27.07.22, 16:30

Kanały YouTube TVN Warner Bros. Discovery w I połowie 2022 r. zanotowały 750 mln wyświetleń

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

W I połowie 2022 r. 16 kanałów rozrywkowych TVN Warner Bros. Discovery na YouTube wygenerowało łącznie blisko 750 mln wyświetleń. Portfolio nadawcy zebrało już łącznie niemal 9,2 mln subskrybentów na platformie. Firma obserwuje także rosnące zaangażowanie użytkowników, które w badanym okresie wyniosło blisko 10 mln interakcji.

Spółka TVN Warner Bros. Discovery potencjał podsumowała wyniki osiągane przez kontent rozrywkowyo w ramach portfolio swoich kanałów na YouTube. W okresie od stycznia do czerwca br. materiały wideo TVN Warner Bros. Discovery obejrzane zostały niemal 750 mln razy – oznacza to, że udostępnione na YouTube filmy wyświetlane były średnio 125 mln razy miesięcznie. Wynik ten zapewnił Polsce pierwsze miejsce na podium oglądalności na kanałach YouTube należących do Warner Bros. Discovery w całym regionie EMEA. Najchętniej oglądanym kanałem nadawcy na platformie jest TVN7 – w trakcie analizowanego okresu zdobył on niemal 221 mln wyświetleń. Na drugim i trzecim miejscu w rankingu znalazły się TVNpl oraz TTV – z odpowiednio ponad 103 mln i niemal 88 mln odsłon.

Zaangażowanie oglądających kontent TVN Warner Bros. Discovery na YouTube w I połowie 2022 r. osiągnęło poziom blisko 10 mln interakcji. „Nasz ekosystem social mediów z treściami rozrywkowymi ma skalę niespotykaną na rynku, a kanały na YouTube są jego istotną częścią. Od początku chcieliśmy budować bliską relację z użytkownikami. To dzięki nim i ich zaangażowaniu kanały rosną w dynamicznym tempie, a nasz kontent się zmienia. Staramy się za każdym razem odpowiadać na zapotrzebowanie widzów, którzy są dla nas najwyższą wartością” – mówi Katarzyna Jabłońska, Owned Media – MCN Content Manager w TVN Warner Bros. Discovery.

Z końcem czerwca bieżącego roku 16 kanałów nadawcy na YouTube miało łącznie niemal 9,2 mln subskrybentów. Największą wierną widownię w pierwszym półroczu 2022 r. zgromadziły kanały TVNpl – 2,3 mln subskrypcji, TVN Series – 1,6 mln subskrypcji oraz TVN Talent Show – z 1,1 mln subskrypcji. Według danych YouTube, kanałami odwiedzanymi przez największą liczbą Unikalnych Użytkowników w pierwszym półroczu 2022 r. były TVN Series – z niemal 4 mln UU, TVN7 – z blisko 3 mln UU oraz Player – z ponad 2,8 mln UU.

54 proc. oglądających kontent TVN Warner Bros. Discovery na YouTube identyfikuje się jako mężczyźni. Kobiety stanowią 46 proc. całej widowni. W podziale na wiek, trzema największymi grupami widzów kanałów nadawcy na platformie YouTube są osoby liczące od 18 do 24 lat (36,5 proc.), od 25 do 34 lat (22,8 proc.) oraz od 35 do 44 lat (20,3 proc.).

Komentarze

Powiązane

01.12.22, 08:00
| telewizja / VOD » seriale
Netflix wprowadza pilotażowo system dodatkowych wynagrodzeń dla twórców
Netflix, jako pierwszy serwis streamingowy w Polsce, ogłosił pilotaż nowego systemu dodatkowych wynagrodzeń dla twórców popularnych lokalnych produkcji. Jest to program oparty na rozwiązaniach z powodzeniem wdrożonych już w innych krajach europejskich.
01.12.22, 07:00
| telewizja / VOD » seriale
Serial Kurierzy w wiosennej ramówce TV Puls
Telewizja Puls przygotowuje nowy serial fabularno-dokumentalny „Kurierzy”. Zdjęcia do produkcji ruszą w połowie grudnia br. I sezon będzie liczył 40 odcinków.
30.11.22, 12:46
| telewizja / VOD » seriale
Matka. Nowy serial według pomysłu Igora Brejdyganta w Polsat Box Go
30 listopada br. w Polsat Box Go pojawi się pierwszy odcinek nowego thrillera psychologicznego według pomysłu Igora Brejdyganta i w reżyserii Piotra Trzaskalskiego – „Matka”. W obsadzie znaleźli się m.in.: Olga Bołądź, Łukasz Simlat, Marcin Kowalczyk, Maria Pakulnis i Olaf Lubaszenko.
30.11.22, 08:00
| telewizja / VOD » seriale
Lipowo. Zmowa milczenia. Premiera serialu Player Original w 2023 roku
Player na 2023 r. zaplanował premierę kryminału obyczajowego „Lipowo. Zmowa milczenia”. Nowy serial jest adaptacją książki Kasi Puzyńskiej „Motylek”.
29.11.22, 19:00
| telewizja / VOD » informacje
Ruszyła kolejna edycja konkursu na film dokumentalny w ramach Festiwalu „Pamięć i Tożsamość”
23 listopada br. ruszyła kolejna edycja konkursu na projekt filmu dokumentalnego, organizowanego w ramach III Festiwalu Kultury Narodowej „Pamięć i Tożsamość”. Zwycięski projekt zostanie zrealizowany przez Telewizję Polską.
29.11.22, 11:26
| telewizja / VOD » informacje
Warner Bros. Discovery kupiło prawa do mistrzostw świata w lekkoatletyce
Warner Bros. Discovery nabyło prawa do transmisji mistrzostw świata w lekkoatletyce na 45 rynkach w Europie, w tym również w Polsce. Najważniejsze lekkoatletyczne wydarzenie 2023 r. rozegrane zostanie w Budapeszcie w okresie od 19 do 27 sierpnia.
29.11.22, 00:21
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz Polska - Arabia Saudyjska hitem weekendu
Hitem weekendu był sobotni mecz Polska – Arabia Saudyjska rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022.
28.11.22, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Serial Wednesday w warszawskim bistro Charlotte
Od 23 do 25 listopada br. w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela miała miejsce akcja promująca serial Netflix ,,Wednesday”.
28.11.22, 13:02
| telewizja / VOD » informacje
Bartosz T. Wieliński reprezentantem Gazety Wyborczej w europejskim sojuszu gazet LENA
Od listopada br. nowym przedstawicielem “Gazety Wyborczej” w Leading European Newspaper Alliance (LENA) jest Bartosz T. Wieliński, zastępca redaktora naczelnego dziennika i szef działu Świat.
28.11.22, 10:15
| telewizja / VOD » informacje
Ruszyły zdjęcia do trzeciej edycji 99-Gra o wszystko
Ruszyły zdjęcia do trzeciej edycji „99 – Gra o wszystko” z udziałem gwiazd stacji TTV. Bohaterowie programu będą konkurować ze swoimi sympatiami. Seria na antenie pojawi się wiosną przyszłego roku.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

29.11.2022 r., online.