12.09.22, 16:30

Freundschaft The Digitals autorem kampanii Vectry promującej Internet światłowodowy do 1,2 Gb/s.

KV kampanii marki Vectra, fot.: materiały prasowe

Na początku września br., wystartowała kampania autorstwa Freundschaft The Digitals dla marki Vectra. Ma ona skupiać się na najważniejszych usługach Vectry, które pomagają klientom w pracy i zapewniają im dostęp do najlepszej rozrywki. Główną promowaną działaniami reklamowymi usługą jest szybki Internet światłowodowy do 1,2 Gb/s, ponadto TV Smart z dekoderem TV Smart 4K BOX oraz oferta z dostępem do serwisu Netflix.

Wraz z nową kampanią Vectra postanowiła odświeżyć dotychczasowy format reklamowy. W miejsce konduktora, który był przewodnikiem po rozrywce, pojawili się nowi bohaterowie - duet Agentów Vectry, który dzięki nowoczesnej technologii rozwiązuje problemy konsumentów w całej Polsce.

Głównymi elementami kampanii telewizyjnej są dwa 30-sekundowe spoty. Równolegle emitowane będą 15-sekundowe skróty. W największych ogólnopolskich rozgłośniach i wybranych stacjach lokalnych emitowane będą spoty radiowe promujące Internet światłowodowy oraz ofertę z Netflix. W sieci emitowana będzie seria spotów poświęcona poszczególnym produktom. Siatki wielkoformatowe w miastach, billboardy, plakaty, przystanki, autobusy, ekrany LED i LCD, trójmiejska SKM czy warszawskie metro – to tylko przykłady miejsc, w których znajdą się kreacje z super Agentami. Przygotowanych zostało także wiele nowych materiałów, które znajdą się w salonach Vectry.

Promocja oferty z Netflixem została dodatkowo wzmocniona działaniami w Internecie. Agencja Freundschaft The Digitals stworzyła serię „Vectra prezentuje: Netflix i życie”, w której Agenci Vectry rozwiązują życiowe problemy użytkowników. W ramach działań przygotowane zostały spoty i specjalny cykl porad do publikowania na Instagramie. Do promocji porad zaangażowani zostali również influencerzy.

Po czterech kampaniach z konduktorem potrzebowaliśmy nowego podejścia do naszej platformy. Wzięliśmy pod uwagę nowe oferty i potrzeby po stronie produktowej, a także przyjrzeliśmy się, co według konsumentów jest najciekawsze w naszej komunikacji. Po analizie potrzeb marki i użytkownika zdecydowaliśmy się na wyjście z pociągu i pokazanie naszych usług tam, gdzie najczęściej są używane, czyli w domu. Jednocześnie zależało nam na zachowaniu humoru oraz charyzmy głównego bohatera, w którego wciela się Cezary Pazura, a który tym razem wystąpi w duecie, co doda naszej komunikacji jeszcze więcej świeżości” – mówi Marta Janiszewska, Senior Strategy Planner w Grupie Freundschaft

Cała kampania jest autorstwa agencji Freundschaft The Digitals. Za reżyserię spotów odpowiada Mitja Okorn. Sesję zdjęciową ponownie zrealizował Radek Polak. Za całość produkcji odpowiada dom produkcyjny Videlec a za zakup mediów dom mediowy Starcom oraz agencja Cube Group.

Komentarze

Powiązane

03.12.24, 16:00
| telewizja / VOD » ludzie
Robert Kosobucki przechodzi do MWE Networks
Robert Kosobucki dołączył do MWE Networks i objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Rozwoju.
03.12.24, 12:34
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska w likwidacji likwiduje Biuro Dystrybucji. Mniej stanowisk dyrektorskich w spółce
Telewizja Polska zlikwidowała Biuro Dystrybucji, a jego kompetencje przejęły Ośrodek TVP Technologie, Biuro Handlu i Współpracy Międzynarodowej oraz TVP+. Nową jednostką w spółce jest Ośrodek Mediów dla Zagranicy, który wchłonął kanały TVP World i Biełsat.
02.12.24, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Maciej Zakrocki laureatem nagrody Osobowość 35-lecia Wolności RP
Maciej Zakrocki, dziennikarz Telewizji Polskiej otrzymał nagrodę specjalną Federacji Przedsiębiorcy.pl – Osobowość 35-lecia Wolności RP. Wyróżnienie przyznano „za wybitne osiągnięcia dziennikarskie, znaczący wkład w rozwój polskich mediów oraz zaangażowanie w propagowanie wartości Unii Europejskiej”.
02.12.24, 07:30
| telewizja / VOD » ludzie
Zmiany w Pytaniu na Śniadanie. Barbara Dziedzic szefową formatu
Od listopada br. formatem „Pytanie na Śniadanie” (TVP2) kieruje Barbara Dziedzic. Program zyskuje widzów i coraz częściej wygrywa z konkurencją.
29.11.24, 16:47
| telewizja / VOD » informacje
Call to Earth Day 2024. CNN promuje globalną współpracę na rzecz planety
4 grudnia 2024 r. CNN po raz czwarty zorganizuje Call to Earth Day, skupiając się na znaczeniu współpracy między ludźmi i kulturami w działaniach na rzecz ochrony środowiska. W ramach wydarzenia CNN współpracować będzie ze szkołami, organizacjami i osobami prywatnymi na całym świecie, promując świadomość ekologiczną oraz edukację na temat ochrony planety.
28.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nagrody Rose d’Or. TVP z dwiema nominacjami w prestiżowych kategoriach
Organizatorzy 63. edycji nagród Rose d’Or ogłosili nominacje, a wśród wyróżnionych znalazły się produkcje Telewizji Polskiej: serial „Procesy” w kategorii Multiplatform Series oraz „The Voice of the Country” w kategorii Competition Reality. Nagroda Rose d’Or, przyznawana przez Europejską Unię Nadawców (EBU), to jedno z najważniejszych wyróżnień w branży telewizyjnej i radiowej.
27.11.24, 21:00
| telewizja / VOD » seriale
Śleboda na SkyShowtime. Premierę zaplanowano na 12 grudnia 2024 r.
Serial "Śleboda" zadebiutuje na SkyShowtime 12 grudnia 2024 roku, kiedy to w serwisie pojawią się dwa z sześciu odcinków. Ta nowa polska produkcja SkyShowtime Original zabierze widzów na Podhale, a w głównych rolach wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacyk.
27.11.24, 12:17
| telewizja / VOD » informacje
Mikołaj na sygnale. Mikołaj Roznerski i Wiktoria Gąsiewska w świątecznym filmie TVP
6 grudnia br. w Mikołajki premierowo na platformie TVP VOD pojawi się najnowsza produkcja świąteczna Telewizji Polskiej pt. „Mikołaj na sygnale”.
27.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Dokument Pianoforte otrzymał nagrodę Emmy
Platforma Max kontynuuje tradycję HBO w produkcji dokumentów, które zdobywają międzynarodowe uznanie. Film "Pianoforte", portretujący młodych pianistów w Konkursie Chopinowskim, otrzymał nagrodę Emmy, a serial "Łowcy skór" stał się najpopularniejszą produkcją dokumentalną w serwisie Max, zarówno w Polsce, jak i Europie, oraz cieszy się rosnącą popularnością w Stanach Zjednoczonych.
26.11.24, 22:13
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Piernikowe serce. W grudniu ruszą zdjęcia do świątecznego filmu Piotra Wereśniaka
10 grudnia br., w Toruniu ruszą zdjęcia do filmu „Piernikowe serce” w reżyserii Piotra Wereśniaka. To komedia familijna inspirowana książką „Marcepanowa miłość” Agnieszki Lis. Koproducentem i dystrybutorem produkcji będzie Telewizja Polska, która podpisała list intencyjny w tej sprawie.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.