07.07.22, 15:00

Bez podwyżek. Grupa RMF zaprezentowała cenniki na sezon jesienny

Grupa RMF nie podniesie cen reklam, fot.: materiały prasowe

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe swoich stacji radiowych, które będą obowiązywały jesienią br. Pozostaną one na takim samym poziomie, jak latem i wiosną.

Chcemy pozostać partnerem przewidywalnym i stabilnym, dlatego w trudnym dla reklamodawców okresie postanowiliśmy nie wprowadzać zmian w naszych cennikach. Ogłaszamy je najszybciej, jak to możliwe, by nasi klienci mogli z odpowiednim wyprzedzeniem zaplanować swoje wydatki reklamowe na jesień i okres Świąt Bożego Narodzenia. To szczególnie istotne w momencie trudnych do prognozowania kosztów dotarcia w telewizji, która ciągle zmaga się z wyzwaniami spadającego średniego czasu oglądania i dostępności zasobów w krytycznych miesiącach. Estymacji kosztów w relacji do zasięgów w TV nie ułatwia zamieszanie z dostępnością stacji komercyjnych w multipleksach naziemnych, po przejściu na nowy standard nadawania. Radio może stać się alternatywą dla tych klientów, którzy na jesieni będą szukali dużych zasięgów, znacznie niższym kosztem” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Cennik jesienny będzie obowiązywał od 29 sierpnia 2022 r. do 8 stycznia 2023 r. „Postanowiliśmy wydłużyć w tym roku nieco okres obowiązywania cennika jesiennego, by ułatwić reklamodawcom planowanie i zlecanie kampanii w okresie poświątecznym i w czasie długiego weekendu związanego ze świętem Trzech Króli” – podkreśla Tomasz Ramza.

W tym czasie obowiązywać będą dwa okresy „High Season”, czyli okresy o zwiększonym popycie na reklamę radiową, w których do każdej przeprowadzanej wówczas kampanii doliczane są dopłaty: przed Black Friday (w dniach 14-25 listopada obowiązywać będzie dopłata 4 proc.), przed Bożym Narodzeniem (w dniach 12-24 grudnia obowiązywać będzie dopłata 3 proc.).

Komentarze

Powiązane

04.08.22, 09:05
| reklama & PR » informacje
PZU będzie dalej wspierać FKS Stal Mielec
Największy polski ubezpieczyciel dalej będzie wspierał FKS Stal Mielec. Po roku współpracy z podkarpackim klubem, PZU zdecydował o jej kontynuacji.
04.08.22, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nutella kocha Polskę. Nowa edycja akcji
Ruszyła II edycja akcji „Nutella kocha Polskę 2022”, która potrwa do 30 września. Producent kremu do smarowania wraz z Polskim Towarzystwem Turystyczno – Krajoznawczym po raz kolejny przygotowali propozycję 16 lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji.
03.08.22, 20:05
| reklama & PR » informacje
Kasztelan świętuje 700-lecie miasta Sierpc i 50-lecie browaru
Kasztelan warzony w Browarze w Sierpcu postanowił uczcić rocznicę założenia miasta tworząc mural. Centralną postacią muralu jest Kasztelan, a farby, którymi go namalowano mają właściwości antysmogowe. Urodziny miasta zbiegają się z 50-leciem działania tutejszego browaru.
03.08.22, 16:30
| reklama & PR » informacje
Piotr Michalak koordynuje wszystkie projekty cyfrowe w MediaHub Poland
Do tej pory Piotr Michalak jako head of digital client service odpowiadał za koordynację projektów wybranych klientów domu mediowego MediaHub Poland. Agencja zwiększyła jego zakres obowiązków i powierzono mu koordynację wszystkich projektów cyfrowych.
03.08.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Sinsay w portfolio klientów Grupy Płodni.com
Grupa Płodni.com rozszerza współpracę z Grupą LPP. Dla najmłodszej marki z jej portfolio – brandu Sinsay – agencja prowadzi działania z zakresu employer brandingu.
03.08.22, 13:54
| reklama & PR » informacje
Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat. Konkurs marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Marka Nałęczowianka (Nestlè Waters Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Taka re-akcja! Wspieraj czystszy świat”.
03.08.22, 11:56
| reklama & PR » ludzie
Sylwia Matych w zespole On Board Think Kong
Do zespołu komunikacji korporacyjnej OBTK dołączyła Sylwia Matych, która objęła stanowisko PR Konsultantki.
03.08.22, 10:15
| reklama & PR » informacje
WebTalk obsłuży markę Auchentoshan
Do grona klientów WebTalk dołączyła marka whisky single malt - Auchentoshan. Współpraca została nawiązana w ramach wygranego przetargu.
02.08.22, 16:45
| reklama & PR » informacje
Dumni z Powstańców. Ruszyła VII edycja kampanii BohaterON
Ruszyła VII edycja ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej „BohaterON - włącz historię”, której celem jest uhonorowanie uczestników Powstania Warszawskiego.
02.08.22, 15:15
| reklama & PR » informacje
Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków. IV edycja kampanii CSR marki Żubr
Wystartowała IV edycja kampanii CSR „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. Miejsce króla puszczy na butelkach i puszkach piwa Żubr Kompanii Piwowarskiej zajmą: ryś, niedźwiedź, łoś i sóweczka. Celem kampanii jest pomoc zagrożonym gatunkom oraz zachęcanie konsumentów do odpowiedzialnego zachowania wobec przyrody.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.