12.09.22, 17:30

Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą. Kampania ASUSa i Microsoftu z Krzysztofem Zalewskim

Kadr z kampanii z udziałem Krzysztofa Zalewskiego, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania “Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” promująca laptopy ASUS Zenbook, oparte na platformie Intel EVO i systemie Windows 11. Ambasadorem działań marketingowych jest Krzysztof Zalewski.

W realizowanej przez ASUSa i Microsoft kampanii „nie wiem” oznacza energię do kwestionowania tego, co jest i odkrywania tego, co może być. Ma być paliwem do zadawania pytań i szukania - swojego miejsca w życiu, kolejnego przełomu w nauce, kolejnej zwrotki, kolejnego dzieła. “Nie wiem” jest trudne - wymaga odwagi i siły. Zwłaszcza w obliczu powszechnej presji na to, aby wiedzieć, znać odpowiedzi, przy jednoczesnym braku akceptacji dla pomyłek, nieodłącznej konsekwencji poszukiwań. Laptopy ASUS Zenbook 14 OLED z Intel EVO i systemem Windows 11 prezentowane są w kampanii, jako sprzęt zaprojektowany z myślą o tych, którzy szukają i nie boją się mówić „nie wiem”.

„Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” to zintegrowana kampania digitalowa, której centralnym punktem jest spot-manifest. Jego głównym bohaterem i narratorem jest Krzysztof Zalewski. W dwuminutowym wideo Zalewski zachęca dzisiejszych 20- i 30-latków do mówienia „nie wiem”, mylenia się i szukania swojej drogi.

Zalewski autorem podkładu muzycznego

Podkład muzyczny do reklamy napisał sam artysta. Struktura spotu inspirowana jest ikonicznym artykułem Mary Schmich, opublikowanym w 1997 r. na łamach Chicago Tribune. Autorka serwowała ówczesnym dwudziestoparolatkom rady, które miały im pomóc odnaleźć się u progu dorosłości. Szkatułkowa struktura eseju pozwoliła jej uciec od mentorskiego tonu. Rady wynikające “tylko z jej doświadczenia”, zamknęła zręczną klamrą. Była nią jedyna pewna rzecz, którą mogła im doradzić – korzystanie z kremów do opalania. Artykuł spotkał się z dużym odzewem i doczekał muzycznej adaptacji autorstwa Baza Luhrmanna (reżysera m.in. takich filmów, jak: “Moulin Rouge!”, “Wielki Gatsby”, “Romeo i Julia” czy – ostatnio - “Elvis”). Podobny zabieg (klamra) został zastosowany w spocie-manifeście kampanii „Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą”.

Poza spotem-manifestem oraz spotem produktowym, przedstawiającym zalety laptopów ASUS Zenbook 14 OLED z Intel EVO i systemem Windows 11, w ramach kampanii realizowane będą szeroko zakrojone działania content- i influencer marketingowe, social mediowe i performance’owe. Zaplanowano, m.in. serię podcastów, w których przedstawiciele różnych dziedzin opowiedzą o swoim sposobie na oswajanie i wykorzystywanie „nie wiem”. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in.: Krzysztof Zalewski – artysta i główny ambasador kampanii, Mariusz Szczygieł – dziennikarz, reportażysta i autor książek, Andrzej Dragan - fizyk teoretyk i artysta, Artur Kurasiński – przedsiębiorca i inwestor, Marcin Wicha – grafik i eseista, czy Krzysztof Adamek – fotograf. Wspólnie z redakcją Noizz.pl zrealizowany zostanie cykl wywiadów oraz konkurs, którego uczestnicy będą mogli wygrać laptopy ASUS Zenbook 14 OLED z Intel EVO oraz Windows 11. Wszystkie działania w ramach kampanii „Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” agregowane będą na landing page.

Kampania “Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” została przygotowana przez monday digital. Agencja odpowiada za strategię, pomysł kreatywny i realizację działań digitalowych. W produkcji spotu wspierało ją studio Panato.

Komentarze

Powiązane

14.01.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica promuje ponownie Skyry
Na początku 2025 r. OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego.
13.01.25, 21:43
| reklama & PR |
ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
13.01.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Apis Natural Cosmetics wybiera Get in Touch
Na początku stycznia br., polska marka kosmetyczna Apis Natural Cosmetics rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją PR Get in Touch Urszuli Klonowskiej-Wizental.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 12:15
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 zwycięzcą przetargu Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu.
13.01.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Baumer Media kupuje Clear Channel Europe
Grupa Bauer Media podpisała umowę przejęcia Clear Channel Europe North – firmę działającą w sektorze mediów Out of Home.
11.01.25, 17:44
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lądowski został nowym CEO Nesperta Europe
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, producenta lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.25, 22:09
| reklama & PR » informacje
La Specialista Opera od De’Longhi w nowej kampanii prowadzonej przez Mediaplus
Włoska firma De’Longhi rozpoczęła nową globalną kampanię promującą ekspres kolbowy La Specialista Opera. Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, współpracująca przy projekcie z Salestube i Labcon relevant stories.
10.01.25, 17:00
| reklama & PR » informacje
Labcon będzie pracować dla NYX Professional Makeup
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup.
10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.