03.09.22, 10:34

Wyniki meczów mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn w czasie rzeczywistym na nośnikach Digital OOH AMS

Wyniki meczów mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn w czasie rzeczywistym na nośnikach Digital OOH AMS, fot.: materiały prasowe

Kibice siatkówki w całej Polsce mogą od 26 sierpnia do 11 września br. na bieżąco będą mogli śledzić wyniki meczów trwających mistrzostw świata siatkarzy na cyfrowych nośnikach należących do AMS.

AMS chce angażowac odbiorców za pomocą kontentu. Tym razem wykorzystuje w tym celu bieżącą transmisję wyników trwających właśnie Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn. „Na naszych cyfrowych nośnikach: Digital Citylight na przystankach, Digital Indoor w galeriach handlowych, Move TV w fitness klubach premium oraz Traffic TV w warszawskiej komunikacji miejskiej wyświetlane są w czasie rzeczywistym wyniki rozgrywanych aktualnie meczów. Każdy zainteresowany siatkówką może je sprawdzić w drodze do domu czy na spotkanie oraz przeczytać szereg dodatkowych informacji i ciekawostek o mistrzostwach” - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu w AMS. „To jeden z przykładów realizowanej przez nas idei Smart OOH – ciekawe, angażujące treści prezentowane w odpowiednim miejscu i czasie” – dodaje Gołębiowska.

Akcja na Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej ponownie wykorzystuje potencjał real-time marketingu, jaki daje Digital OOH. W sierpniu br. AMS odliczał czas do Godziny „W” na Digital Citylightach w dziewięciu miastach Polski. Akcję „Nie zapominaj o Godzinie W” także wzbogaciły działania kontentowe – informacje historyczne prezentowane w autorskim kanale informacyjnym Cityinfo. Możliwość śledzenia wyników rozgrywek w czasie rzeczywistym na ekranach Digital OOH powróci podczas siatkarskich zmagań kobiet o mistrzowski tytuł.

Komentarze

Powiązane

29.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
OAN finalizuje trasformację swojego modelu biznesowego. Teraz stawia na sprzedaż gaming data
Spółka Online Advertising Network (OAN) zakończyła transformację swojego dotychczasowego modelu biznesowego. Rozwijająca swoją ofertę OAN skoncentruje się na sprzedaży gaming data, czyli danych dotyczących graczy z całego świata.
29.03.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Wojnicka awansuje w Great Minds
Na początku marca br., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.
28.03.23, 20:12
| reklama & PR » informacje
CUPRA rozpoczęła współpracę z Rosalíą, gwiazdą muzyki latynoskiej
Marka CUPRA rozpoczęła współpracę z hiszpańską piosenkarką, autorką tekstów i producentką. W jej ramach npowstała kampania, która ma podkreślać, czym jest CUPRA od A do Z. Do działań wykorzystano nową wersję utworu „Abcdefg”.
28.03.23, 18:07
| reklama & PR » informacje
Jesteśmy na TY. Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w miniserialu marki Tyskie
Marka Tyskie rozpoczęła publikację miniserialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego w reżyserii TadeuszaŚliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.
28.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Polski Strix przyjmuje do grupy niemiecki Webweit
Polska agencja e-commerce Strix poinformowała o przyjęciu do grupy niemieckiej agencji Webweit. Strix będzie miał teraz oddziały w Polsce, Holandii (Utrecht) i Niemczech (Frankfurt n. Menem). 
28.03.23, 11:49
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative kreatywnie dla mBanku
Dentsu Creative (wcześniej Isobar) rozpoczyna współpracę kreatywną z mBankiem.
28.03.23, 09:31
| reklama & PR » informacje
Marka YORK wybiera w przetargu agencję Chapter1
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 wygrała przetarg na obsługę na polskim rynku kampanii launchowej domowych pomp ciepła marki YORK, należącej do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.
27.03.23, 20:31
| reklama & PR » informacje
Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową
1 marca br., marka Avon ruszyła z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic.  Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ma ucieleśniać nowe pozycjonowanie i hasło marki - "Masz w sobie siłę! ".
27.03.23, 17:41
| reklama & PR » informacje
Euvic Performance opracowała nowy serwis dla GRUPY CSV
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance) została wybrana przez Grupę CSV, działającą na rynku lakierniczym w zakresie dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu csv.pl.
27.03.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Better. gaming agency pracuje dla Samsung Memory
Better. gaming agency poprowadzi kampanie dla Samsung Memory w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja zajmie się komunikacją i marketingiem dysków, kart pamięci i pendrive’ów w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.