gb/s, ponadto TV Smart z dekoderem TV Smart 4K BOX oraz oferta z dostępem do serwisu Netflix.

Wraz z nową kampanią Vectra postanowiła odświeżyć dotychczasowy format reklamowy. W miejsce konduktora, który był przewodnikiem po rozrywce, pojawili się nowi bohaterowie - duet Agentów Vectry, który dzięki nowoczesnej technologii rozwiązuje problemy konsumentów w całej Polsce.

Głównymi elementami kampanii telewizyjnej są dwa 30-sekundowe spoty. Równolegle emitowane będą 15-sekundowe skróty. W największych ogólnopolskich rozgłośniach i wybranych stacjach lokalnych emitowane będą spoty radiowe promujące Internet światłowodowy oraz ofertę z Netflix. W sieci emitowana będzie seria spotów poświęcona poszczególnym produktom. Siatki wielkoformatowe w miastach, billboardy, plakaty, przystanki, autobusy, ekrany LED i LCD, trójmiejska SKM czy warszawskie metro – to tylko przykłady miejsc, w których znajdą się kreacje z super Agentami. Przygotowanych zostało także wiele nowych materiałów, które znajdą się w salonach Vectry.

Promocja oferty z Netflixem została dodatkowo wzmocniona działaniami w Internecie. Agencja Freundschaft The Digitals stworzyła serię „Vectra prezentuje: Netflix i życie”, w której Agenci Vectry rozwiązują życiowe problemy użytkowników. W ramach działań przygotowane zostały spoty i specjalny cykl porad do publikowania na Instagramie. Do promocji porad zaangażowani zostali również influencerzy.

Po czterech kampaniach z konduktorem potrzebowaliśmy nowego podejścia do naszej platformy. Wzięliśmy pod uwagę nowe oferty i potrzeby po stronie produktowej, a także przyjrzeliśmy się, co według konsumentów jest najciekawsze w naszej komunikacji. Po analizie potrzeb marki i użytkownika zdecydowaliśmy się na wyjście z pociągu i pokazanie naszych usług tam, gdzie najczęściej są używane, czyli w domu. Jednocześnie zależało nam na zachowaniu humoru oraz charyzmy głównego bohatera, w którego wciela się Cezary Pazura, a który tym razem wystąpi w duecie, co doda naszej komunikacji jeszcze więcej świeżości” – mówi Marta Janiszewska, Senior Strategy Planner w Grupie Freundschaft

Cała kampania jest autorstwa agencji Freundschaft The Digitals. Za reżyserię spotów odpowiada Mitja Okorn. Sesję zdjęciową ponownie zrealizował Radek Polak. Za całość produkcji odpowiada dom produkcyjny Videlec a za zakup mediów dom mediowy Starcom oraz agencja Cube Group.

Komentarze

Powiązane

01.12.22, 08:00
| telewizja / VOD » seriale
Netflix wprowadza pilotażowo system dodatkowych wynagrodzeń dla twórców
Netflix, jako pierwszy serwis streamingowy w Polsce, ogłosił pilotaż nowego systemu dodatkowych wynagrodzeń dla twórców popularnych lokalnych produkcji. Jest to program oparty na rozwiązaniach z powodzeniem wdrożonych już w innych krajach europejskich.
01.12.22, 07:00
| telewizja / VOD » seriale
Serial Kurierzy w wiosennej ramówce TV Puls
Telewizja Puls przygotowuje nowy serial fabularno-dokumentalny „Kurierzy”. Zdjęcia do produkcji ruszą w połowie grudnia br. I sezon będzie liczył 40 odcinków.
30.11.22, 12:46
| telewizja / VOD » seriale
Matka. Nowy serial według pomysłu Igora Brejdyganta w Polsat Box Go
30 listopada br. w Polsat Box Go pojawi się pierwszy odcinek nowego thrillera psychologicznego według pomysłu Igora Brejdyganta i w reżyserii Piotra Trzaskalskiego – „Matka”. W obsadzie znaleźli się m.in.: Olga Bołądź, Łukasz Simlat, Marcin Kowalczyk, Maria Pakulnis i Olaf Lubaszenko.
30.11.22, 08:00
| telewizja / VOD » seriale
Lipowo. Zmowa milczenia. Premiera serialu Player Original w 2023 roku
Player na 2023 r. zaplanował premierę kryminału obyczajowego „Lipowo. Zmowa milczenia”. Nowy serial jest adaptacją książki Kasi Puzyńskiej „Motylek”.
29.11.22, 19:00
| telewizja / VOD » informacje
Ruszyła kolejna edycja konkursu na film dokumentalny w ramach Festiwalu „Pamięć i Tożsamość”
23 listopada br. ruszyła kolejna edycja konkursu na projekt filmu dokumentalnego, organizowanego w ramach III Festiwalu Kultury Narodowej „Pamięć i Tożsamość”. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany przez Telewizję Polską.
29.11.22, 11:26
| telewizja / VOD » informacje
Warner Bros. Discovery kupiło prawa do mistrzostw świata w lekkoatletyce
Warner Bros. Discovery nabyło prawa do transmisji mistrzostw świata w lekkoatletyce na 45 rynkach w Europie, w tym również w Polsce. Najważniejsze lekkoatletyczne wydarzenie 2023 r. rozegrane zostanie w Budapeszcie w okresie od 19 do 27 sierpnia.
29.11.22, 00:21
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz Polska - Arabia Saudyjska hitem weekendu
Hitem weekendu był sobotni mecz Polska – Arabia Saudyjska rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022.
28.11.22, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Serial Wednesday w warszawskim bistro Charlotte
Od 23 do 25 listopada br. w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela miała miejsce akcja promująca serial Netflix ,,Wednesday”.
28.11.22, 13:02
| telewizja / VOD » informacje
Bartosz T. Wieliński reprezentantem Gazety Wyborczej w europejskim sojuszu gazet LENA
Od listopada br. nowym przedstawicielem “Gazety Wyborczej” w Leading European Newspaper Alliance (LENA) jest Bartosz T. Wieliński, zastępca redaktora naczelnego dziennika i szef działu Świat.
28.11.22, 10:15
| telewizja / VOD » informacje
Ruszyły zdjęcia do trzeciej edycji 99-Gra o wszystko
Ruszyły zdjęcia do trzeciej edycji „99 – Gra o wszystko” z udziałem gwiazd stacji TTV. Bohaterowie programu będą konkurować ze swoimi sympatiami. Seria na antenie pojawi się wiosną przyszłego roku.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

29.11.2022 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.