04.07.22, 18:22
Miasto na jedną noc. II edycja letniej akcji Wyborczej
10 weekendów i 10 miejscowości – reporterzy redakcji lokalnych „Wyborczej” wyruszyli w Polskę, by zwiedzić miasta małe i duże, znane i mniej znane, pełne turystów i te mniej popularne. Łączy je jedno – warto tam wpaść przynajmniej na dzień lub dwa. Materiały z ciekawych miejsc pojawią się w ramach II edycji akcji „Miasto na jedną noc”.
W wakacje 2021 r. reporterzy „Wyborczej” odwiedzili, m.in. Wrocław, Kazimierz Dolny, Chełmno, Augustów, Rzeszów i Bydgoszcz. Spacerowali po rynkach, odwiedzali muzea, szukali ciekawostek, próbowali miejscowej kuchni, a przede wszystkim - rozmawiali z mieszkańcami. Podobnie jest i w tym roku – w ramach tegorocznej akcji „Miasto na jedną noc” dziennikarze opowiadają, m.in. dlaczego warto wybrać dane miejsce, jak tam dotrzeć, co zwiedzić, gdzie się zatrzymać i co zjeść.
Na początku Wałbrzych
Nową odsłonę cyklu „Miasto na jedną noc” rozpoczęły 25 czerwca publikacje poświęcone Wałbrzychowi, który odwiedziła Marta Danielewicz z poznańskiej „Wyborczej”. W ostatnią sobotę na Wyborcza.pl pojawiła się relacja z wizyty w Poznaniu – będzie ją można czytać na Poznan.Wyborcza.pl i Wyborcza.pl/miastonajednanoc.Następne miasta na trasie reporterów lokalnych dziennika to m.in. Tarnowskie Góry, Uniejów, Lidzbark Warmiński, Zamość i Krynica. Akcja potrwa do 28 sierpnia, a zakończą ją materiały poświęcone Sandomierzowi.
Oprócz tego pod adresem Wyborcza.pl/wakacje internauci i internautki mogą znaleźć wszystkie publikacje redakcji „Wyborczej” poświęcone wakacyjnym tematom, m.in. ranking najpiękniejszych polskich plaż, przegląd najciekawszych wydarzeń i koncertów - również lokalnych, a także mnóstwo podpowiedzi, jak spędzać lato - wszystko pod hasłem „Wakacje 2022”.
Publikacje przygotowane w ramach akcji „Miasto na jedną noc” są promowane na łamach tradycyjnego wydania „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl, na profilach dziennika, m.in. na Facebook i Instagramie, a także w newsletterach Wyborcza.pl. Działania przygotował i zaplanował zespół działu marketingu „Gazety Wyborczej”.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze