03.08.22, 13:54
Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat. Konkurs marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Marka Nałęczowianka (Nestlè Waters Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat”.
Ogólnopolski konkurs zorganizowany przez agencję UNQUE ONE, dotyczy wody Nałęczowianka i przebiega w sieciach sklepów Carrefour od 2 do 13 sierpnia br.
Klient, który chce wziąć udział w konkursie musi jednorazowo kupić do-wolną zgrzewkę Nałęczowianki, dokończyć zdanie: Nie śmiecę, bo myślę, że… i wysłać SMS pod wskazany numer 70711 (w treści wpisując Ne-stle.numer z dowodu zakupu.odpowiedź na pytanie. W konkursie jest do wygrania co tydzień po 15 bonów do sklepu Carrefour o wartości 100 zł, 200 zł i 300 zł. Za każde poprawne zgłoszenie Nestle przekaże Fundacji Ekologicznej Arka 10 zł na akcję „Kwiaty zamiast śmieci”.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organi-zację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punk-tach sprzedaży (plakaty, shelfstoppery) i reklamą w gazetce sieci Carrefour.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze