18.08.22, 09:14
Vinted pokazuje historie i emocje sprzedawanych przedmiotów
Platforma Vinted wystartowała z międzynarodową kampanią, która ma celebrować i pokazywać moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
15 sierpnia br. w Polsce, platforma Vinted ruszyła ze swoją nową kampanią o międzynarodowym zasięgu, która przedstawia kilka historie różnych przedmiotów zakupionych lub sprzedanych na platformie Vinted. W celu realizacji kampanii, Vinted zwróciło się z prośbą do swojej społeczności o podzielenie się najcenniejszymi doświadczeniami związanymi z rzeczami, które użytkownice sprzedają, sprzedali lub kupili. Ich właściciele przypominają sobie okoliczności, emocje i pierwsze doświadczenia z nimi związane. Koncepcja kreatywna kampanii zakłada śledzenie historii danego przedmiotu w sposób „odwrócony”, czyli od obecnego do poprzedniego właściciela. Zaczyna się w momencie kulminacyjnym, by cofnąć się w czasie i przywołać emocje, poznać historie i doświadczenia związane z rzeczami, które dzięki Vinted otrzymały drugie życie.
Kampania Vinted, przedstawiając zróżnicowaną grupę ludzi, ma koncentrować się na sytuacjach i postaciach, z którymi członkowie platformy mogą się identyfikować. Każda z historii reprezentuje jedną z kategorii: First Headstand, First Solo Trip, First Splash.
Kampania ma na celu zachęcić i zainspirować do zainteresowania się i korzystania z zasobów mody cyrkularnej i rzeczy z drugiego obiegu, podkreślając siłę społeczności stojącej za platformą Vinted i jej pozytywny wpływ.
Kampania nie tylko w Polsce
Nowa kampania Vinted w Polsce będzie emitowana w kanałach TV, ale również w formacie online, w tym, m.in. w mediach społecznościowych. W styczniu br. Vinted przywitała nią nowy rok we Francji, Holandii i Belgii, gdzie spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem i odbiorem. Latem pojawi się na kilku innych rynkach, w tym m.in. w Polsce.
Komentarze