05.07.22, 07:00

Połączenie Edipresse Polska z Burda Media Polska faktem

Logo firmy Burda International, fot.: materiały prasowe

W kwietniu br. Burda Media Polska w drodze transakcji przejęła multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska (obecnie Burda Digital), do którego należą serwisy internetowe dla kobiet m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, dwutygodniki Viva i Party, a także magazyny z segmentu true stories. 30 czerwca br. sąd dokonał wpisu połączenia spółek Burda Media Polska i Burda Digital (poprzednio Edipresse Polska) do Krajowego Rejestru Sądowego, co kończy formalną stronę procesu integracji obu spółek.

Połączone organizacje działają obecnie jako Burda Media Polska, która chce zostać liderem w kluczowych kategoriach mediów tematycznych dla kobiet, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru beauty, luxury & lifestyle, food oraz parenting.
Połączoną spółką Burda Media Polska od 1 lipca jako CEO pokieruje Maciej Klepacki wraz z zespołem zarządzającym:Przemysław Kłobut (Chief Finance Officer), Michał Helman (Chief Commercial Officer), Agnieszka Wicher-Szczesna (Managing Director Luxury & Lifestyle), Jowita Żak (Managing Director Advisory, Food, Gardening & Crafting), Małgorzata Górska (People Culture & Communication Director).

W skład połączonego portfolio wchodzi 20 internetowych portali tematycznych w tym Elle.pl, Glamour.pl, Kobieta.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają łącznie do 11,5 mln użytkowników, którzy generują 123,8 mln odsłon miesięcznie (źródło: maj 2022, Megapanel/PBI).

Burda Media Polska to także ponad 50 tytułów prasowych w skład których wchodzą m.in. magazyny luksusowe i lifestylowe (m.in. „ELLE”, „VIVA!”, „Glamour”, „Party”), podróżnicze (m.in. „National Geographic Polska”), poradnikowe (m.in. „Claudia”, „Dobre Rady”), kulinarne (m.in. „Przyślij Przepis!”, „Moje gotowanie”), ogrodnicze (m.in. „Mój piękny ogród”), a także magazyny z segmentu true stories oraz książki i kolekcje.

Wraz z połączeniem portfolio mediowego Burda Media Polska zaprezentowała połączoną ofertę reklamową oraz nowe struktury zarządzania obszarem sprzedaży. Również integracji i rozbudowie podlega cały obszar sprzedaży programatycznej & data, który udostępnia do sprzedaży w tym modelu całe portfolio internetowe połączonych spółek.

Jak podkreśla firma, integracja i połączenie spółek istotnie przyspiesza rozwój obszaru digital w Burda Media Polska i jest kolejnym krokiem w tym obszarze po nabyciu w 2021 r. drogerii internetowej Cocolita.pl. W ramach dalszej transformacji cyfrowej polskiego rynku planowane jest stworzenie hubu technologicznego, który zatrudni kilkudziesięciu programistów i ekspertów UX/UI, którzy będą realizować projekty platform cyfrowych również na rynki zagraniczne.

Komentarze

Powiązane

16.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
15.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
14.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
13.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
12.06.24, 09:53
| prasa » ludzie
Dziennik Zachodni, Gazeta Współczesna, Kurier Poranny i Kurier Lubelski. Nowi redaktorzy naczelni serwisów i tytułów Polska Press Grupy
Polska Press Grupa kontynuuje zmiany na stanowiskach redaktorów naczelnych. Tym razem, w ramach rekrutacji, wyłonionych zostało trzech szefów redakcji, którzy pokierują czterema serwisami i tytułami należącymi do spółki.
12.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
11.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
10.06.24, 16:30
| prasa » informacje
Dwudzieste wydanie magazynu Omnibus Wakacyjny Polityki
Po raz 20.na rynku ukaże się „Omnibus Wakacyjny Polityki”, czyli letnie wydanie specjalne dla osób lubiących umysłowe rozrywki.
10.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
09.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.