19.07.22, 14:43
Kolej na bezpieczne wakacje. Nosorożec Rogatek edukuje najmłodszych
Od 15 lipca br. w telewizji i internecie najmłodsi mogą zobaczyć nowy sezon przygód nosorożca Rogatka i jego przyjaciół w ramach kampanii edukacyjnej Urzędu Transportu Kolejowego. W mediach pojawią się również spoty skierowane do rodziców i opiekunów promujące bezpieczeństwo w ramach Kampanii Kolejowe ABC II.
Bohaterem II odsłony Kampanii Kolejowe ABC w mediach będzie nosorożec Rogatek, który ma wprowadzić dzieci i dorosłych w świat wiedzy o bezpieczeństwie kolejowym. Zaplanowana została, m.in. emisja spotów w telewizji, kinach, internecie, na kanałach VoD oraz w pociągach i na terenach kolejowych. Przygotowane zostaną także działania edukacyjne z wykorzystaniem radia, reklamy zewnętrznej oraz YouTube i Google. Aktywności prowadzone będą również w mediach społecznościowych – w tym po raz pierwszy na kanale TikTok.
Obok działań w mediach w najbliższym czasie odbędzie się szereg wydarzeń bezpośrednich, w tym m.in. pikników rodzinnych. Pierwsze dwa zostaną zorganizowane jeszcze w lipcu – 23 lipca w Zakopanem oraz 30 lipca w Jastrzębiej Górze. Kolejne imprezy odbędą się w sierpniu, a pod koniec roku czeka nas duże wydarzenie z wideomappingiem 3D. Wstęp na wszystkie wydarzenia w ramach kampanii będzie bezpłatny.
Głównym celem Kampanii Kolejowe ABC II jest propagowanie zasad bezpieczeństwa oraz wzorców odpowiedzialnego zachowania na drogach, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów stacji, przystanków i przejazdów kolejowych. Działania kierowane będą do dzieci w wieku 4 – 12 lat oraz do ich rodziców, opiekunów oraz nauczycieli.
Kampaniia będzie kosztować 61 mln zł
Kampania Kolejowe ABC II jest realizowana od lipca 2022 r. do września 2023 r. Projekt jest finansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Całkowita wartość projektu wynosi 60 mln zł. Wartość dofinansowania ze środków unijnych to 51 mln zł.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze