30.06.22, 19:00
Dbaj o ubranie. LPP z kampanią edukacyjną na TikToku
W ramach projektu edukacyjnego „Dbaj o ubranie”, polska firma LPP rusza z kampanią edukacyjną na TikToku skierowaną do konsumentów z młodego pokolenia.
Jak przekonuje firma, nawyki mogą wpływać nie tylko na trwałość ubrania, ale też na oszczędność wody, energii i emisji CO2 do atmosfery. Zainicjowana na początku czerwca br. kampania „Dbaj o ubranie” to odpowiedź LPP na potrzebę promowania świadomego korzystania z odzieży. W ramach kampanii przygotowany został spot z udziałem ambasadorów projektu, a także specjalna strona internetowa, na której znalazły się praktyczne porady i narzędzia, takie jak chatbot czy kalkulator emisji. Kolejną odsłoną projektu jest kampania skierowana do młodego pokolenia na platformie TikTok, która ruszyła 27 czerwca br.
Przy wsparciu agencji kreatywnej DDOB, firma stworzyła specjalną aktywację na platformie, tj. Branded Effect, czyli interaktywną grę w postaci quizu. Zabawa polega na tym, by użytkownicy, nagrywając się frontem do telefonu, odpowiadali na pytania dotyczące dbania o ubrania oraz wpływu pielęgnacji na środowisko, wskazując odpowiedzi palcami. Osoby biorące udział w quizie mogą zweryfikować poziom swojej wiedzy, a także pogłębić ją o nowe, przydatne informacje. Wszelkie wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania z quizu można znaleźć na stronie kampanii.
Kampania z TikTokerami
Do akcji zaproszeni zostali twórcy TikToka: Sonia Trzewikowska aka „itssoniat”, Agnieszka Skrzeczkowska aka „maschines_official”, Natalia Sisik, Joanna Biernacka aka „ashplumplum”, Paulina Soboń oraz Joanna Kołodziejska aka „sledz535”.
Kampania „Dbaj o ubranie” stanowi uzupełnienie zobowiązań podejmowanych przez LPP na rzecz ograniczenia wpływu na środowisko. Realizując przyjętą w 2019 r. strategię zrównoważonego rozwoju „For People For Our Planet”, polska spółka odzieżowa rozszerza jednocześnie zakres swoich działań zwracając uwagę na te obszary, w których ma szansę realizować ambitne, ale i realne cele.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze