14.09.22, 08:00

Michał Kołodziej w better. gaming agency

Michał Kołodziej - Chief Business Officer w better. gaming agency, fot.: materiały prasowe

1 września br. Michał Kołodziej (wcześniej LTTM) dołączył do zespołu better. gaming agency. Jako Chief Business Officer będzie zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów z branży gamingowej i tech oraz rozwojem usług w ofercie agencji.

Michał Kołodziej związany jest z branżą gaming i i influencer marketingu od 2014 r. Przez ostatnie lata działał w grupie LTTM (Gameset, LifeTube, TalentMedia), gdzie jako Chief Business Officer w agencji Gameset zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za management twórców internetowych (m.in. Remigiusz Maciaszek, Ziemniak, PLKD, Kaluch i Tivolt) oraz realizował kampanie gaming marketingowe dla kluczowych klientów.Wraz ze swoimi zespołami zdobywał nagrody w konkursach Mixx Awards, Złote Spinacze, Cannes Lions Festival i European Mixx Awards.

Kołodziej współpracował z takimi firmami jak: Ubisoft, Activision, Electronic Arts, Techland, Cenega, Lenovo, Dell, Acer, Asus, MSI, HP Omen, Coca-Cola, Play, Disney, x-kom, Komputronik. Na nowo utworzonym stanowisku w better. Kołodziej będzie zajmował się pozyskiwaniem nowych klientów, rozszerzaniem oferty agencji oraz rozwojem biznesu.

Komentarze

Powiązane

08.12.22, 14:15
| reklama & PR » informacje
Kuźniar Media w wyniku przetargu poprowadzi działania promocyjne firmy Skłodowscy
Agencja Kuźniar Media zadba o komunikację firmy Skłodowscy, producenta burgerów wołowych. Marka rozpoczyna swoje działania na rodzimym rynku planując rozwijać się w kanale HoReCa i retail. 
08.12.22, 13:20
| reklama & PR » informacje
Agencja Digital Hunters będzie rekrutować managerów digital marketingu
Na rynku działalność rozpoczęła agencja Digital Hunters, która ma specjalizować się rekrutacji managerów wysokiego szczebla z obszaru digital marketingu. Założyciel agencji stworzył własny model procesu rekrutacji, który ma pozwalać pozyskiwać specjalistów.
08.12.22, 10:47
| reklama & PR » informacje
Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk opuszczają GetHero
Założyciele wrocławskiej agencji GetHero z końcem roku planują opuścić zarząd GetHero i w pełni przekazać stery firmy w ręce pozostałych członków zarządu – Alicji Stefaniak i Łukasza Walczaka.
08.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
ALDI będzie dalej współpracować z domem mediowym Carat
Dom mediowy Carat (grupa dentsu Polska), ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.
07.12.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich. Kampania ŠKODY
Ruszyła kampania ŠKODY, która ma zwracaćuwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje chce pokazać, że jest to dla niej priorytetem.
07.12.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com klientem sieci weCAN w regionie CEE i Media People w Polsce
Sieć agencji weCAN z Europy Środkowej i Wschodniej rozpoczęła współpracę z firmą z sektora traveltech - Kiwi.com, wyszukiwarkę tanich podróży.
07.12.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Popcorn, Coca-Cola i Frozen Fanta w formacie XXL promują Multikino
Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
07.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Ostrożny optymizm. GroupM prognozuje globalnie blisko 6 proc. wzrostu rynku w 2023 r.
GroupM opublikował doroczne prognozy dotyczące dynamiki rynku reklamy. Holding wylicza globalny wzrost rynku reklamy w 2022 r. na 6,5 proc., do wartości 808 mld dolarów. W Polsce wzrost sięgnie 3,4 proc., a rynek będzie wart 12,5 mld zł.
06.12.22, 12:03
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Media będzie dalej sprzedawał czas reklamowy Telewizji Puls
Telewizja Puls (nadawca ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2) oraz Polsat Media podpisały umowę o kontynuacji współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
05.12.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags? Cheetos chrupek aktywacją konsumencką
Pod hasłem „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” jest prowadzono ogólnopolska kampania , w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Marka zaplanowała również konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.