13.08.22, 18:01
KFC z targetowaną kampanią w sieci Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach
W wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS.
Analiza danych OOH zapewnia personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH łączącą możliwości klasycznego i cyfrowego outdooru.
KFC towarzyszy swoim klientom w codziennych wakacyjnych czynnościach - spacerach, podróżach po mieście, sportowych aktywnościach i spotkaniach z bliskimi. Wybrany produkt targetowany - #AMStarget został zaprojektowany w taki sposób, aby pobudzać i stymulować chęć skorzystania z oferty marki w przestrzeni miejskiej - w kanałach klasycznego i Digital OOH, a następnie kierować klientów bezpośrednio do restauracji KFC. Najistotniejsza część komunikacji była prowadzona za pośrednictwem nośników Digital Indoor AMS w 22 galeriach handlowych w 18 miastach - na ostatnim etapie przed dokonaniem zakupu przypominały one o marce oraz spontanicznie pozyskiwały ruch bezpośrednio od konkurencji.
„Zależało nam na kampanii, która uwzględni zarówno bliską lokalizację naszych restauracji i ich spontaniczne odwiedziny, jak i zachęci do planowanych spotkań” – mówi Sylwia Przybyła, Brand Manager KFC z firmy AmRest. „Postawiliśmy na outdoor, który przeprowadza konsumenta przez całą ścieżkę zakupową i zwielokrotnia kontakt z naszą kampanią na różnych etapach podejmowania decyzji o skorzystaniu z oferty KFC. Zwraca uwagę, umacnia wizerunek marki i – to, co jest sednem OOH – jest w przestrzeni, w której przebywa nasz konsument” – dodaje Przybyła.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze