17.07.22, 09:00

Będą kolejne gry planszowe na licencji serialu Lombard. Życie pod zastaw

Gra planszowa na licencji serialu "Lombard. Życie pod zastaw", fot.: materiały prasowe

Telewizja Puls oraz Alexander (producent familijnych gier planszowych), kontynuują współpracę. W planach wydawniczych są m.in. dwie nowe gry na licencji serialu Telewizji Puls i Studia A - „Lombard. Życie pod zastaw”.

Latem 2019 Telewizja Puls i firma Alexander wydały pierwszą wspólną grę planszową, opartą na licencji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. Szybko wydano również jej uproszczoną wersję przeznaczoną do dużych sieci dyskontowych.

Od premiery pierwszej gry obie wersje planszówki zostały sprzedane w kilkudziesięciu tysiącach egzemplarzy. „Gra „Lombard. Życie pod zastaw” jest jedną z naszych najlepiej sprzedających się gier w Polsce” – mówi Monika Mikulska, Kierownik Marketingu firmy Alexander.

Gra „Lombard. Życie pod zastaw” okazała się strzałem w dziesiątkę – pokochali ją zarówno widzowie naszego serialu jak i fani dobrych, jakościowych planszówek. Idąc za ciosem, przedłużyliśmy współpracę z firmą Alexander, w której DNA – podobnie jak w DNA Telewizji Puls – zapisane jest dostarczanie pozytywnej rozrywki na najwyższym poziomie. Jeszcze w tym roku pojawią się dwie gry na licencji „Lombardu” – mówi Justyna Ganczarek, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Telewizji Puls.

Pierwsza gra pojawi się już w lipcu, będzie to „Lombard. Życie pod zastaw. Ale pary!”. „To szybka, prosta towarzyska gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. Jest to idealna gra na wakacje – znakomicie nadaje się w podróży, do samochodu, czy na piknik” – podsumowuje Monika Mikulska. Niedługo potem pojawi się kolejna gra. Obecnie trwają prace nad jej mechaniką. Firmy wspólnie pracują także nad wydaniem trzeciej gry na licencji „Lombardu”.

Serial hitem TV Puls

„Lombard. Życie pod zastaw” to produkcja Telewizji Puls i Studia A ze Zbigniewem Buczkowskim w głównej roli. W serialu regularnie pojawiają się znani goście – do tej pory lombard odwiedzili, m.in.: Zenek Martyniuk, Katarzyna Pakosińska, Paweł Nastula, Radek Liszewski z zespołu „Weekend”, Aleksander Doba, Bartek Marszałek czy Michał Wiśniewski. „Lombard…” emitowany jest w TV Puls codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 18.00 oraz w ramach sobotnich maratonów.

Komentarze

Powiązane

23.07.24, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Marcin Bisiorek w Szkle Kontaktowym
Marcin Bisiorek, dziennikarz związany z Radiem 357, pojawił się pierwszy raz w "Szkle Kontaktowym" (TVN24). 
22.07.24, 22:54
| telewizja / VOD » seriale
Ruszyły zdjęcia do Furiozy 2. Film Netflixa zadebiutuje w 2025 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do "Furiozy 2", kontynuacji filmu sensacyjnego, który zadebiutuje w 2025 r. na platformie Netflix.
22.07.24, 11:41
| telewizja / VOD » informacje
Piłkarki. Dziewczyny z boiska jesienną w TTV
Serial dokumentalny "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" zadebiutuje jesienią w ramówce TTV. Produkcja śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie ośmiu kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski.
22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.