28.07.22, 09:42

#21szklanek. Letnia kampania syropów marki Herbapol

KV kampanii marki Herbapol, fot.: materiały prasowe

Na początku lipca br., ruszyła letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i zakup mediów.

Idea kreatywna zastosowana w kampanii ma podkreślać wydajność, pyszny smak i orzeźwienie, czyli główne benefity letnich syropów Herbapol. Kampania została skierowana do kobiet, w tym młodych mam z dziećmi 7+ oraz całych rodzin. Publikacje przygotowane przez twórców oparto na najbardziej zasięgowym obecnie na Instagramie formacie czyli reels. Nazwa aktywacji nawiązuje do liczby szklanek napoju, jakie można przygotować z jednej butelki syropu.

Współpraca Tailor Made PR i Rozgłos z marką Herbapol jest wynikiem przetargu na obsługę kampanii influencerskiej.

Komentarze

Powiązane

27.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Izabela Albrychiewicz (GroupM)
Izabela Albrychiewicz (GroupM) podsumowuje wydarzenia na rynku reklamy w 2022 roku. 
26.01.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Good One rozpoczęła pracę dla marki Getaway
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. 
26.01.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Serduszka WOŚP w specjalnej kolekcji marki Herlitz
Herlitz, producent artykułów kreatywnych, szkolnych i biurowych, połączył siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Do sprzedaży trafiła linia produktów marki z orkiestrowym serduszkiem w roli głównej.
26.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Hubert Pokrowiecki (Funktional)
Hubert Pokrowiecki, CEO & Founder agencji Funktional podsumowuje 2022 rok na rynku reklamy.
25.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania stworzona przez TESTA Agency. Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Bafra Kebab powierzył TESTA Agency przygotowanie swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, której twarzą został Mariusz Pudzianowski.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
25.01.23, 16:45
| reklama & PR » informacje
Carat wygrywa w przetargu Ryanair
Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair (linii lotniczej).
25.01.23, 06:30
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2022 r.: Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy, podsumowuje  2022 rok w digital marketingu (obszar gaming i influencer marketing).
24.01.23, 17:58
| reklama & PR » informacje
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
24.01.23, 15:20
| reklama & PR » ludzie
Maciej Dulski Dyrektorem E-Commerce & Trade Marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.