29.08.22, 10:58
Marcin Prokop ambasadorem Head & Shoulders
W sierpniu br. ruszyła kampania marki Head & Shoulders z udziałem nowego ambasadora marki – Marcina Prokopa.
Kampania rozpoczęła się od zamieszczenia przez nowego ambasadora marki tajemniczego zdjęcia. Fotografia prezentera, całego w gipsie i w szpitalnym łóżku zaniepokoiło wielu internautów. Opublikowany kadr był elementem przygotowań do kampanii reklamowej marki Head & Shoulders. W spocie odwiedzająca Marcina Prokopa kobieta jest mocno zaskoczona widząc na szpitalnej szafce stojącą butelkę z szamponem Head & Shoulders. „Nie wiedziałam, że masz łupież” – mówi kobieta. „Bo nie mam” - odpowiada prezenter sugerując, że właśnie regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje brak tego problemu oraz piękny i zdrowy wygląd jego włosów.
„Head & Shoulders już od lat ma ugruntowaną pozycję w świadomości konsumentów jako szampon przeciwłupieżowy. Obecną edycją kampanii chcemy jednak zwrócić uwagę odbiorców na fakt, że tak naprawdę regularne używanie szamponu przeciwłupieżowego gwarantuje nam, że łupież nie wraca, skóra głowy jest czysta, a włosy błyszczące. Zależało nam na tym, aby odejść od konwencji medycznej, wedle której na co dzień promowane są szampony przeciwłupieżowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na zabawną i lekką formę komunikacji, do której Marcin Prokop nadaje się idealnie” – mówi Jarosław Fibich, Brand Manager marki Head & Shoulders. „Oczywiście nie rezygnujemy całkiem z podkreślania medycznych walorów produktu. Ten element gwarantuje nam posiadanie rekomendacji Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, o którym również mówimy w spocie” – dodaje Fibich.
Na potrzeby kampanii powstała seria czterech krótkich spotów, z których trzy będzie można obejrzeć w telewizji. Czwarty, w którym Marcin Prokop leży w gipsie na łóżku szpitalnym, emitowany będzie tylko w internecie. Filmy ukazują Prokopa w zabawnych, a czasem nawet ekstremalnych sytuacjach, w których zawsze towarzyszy mu butelka szamponu Head & Shoulders.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media do kampanii planuje i kupuje dom mediowy MediaCom. Działaniami public relations zajmuje się Partner of Promotion.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze