15.09.22, 19:15
Śpiewająca i intensywna kampania Piątnicy Roślinnej
OSM Piątnica ruszyła z intensywną kampanią reklamową napojów roślinnych. Rozpoczęła się ona 9 września br. i potrwa cztery tygodnie, obejmując największe stacje telewizyjne, digital, media społecznościowe oraz aplikacje zakupowe.
Napoje Piątnicy Roślinnej zostały wprowadzone na rynek na początku 2022 r. Do dostępnych dotychczas dwóch smaków owsianego i sojowego, dołączył obecnie nowy wariant – ryżowy. Śpiewająca kampania napojów roślinnych z Piątnicy ruszyła 9 września br. Spoty emitowane będą w TV, VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Prowadzone będą kampanie Paid Social, Programmatic i Search. Zaplanowano także działania promocyjne w aplikacjach zakupowych oraz publikacje na portalach horyzontalnych. Intensywność kampanii ma pozwolić dotrzeć z komunikatem do szerokiego grona konsumentów, a wykorzystanie popularnego motywu muzycznego ma wyróżnić spot w bloku reklamowym i przykuć uwagę odbiorców. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowych cech napojów Piątnicy.
Strategia komunikacji i koncept spotów reklamowych zostały przygotowane przez agencję Opus B, a zrealizował je dom produkcyjny Dynamo. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Five Media i Starcom. Projekty opakowań Piątnicy Roślinnej przygotowała agencja HiBrands.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze