04.08.22, 07:00

Grupa TVN Warner Bros. Discovery z największym udziałem w grupie komercyjnej w lipcu 2022 r.

Logo TVN, fot.: materiały prasowe

W lipcu br. najchętniej oglądany w grupie komercyjnej był kanał TVN. Wśród grup medialnych największy udział w rynku osiągnął TVN Warner Bros. Discovery.

Największy udział w rynku grup medialnych w lipcu 2022 r. w widowni komercyjnej 16-49 zanotował TVN Warner Bros. Discovery – aż 24,92 proc. Grupa Polsat zanotowała 21,37 proc. udziału, a Grupa TVP – 18,57 proc. (dane: Nielsen, Live + VOSDAL). Pięć najchętniej oglądanych stacji w lipcu w tej grupie to: TVN (8,48 proc.), Polsat (6,79 proc.), TVP1 (4,37 proc.), TVP2 (5,00 proc.) i TVN7 (3,85 proc.).

Najchętniej oglądaną pozycją w lipcowej ramówce stacji TVN w obu grupach widzów były „Fakty” – wydanie z 11 lipca przyciągnęło przed ekrany ponad 2,3 mln widownię. Spośród wszystkich nowych odcinków teleturnieju „Milionerzy” najwyższe wyniki oglądalności zanotował program wyemitowany 12 lipca – obejrzało go ponad 1,5 mln osób. Niesłabnącą popularnością cieszy się także program interwencyjny „Uwaga!”, który był trzecim najchętniej oglądanym programem minionego miesiąca – 11 lipca obejrzało go ponad 1,4 mln widzów.

TVN24 z wiekszą widownią

TVN24 był najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce w lipcu 2022 r. – i trzecią najchętniej oglądaną stacją w portfolio nadawcy. Stacja uzyskała w ubiegłym miesiącu SHR na poziomie 5,6 proc. w grupie 4+ oraz 3,5 proc. w widowni komercyjnej, w której udział wzrósł o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Dwa kanały newsowe nadawcy – TVN24 i TVN24 BiS – osiągnęły wspólnie 6,1 proc. udział w grupie wszystkich widzów. Do najchętniej oglądanych programów stacji TVN24 należały w minionym miesiącu „Kawa na ławę”, „Szkło Kontaktowe” oraz „Loża Prasowa”.

TVN Turbo z lipcowym rekordem 

Sukcesem może pochwalić się również jedyny kanał motoryzacyjny w portfolio TVN Warner Bros. Discovery – TVN Turbo. Stacja osiągnęła najlepszy lipcowy wynik oglądalności w swojej historii i zgromadziła widownię na poziomie 1 proc. grupy komercyjnej. Widzom w lipcu najbardziej przypadły do gustu: „Wojny Samochodowe”, „Duda kontra Szafrański” oraz „Raport Turbo”.

Komentarze

Powiązane

23.11.22, 20:17
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz Polska – Meksyk z ogromną widownią
Mecz Polska – Meksyk, co było do przewidzenia, cieszył się ogromnym zainteresowaniem widzów. Co ciekawe, świetny wynik zanotował kanał TVP 4K. Również w sieci padł rekord.
23.11.22, 14:18
| telewizja / VOD » informacje
TVP1 i TVP2 w ofercie CANAL+ online
Kanały TVP1 i TVP2 dołączyły do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online. Programy są dostępne dla wszystkich subskrybentów bez względu na posiadany pakiet.
23.11.22, 09:34
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz USA – Walia hitem poniedziałku. Serial M jak miłość niepokonany
W poniedziałek, 21 listopada br. najliczniejszą widownię uzyskało spotkanie Mistrzostw Świata w piłce nożnej USA - Walia. Kanały TVP Sport i TVP2 uzyskały najwyższe dzienne udziały.
22.11.22, 13:34
| telewizja / VOD » informacje
Violetta Sobczak nie żyje
Zmarła dziennikarka Violetta Sobczak, która współpracowała od 17 lat z WTK.
22.11.22, 10:24
| telewizja / VOD » informacje
TVP 4K w ofercie najważniejszych sieci kablowych
Telewizja Polska ponownie uruchomiła kanał TVP 4K, na którym transmitowane będą wszystkie mecze mundialu w Katarze. Kanał trafił do oferty najważniejszych sieci kablowych w Polsce.
21.11.22, 19:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz Katar – Ekwador hitem weekendu
Pierwszy mecz rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn przyciągnął przed ekrany dużą widownię. Również ceremonia otwarcia zainteresowała sporo widzów.
21.11.22, 10:10
| telewizja / VOD » informacje
II Międzynarodowy Festiwal Telewizyjny Heart of Europe. Lista laureatów
17 listopada br. w trakcie gali z okazji II Międzynarodowego Festiwalu Telewizyjnego Heart of Europe organizowanego przez Telewizję Polską, nagrodzono najlepsze produkcje zgłoszone przez nadawców publicznych z Europy Środkowo – Wschodniej.
18.11.22, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Duża widownia meczu towarzyskiego między Polską a Chile
W środę, 16 listopada br. w TVP1 i TVP Sport towarzyski mecz w piłce nożnej pomiędzy reprezentacją Polski i Chile obejrzało aż 3,5 mln widzów (dane: Nielsen Media).
17.11.22, 20:00
| telewizja / VOD » seriale
Sequel Willow od 30 listopada na Disney+
30 listopada br. do portalu streamingowego Disney + trafią dwa pierwsze odcinki ,,Willow”. Serial jest sequelem filmu fantasy z 1988 r. o tym samym tytule.
17.11.22, 13:04
| telewizja / VOD » informacje
Operator Elsat wprowadza TV Smart oraz modemy internetowe z WiFi 6
Na początku października br. oferta Elsatu została wzbogacona o usługę TV Smart oraz modemy internetowe z WiFi 6.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Promocji i Marketingu

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 24.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

29.11.2022 r., online.