19.09.22, 13:00

Tomasz Kucharczyk przechodzi z M8 Production House do Httpool

Tomasz Kucharczyk, fot.: materiały prasowe

Tomasz Kucharczyk dołączył do zespołu Httpool, obejmując stanowisko Senior Regional Marketing Managera, odpowiedzialnego za Polskę i kraje bałtyckie: Litwę, Łotwę i Estonię.

Zakres obowiązków Kucharczyka na stanowisku Senior Regional Marketing Managera obejmie, m.in. opracowywanie regionalnych i lokalnych strategii oraz taktyk marketingowych B2B, wspierających kluczowe cele sprzedażowe w regionie, budowanie wizerunku marki Httpool, zarządzanie realizacją inicjatyw marketingowych na potrzeby reklamodawców oraz prowadzenie bieżących badań rynku i analizy konkurencji. W strukturach firmy będzie raportować do Larsa M. B. Anthonisena, Global Vice President Marketing w Httpool.

Jakie doświadczenie zawodowe posiada Tomasz Kucharczyk?

Tomasz Kucharczyk posiada ponad 20-letnie doświadczenie pracy w marketingu, w takich firmach jak m.in. Orange, UPC/Liberty Global, Huawei, Fiat, Panasonic, Bossard Consultants, Ooredoo Katar (międzynarodowa firma telekomunikacyjna z siedzibą w Katarze) i M8 Production House (dom produkcyjny specjalizujący się w produkcji spotów reklamowych, animacji 2D/3D i treści VR/AR, z biurami w Warszawie i Londynie).

Do Httpool przechodzi z M8 Production House, gdzie przez ostatnie półtora roku, na stanowisku Chief Marketing Officer, zajmował się m.in. budowaniem świadomości marki na rynku i generacją leadów. Przez trzy wcześniejsze lata pracował w UPC Polska, najpierw jako Head of CVP & CVM wdrażając strategie budowania wartości klientów SOHO dla pięciu rynków Europy Środkowo-Wschodniej, a następnie już w Polsce jako Marketing Manager zajmował się pozycjonowaniem i komercjalizacją usług dla klientów biznesowych. Wcześniej pracował m.in. jako B2B Sales and Marketing Manager w Huawei Central and Eastern Europe & Nordic Region, na stanowisku Director for Business Marketing w Ooredoo Group Qatar w regionie Middle East, North Africa & South East Asia współtworzył markę Ooredoo Business oraz jako Zastępca Dyrektora Pionu Marketingu Biznesowego w Orange Polska, gdzie zdobył nagrodę EFFIE z marką Idea/Orange dla Firm.

Tomasz Kucharczyk jest absolwentem kierunków: Handel Zagraniczny oraz Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej, jak również studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Wartością Klienta na SGH. Posiada certyfikat Dimaq Professional. Prywatnie jest pasjonatem tańca towarzyskiego i dwukrotnym zdobywcą tytułu Mistrza Świata WDSF w kategorii Senior II w 10 tańcach.

Komentarze

Powiązane

25.11.22, 09:34
| reklama & PR » informacje
Ledvance klientem Euvic Performance
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) rozpoczęła spółpracę z firmą Ledvance, producentem oświetlenia.
25.11.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub obsługuje Horn Distribution w Polsce, Niemczech i Szwajcarii
Dom mediowy Mediahub nawiązał współpracę z Horn Distribution, dystrybutorem ponad 40 marek urządzeń i akcesoriów audio-video.
25.11.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Green Black Friday. Pozwól meblom urządzić się na nowo z IKEA
21 listopada br. IKEA rozpoczęła kampanię „Green Black Friday”. Celem akcji jest uświadomienie konsumentom, że meble także mają drugie życie. Kampania potrwa do 11 grudnia br.
24.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Rajpol wprowadza chipsy POLA
Rajpol, polska grupa sadowników, wchodzi na rynek z chipsami jabłkowymi POLA. Według producenta nowy produkt ma stanowić podręczną i zdrową przekąskę.
24.11.22, 19:15
| reklama & PR » informacje
Tradycja w twoim domu na święta. Świątecznia kampania barszczu Krakus
Marka Krakus, wystartowała z świąteczną kampanią barszczu czerwonego Krakus. W nowym projekcie marka podkreśla, że Krakus to tradycja – Tradycja w moim domu.
24.11.22, 18:00
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
VIVA! i ITAKA stworzyły katalog turystyczny Premium. Maria Dębska ambasadorka projektu
Magazyn „VIVA!” i Biuro Podróży Itaka rozpoczynają współpracę, w ramach której powstał katalog turystyczny premium, którego premiera odbyła się 24 listopada br. Ambasadorką projektu została aktorka Maria Dębska.
24.11.22, 15:30
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Głódź-Adamkiewicz i Michał Łazowski w agencji Noise PR
Do zespołu agencji Noise PR dołączyli w ostatnim czasie Michał Łazowski, jako starszy doradca w zespole komunikacji społecznej, oraz Małgorzata Głódź-Adamkiewicz, która objęła stanowisko eksperta w zespole ds. nowych mediów i komunikacji w mediach społecznościowych.
24.11.22, 14:15
| reklama & PR » informacje
300 młynków Bosch do wygrania w loterii marki Prima w sieci Biedronka
Od 14 do 27 listopada br. w sieci sklepów Biedronka trwa loteria promocyjna pod hasłem „Poczuj świeżość aromatu kawy ziarnistej Prima!”. Nagroda główna to 20 tys. zł. Ponadto do wygrania 300 młynków Bosch w pakiecie z kawą Prima.
24.11.22, 11:52
| reklama & PR » informacje
SalesTube z wygranym przetargiem na konsulting martech dla marki Orange
Agencja MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Orange. Spółka będzie odpowiedzialna za mapping i rozwój technologii marketingowych, narzędzi analitycznych pozwalających na podejmowanie decyzji w oparciu o dane oraz wdrożenie strategii performance.
24.11.22, 10:38
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Gra na Maksa. Orange Polska, Sokłów, Emitel i Totalizator Sportowy wspierają mini audycję TVP na czas mundialu
W niedzielę, 20 listopada br. na antenach Telewizji Polskiej został wyemitowany pierwszy odcinek II sezonu miniaudycji komediowej „Gra na Maksa”. Serial emitowany będzie w trakcie trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka, TVP Kobieta oraz w TVP VOD.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Promocji i Marketingu

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 24.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

29.11.2022 r., online.