13.07.22, 09:00

Widzowie chętnie śledzili Wimbledon w Polsacie Sport

Wimbledon w Polsacie Sport przyciągnął przed ekrany wielu widzów, fot.: materiały prasowe

Wielkoszlemowy turniej tenisowy rozgrywany na kortach Wimbledonu od 27 czerwca do 10 lipca 2022 r. wzbudził duże zainteresowanie widzów Polsatu Sport.

Codzienny program studyjny oraz wielogodzinne transmisje dały Polsatowi Sport miano numeru jeden wśród wszystkich kanałów sportowych w Polsce. Stacja pokonała nawet konkurentów dostępnych w Naziemnej Telewizji Cyfrowej. W górę poszybowały także wyniki Polsatu Sport Extra i Polsatu Sport News, a absolutnymi hitami były mecze z udziałem Igi Świątek.

Podczas tegorocznego Wimbledonu Polsat Sport poprawił swój wynik w ujęciu rok do roku o 30 proc. w grupie komercyjnej 16 – 59 oraz o 50 proc. w grupie 4+. Dla Polsatu Sport Extra wzrosty wyniosły odpowiednio 32 proc. oraz 71 proc., a dla Polsatu Sport News aż 43 proc. oraz 100 proc. (dane: Nielsen Media).

Iga królowa szklanego ekranu

Iga Świątek na Wimbledonie rozegrała trzy mecze. W pierwszym spotkaniu z Janą Fett, Polce razem z Polsatem Sport kibicowało prawie milion widzów. Lepszy wynik – ponad 1,6 mln widzów - zanotował mecz liderki światowego rankingu tenisistek z Lesley Kerkhove. Z kolei starcie z Alize Cornet, które zakończyło przygodę Igi Świątek z tegorocznym Wimbledonem, przyciągnęło do Polsatu Sport blisko półtora miliona widzów. Pod względem oglądalności tegoroczne mecze Świątek na Wimbledonie osiągnęły poziom porównywalny do finału singlistek z udziałem Agnieszki Radwańskiej (2012 rok) czy starcia Jerzego Janowicza z Łukaszem Kubotem w ćwierćfinale singlistów (2013 rok).

Widzowie kibicowali także Hubertowi Hurkaczowi

W Polsacie Sport dużą popularnością cieszyły się także tegoroczne mecze na Wimbledonie z udziałem Huberta Hurkacza (ponad 800 tys. w meczu z Alejandro Fokiną), Magdy Linette (prawie pół miliona w meczu z Fernandą Gomez oraz blisko 700 tys. w meczu z Andżeliką Kerber) czy Łukasza Kubota rywalizującego w grze podwójnej w parze z Szymonem Walkowem (ponad 900 tys. w meczu z duetem Cressy/Lopez i ponad 800 tys. w meczu z duetem Dodig/Krajicek). Finalistkom gry pojedynczej kobiet razem z Polsatem Sport kibicowało ponad 638 tys. widzów, a w przypadku finału singlistów był to ponad 1,26 mln osób.

Komentarze

Powiązane

08.10.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Pierwszy milion Awantury o kasę w Polsacie
Ponad milion widzów obejrzało powracający po 20 latach na antenę Polsatu teleturniej „Awantura o kasę”. Polsat był również liderem minionego weekendu i całego tygodnia.
07.10.24, 13:30
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Konkurs dla studentek i studentów szkół filmowych Ziemia obiecana. W puli nagród znajduje się ponad 3 mln zł
Telewizja Polska rozpoczyna konkurs „Ziemia obiecana” dla studentek i studentów publicznych uczelni filmowych i artystycznych. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju młodych filmowczyń i filmowców oraz promocja ich twórczości. Każdy z projektów zakwalifikowanych do finału konkursu otrzyma od Telewizji Polskiej 250 tys. złotych na realizację. 
07.10.24, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Ligue 1 McDonald’s przez pięć kolejnych lat w Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS nabyła prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej Ligue 1 McDonald’s w najbliższych latach.
07.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nosel szuka inspiracji. Nowy codzienny format w Active Family
30 września br. w Telewizji Active Family zadebiutował program „Nosel szuka inspiracji”, którego gospodarzem jest Kamil Nosel.
04.10.24, 19:45
| telewizja / VOD » seriale | kultura » książki
Grzechy sąsiadów. Premiera książki w serialowej okładce
Na rynku księgarskim pojawiła się książka „Grzechy sąsiadów”, na podstawie której powstał serial nakręcony przez Polsat.
04.10.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Wielkie oglądanie. Polsat Box Go rusza ze swoją największą kampanią
Ruszyła największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty TV, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy.
04.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowości w jesiennej ofercie Music Box
Od 23 września br. telewizja Music Box emituje nową, zróżnicowaną ramówkę. W zespole stacji pojawili się nowi prezenterzy.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
02.10.24, 17:45
| telewizja / VOD » informacje
Magiczne lata 80-te w Paramount Network. Kanał przygotował kampanię promocyjną cyklu
W październiku br., kanał Paramount Network zaproponuje widzom kultowe filmy w ramach cyklu „Magiczne lata 80-te”. Nowa propozycja stacji będzie wspierana przez kampanię marketingową.
02.10.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat SiatCast i Polsat Futbol Cast. Nowe podcasty Polsatu Sport
„Polsat SiatCast” i „Polsat Futbol Cast” to nowe formaty telewizyjno-internetowe, które w październiku br. zadebiutują w sportowych kanałach Polsatu, na Polsatsport.pl oraz na jego kanale YouTube. Audycje mają łączyć zalety świata telewizji i internetu.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3