21.07.22, 09:13
Sieci radiowe: Eska i SuperNova z dużym spadkiem
Eska zajmuje pozycję lidera, ale stacja zanotowała największy spadek tzw. Słuchalności - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Liderem wśród sieci radiowych pozostaje Radio Eska. Udział stacji w II kwartale br. wyniósł 7,2 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem), co przełożyło się na duży spadek słuchalności - aż 1,1 p.p. straty. Drugie miejsce zajmuje Audytorium 17, które również zanotowało spadek - o 0,5 p.p. Trzecie miejsce przypadło sieci RMF MAXXX (strata 0,1 p.p.).
Kolejne miejsca w rankingu słuchalności stacji radiowych zajmują kolejno: Radio Złote Przeboje (strata 0,2 p.p.), Radio Plus (strata 0,1 p.p.), Radio Pogoda (wzrost o 0,2 p.p.), Meloradio (strata 0,2 p.p.), Radio SuperNova (strata aż 0,7 p.p.), Rock Radio (wzrost o 0,2 p.p.) i ChilliZet (udziały bez zmian).
Udział sieci radiowych w rynku
kwiecień 2021 : czerwiec 2021 | lipiec 2021 : wrzesień 2021 | październik 2021 : grudzień 2021 | styczeń 2022 : marzec 2022 | kwiecień 2022 : czerwiec 2022 | |
Radio ESKA | 8,3% | 8,2% | 7,6% | 7,7% | 7,2% |
Audytorium 17 | 4,7% | 4,1% | 5,1% | 4,4% | 4,2% |
RMF MAXXX | 4,1% | 4,2% | 3,6% | 3,4% | 4,0% |
Radio Złote Przeboje | 3,0% | 2,4% | 2,8% | 2,5% | 2,8% |
Radio Plus | 2,0% | 1,9% | 2,0% | 1,6% | 1,9% |
Radio Pogoda | 0,8% | 0,8% | 1,1% | 0,9% | 1,0% |
Meloradio | 1,1% | 1,1% | 1,3% | 0,9% | 0,9% |
Radio SuperNova | 1,3% | 1,0% | 0,6% | 0,7% | 0,6% |
Rock Radio | 0,4% | 0,4% | 0,7% | 0,4% | 0,6% |
Radio ChilliZet | 0,2% | 0,2% | 0,2% | 0,2% | 0,2% |
Fale:
kwiecień 2021 : czerwiec 2021 (wielkość: 21 021)
lipiec 2021 : wrzesień 2021 (wielkość: 20 926)
październik 2021 : grudzień 2021 (wielkość: 21 015)
styczeń 2022 : marzec 2022 (wielkość: 21 033)
kwiecień 2022 : czerwiec 2022 (wielkość: 20 907)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 858 937 (1 893 145 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Komentarze