07.07.22, 15:00
Bez podwyżek. Grupa RMF zaprezentowała cenniki na sezon jesienny
Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe swoich stacji radiowych, które będą obowiązywały jesienią br. Pozostaną one na takim samym poziomie, jak latem i wiosną.
„Chcemy pozostać partnerem przewidywalnym i stabilnym, dlatego w trudnym dla reklamodawców okresie postanowiliśmy nie wprowadzać zmian w naszych cennikach. Ogłaszamy je najszybciej, jak to możliwe, by nasi klienci mogli z odpowiednim wyprzedzeniem zaplanować swoje wydatki reklamowe na jesień i okres Świąt Bożego Narodzenia. To szczególnie istotne w momencie trudnych do prognozowania kosztów dotarcia w telewizji, która ciągle zmaga się z wyzwaniami spadającego średniego czasu oglądania i dostępności zasobów w krytycznych miesiącach. Estymacji kosztów w relacji do zasięgów w TV nie ułatwia zamieszanie z dostępnością stacji komercyjnych w multipleksach naziemnych, po przejściu na nowy standard nadawania. Radio może stać się alternatywą dla tych klientów, którzy na jesieni będą szukali dużych zasięgów, znacznie niższym kosztem” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
Cennik jesienny będzie obowiązywał od 29 sierpnia 2022 r. do 8 stycznia 2023 r. „Postanowiliśmy wydłużyć w tym roku nieco okres obowiązywania cennika jesiennego, by ułatwić reklamodawcom planowanie i zlecanie kampanii w okresie poświątecznym i w czasie długiego weekendu związanego ze świętem Trzech Króli” – podkreśla Tomasz Ramza.
W tym czasie obowiązywać będą dwa okresy „High Season”, czyli okresy o zwiększonym popycie na reklamę radiową, w których do każdej przeprowadzanej wówczas kampanii doliczane są dopłaty: przed Black Friday (w dniach 14-25 listopada obowiązywać będzie dopłata 4 proc.), przed Bożym Narodzeniem (w dniach 12-24 grudnia obowiązywać będzie dopłata 3 proc.).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.
Komentarze