28.07.22, 09:42
#21szklanek. Letnia kampania syropów marki Herbapol
Na początku lipca br., ruszyła letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i zakup mediów.
Idea kreatywna zastosowana w kampanii ma podkreślać wydajność, pyszny smak i orzeźwienie, czyli główne benefity letnich syropów Herbapol. Kampania została skierowana do kobiet, w tym młodych mam z dziećmi 7+ oraz całych rodzin. Publikacje przygotowane przez twórców oparto na najbardziej zasięgowym obecnie na Instagramie formacie czyli reels. Nazwa aktywacji nawiązuje do liczby szklanek napoju, jakie można przygotować z jednej butelki syropu.
Współpraca Tailor Made PR i Rozgłos z marką Herbapol jest wynikiem przetargu na obsługę kampanii influencerskiej.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyReferent ds. mediów
Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze