16.09.22, 17:51
Tymbark Musy – To (się) wciąga. Marka promuje musy
Marka Tymbarkrusza z kampanią promującą wszystkie swoje produkty w formie musu.
Tymbark poprzez hasło „Tymbark Musy – To (się) wciąga” w najnowszej kampanii zachęca do spożywania większej ilości wartościowych przekąsek.
Marka w najnowszym spocie prezentuje ludzi, którzy wykonują różne aktywności i obowiązki, ale łączy ich to, że potrzebują mieć przy sobie pożywną przekąskę łatwą do spożycia i przechowywania. Nagranie jest utrzymane w konwencji młodzieżowego teledysku, a piosenka jest wykonana w rapowym stylu. Całość ma prezentować się energicznie, kolorowo i „na luzie”.
Spot będzie widoczny w TV, VOD, YT oraz w sklepach, z dodatkowym wsparciem influencerów. Za reżyserię odpowiada Letemknow. Za kampanię odpowiedzialna jest reklamowa Brainbox, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Komentarze