27.07.22, 12:11

Wakacje z Frisco. Marka chce dotrzeć do klientów w największych miastach

KV kampanii Frisco.pl, fot.: materiały prasowe

Marka Frisco w trakcie wakacji chce dotrzeć do klientów w największych miastach Polski. Sklep rusza z wielopoziomową aktywacją. W swojej akcji sklep działający online postanowił wyjść nie tylko poza stolicę, lecz także daleko poza obszar reklamy internetowej. Marce pomaga w tym NAV agency.

Frisco dodatkowo chce zwiększyć swoją widoczność w miastach w których jest obecna sieć i wzmocnić świadomość marki wśród odwiedzających je turystów oraz wśród mieszkańców. Na czas trwania aktywacji wybrany został okres wakacji. Marka uruchomiła akcję „Zabierz Frisco na wakacje”.

Pragniemy wzmocnić działania Frisco w nowych miastach, które są topowymi destynacjami wyjazdowymi Polaków w okresie wakacji. Wierzymy, że zaplanowane działania pozwolą nam zwiększyć znajomość marki oraz świadomość dostępności naszej usługi w największych polskich miastach, zarówno wśród mieszkańców jak i urlopowiczów. To zdecydowanie zaowocuje zwiększeniem wyników naszej sprzedaży w okresie wakacyjnym. Swoimi działaniami dodatkowymi chcemy przekonać Polaków do tego, że warto kupować online, zwłaszcza na urlopie” – mówi Tomasz Duda, Junior Brand Manager Frisco.pl.

Frisco postawiło na szeroką komunikację, zarówno online, jak i offline. Jedną z akcji są organizowane przez markę eventy. W chętnie odwiedzanych przez mieszkańców i przez turystów punktach miast, w których obecne jest Frisco, stworzone zostaną specjalne strefy z przestrzenią dla dzieci, fotopointami, wakacyjnymi leżakami oraz z darmowymi samplami produktów dostępnych w sklepie. Pierwszy z tych eventów zorganizowany został 23 lipca w Parku Śląskim.

Nietypowa reklama w apartamentach

Kolejnymi miejscami, w których Frisco docierać będzie do użytkowników poza siecią, będą wynajmowane na wakacje apartamenty. Turyści będą mogli znaleźć w nich ulotki, które na pierwszy rzut oka przypominać będą pozostawione przez poprzednich gości zdjęcia polaroidowe. W rzeczywistości będą to materiały zachęcające do robienia zakupów online na Frisco.pl także podczas urlopów. Do korzystania z internetowych zakupów namawiają również wyświetlane w pociągach PKP spoty reklamowe, wyświetlane na trasach między miastami, w których funkcjonuje Frisco.

W ten sposób marka obecna będzie zarówno w drodze na urlop, w apartamencie, jak i podczas spędzania wolnego czasu na miejscu. Docieramy więc do trzech punktów kluczowych podczas wakacyjnych podróży. Jednak doskonale zdajemy sobie sprawę, że to za mało. Dlatego też ideę zabierania Frisco na wakacje promować będziemy w online’ie. Poza postami w social mediach oraz komunikacją mailową ruszamy z socialowym konkursem, który ma zachęcić Polaków do dbania o wakacyjne wspomnienia i do chwalenia się nimi w sieci” – dodaje Tomasz Duda.

Konkurs podzielony jest na cztery etapy, w których do wygrania będą vouchery o wartości 250 zł na zakupy na Frisco.pl. Wystarczy, że biorący w nim udział wrzucą swoje wakacyjne zdjęcie pod dedykowanym postem na Facebooku Frisco.pl lub dodadzą hasztag #FriscoSummer do zdjęcia na Instagramie. Konkurs ruszył 15 lipca i potrwa do 24 sierpnia br.
Za opracowanie konceptu komunikacji odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Agencja odpowiedzialna była także za wypracowanie key visuali oraz materiałów graficznych wspierających całą aktywację i organizację konkursu w social mediach. Eventy zorganizowane zostały we współpracy z agencją SG Marketing.

Komentarze

Powiązane

04.12.22, 23:00
| internet » informacje
20 lat istnienia serwisu dobreprogramy.pl
Serwis dobreprogramy.pl obchodzi w tym roku 20-lecie działalności. Z tej okazji redakcja przygotowała sekcję, w której publikuje treści przenoszące użytkowników w przeszłość.
29.11.22, 18:12
| internet » informacje
Be Healthy Magazine. Serwis WP abcZdrowie z miesięcznikiem premium
Redakcja WP abcZdrowie stworzyła nowy lifestylowy miesięcznik Premium „Be Healthy Magazine”, który jest skierowany do czytelników ceniących zdrowy styl życia. Każde kolejne wydanie poświęcone będzie innemu tematowi.
27.11.22, 13:30
| radio » informacje | internet » informacje
Jimi Hendrix bohaterem specjalnego serwisu internetowego Polskiego Radia
Z okazji 80. rocznicy urodzin Jimiego Hendrixa, portal PolskieRadio.pl przygotował serwis specjalny hendrix.polskieradio.pl poświęcony jednemu z najważniejszych muzyków w historii rocka. Choć żył tylko 27 lat i nagrał tylko trzy albumy studyjne, uważany jest za najważniejszego i najbardziej wpływowego gitarzystę w historii muzyki rockowej.
23.11.22, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
Podcast Roku. Konkurs imienia redaktora Janusza Majki. Lista laureatów
Podczas uroczystej Gali w Rzeszowie ogłoszono laureatów w konkursie mienia redaktora Janusza Majki na Podcast Roku.
22.11.22, 16:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska: zysk EBITDA w III kwartale 2022 r. to blisko 96 mln zł
Skorygowany zysk EBITDA Wirtualnej Polski Holding S.A. w III kwartale 2022 r. wyniósł prawie 96 mln zł. To oznacza wzrost o 30 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Po wzroście o ponad 20 proc. przychody spółki wyniosły 271 mln zł, a zysk netto to prawie 51 mln zł. 
21.11.22, 07:00
| radio » informacje | internet » informacje
Mikrofon TOK FM i Sport.pl Live z wydaniami specjalnymi na czas mundialu w Katarze
Radio TOK FM i Sport.pl przygotowały kolejne wspólne propozycje programowe z okazji mundialu. Na antenie stacji oraz na stronach serwisu w najbliższych tygodniach pojawią się wydania specjalne programów „Mikrofon TOK FM” oraz „Sport.pl Live”, współprowadzone przez dziennikarzy z obu redakcji.
20.11.22, 21:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Adam Pawlukiewicz z zrelacjonuje mundial w Przeglądzie Sportowym i w kanale Total Sport
Adam Pawlukiewicz zostanie felietonistą „Przeglądu Sportowego” w trakcie Mistrzostw Świata w Katarze, jego teksty będą pokazywały biznesową i marketingową stronę Mundialu oraz opisywały mistrzostwa z perspektywy kibiców, którzy wybierają się do Dohy.
18.11.22, 19:10
| internet » informacje
Game Planet udostępnia piłkarski quiz Sędzia
18 listopda br. serwis Game Planet udostępnił quiz piłkarski „Sędzia”. Gra pozwala nabyć wiedzę i umiejętności arbitra na boisku piłkarskim. 
18.11.22, 08:00
| internet » informacje
Przegląd Sportowy Onet przygotował pięć formatów redakcyjnych na czas mundialu
Przegląd Sportowy Onet przygotował pięć formatów na czas piłkarskich mistrzostw świata w Katarze, które rozpoczynają się 20 listopada br. W Katarze będzie pracować troje korespondentów Przeglądu Sportowego Onet, a w Warszawie będzie przygotowywany codzienny program o rozgrywkach piłkarskich.
17.11.22, 11:58
| internet » informacje
Sport.pl w Katarze. Serwis promuje mundialową ofertę
Zespół Sport.pl (Agora) przygotował wielokanałowy plan relacjonowania nadchodzącego mundialu. Do Kataru poleci trzech korespondentów serwisu. 16 listopada br. ruszyła kampania „Sport.pl w Katarze” promująca działania serwisu w trakcie mundialu.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.