19.07.22, 14:43

Kolej na bezpieczne wakacje. Nosorożec Rogatek edukuje najmłodszych

KV kampanii z Togatkiem, fot.: materiały prasowe

Od 15 lipca br. w telewizji i internecie najmłodsi mogą zobaczyć nowy sezon przygód nosorożca Rogatka i jego przyjaciół w ramach kampanii edukacyjnej Urzędu Transportu Kolejowego. W mediach pojawią się również spoty skierowane do rodziców i opiekunów promujące bezpieczeństwo w ramach Kampanii Kolejowe ABC II.

Bohaterem II odsłony Kampanii Kolejowe ABC w mediach będzie nosorożec Rogatek, który ma wprowadzić dzieci i dorosłych w świat wiedzy o bezpieczeństwie kolejowym. Zaplanowana została, m.in. emisja spotów w telewizji, kinach, internecie, na kanałach VoD oraz w pociągach i na terenach kolejowych. Przygotowane zostaną także działania edukacyjne z wykorzystaniem radia, reklamy zewnętrznej oraz YouTube i Google. Aktywności prowadzone będą również w mediach społecznościowych – w tym po raz pierwszy na kanale TikTok.

Obok działań w mediach w najbliższym czasie odbędzie się szereg wydarzeń bezpośrednich, w tym m.in. pikników rodzinnych. Pierwsze dwa zostaną zorganizowane jeszcze w lipcu – 23 lipca w Zakopanem oraz 30 lipca w Jastrzębiej Górze. Kolejne imprezy odbędą się w sierpniu, a pod koniec roku czeka nas duże wydarzenie z wideomappingiem 3D. Wstęp na wszystkie wydarzenia w ramach kampanii będzie bezpłatny.

Głównym celem Kampanii Kolejowe ABC II jest propagowanie zasad bezpieczeństwa oraz wzorców odpowiedzialnego zachowania na drogach, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów stacji, przystanków i przejazdów kolejowych. Działania kierowane będą do dzieci w wieku 4 – 12 lat oraz do ich rodziców, opiekunów oraz nauczycieli.

Kampaniia będzie kosztować 61 mln zł 

Kampania Kolejowe ABC II jest realizowana od lipca 2022 r. do września 2023 r. Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Całkowita wartość projektu wynosi 60 mln zł. Wartość dofinansowania ze środków unijnych to 51 mln zł.

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
29.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Marka kosmetyków Gisada klientem oLIVE media
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada, dostępnych w sieci Douglas, powierzyła obsługę działań PR na polskim rynku agencji oLIVE media.