30.06.22, 19:00

Dbaj o ubranie. LPP z kampanią edukacyjną na TikToku

Quiz firmy LPP, fot.: materiały prasowe

W ramach projektu edukacyjnego „Dbaj o ubranie”, polska firma LPP rusza z kampanią edukacyjną na TikToku skierowaną do konsumentów z młodego pokolenia.

Jak przekonuje firma, nawyki mogą wpływać nie tylko na trwałość ubrania, ale też na oszczędność wody, energii i emisji CO2 do atmosfery. Zainicjowana na początku czerwca br. kampania „Dbaj o ubranie” to odpowiedź LPP na potrzebę promowania świadomego korzystania z odzieży. W ramach kampanii przygotowany został spot z udziałem ambasadorów projektu, a także specjalna strona internetowa, na której znalazły się praktyczne porady i narzędzia, takie jak chatbot czy kalkulator emisji. Kolejną odsłoną projektu jest kampania skierowana do młodego pokolenia na platformie TikTok, która ruszyła 27 czerwca br.

Przy wsparciu agencji kreatywnej DDOB, firma stworzyła specjalną aktywację na platformie, tj. Branded Effect, czyli interaktywną grę w postaci quizu. Zabawa polega na tym, by użytkownicy, nagrywając się frontem do telefonu, odpowiadali na pytania dotyczące dbania o ubrania oraz wpływu pielęgnacji na środowisko, wskazując odpowiedzi palcami. Osoby biorące udział w quizie mogą zweryfikować poziom swojej wiedzy, a także pogłębić ją o nowe, przydatne informacje. Wszelkie wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania z quizu można znaleźć na stronie kampanii.

Kampania z TikTokerami

Do akcji zaproszeni zostali twórcy TikToka: Sonia Trzewikowska aka „itssoniat”, Agnieszka Skrzeczkowska aka „maschines_official”, Natalia Sisik, Joanna Biernacka aka „ashplumplum”, Paulina Soboń oraz Joanna Kołodziejska aka „sledz535”.

Kampania „Dbaj o ubranie” stanowi uzupełnienie zobowiązań podejmowanych przez LPP na rzecz ograniczenia wpływu na środowisko. Realizując przyjętą w 2019 r. strategię zrównoważonego rozwoju „For People For Our Planet”, polska spółka odzieżowa rozszerza jednocześnie zakres swoich działań zwracając uwagę na te obszary, w których ma szansę realizować ambitne, ale i realne cele.

Komentarze

Powiązane

14.01.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
OSM Piątnica promuje ponownie Skyry
Na początku 2025 r. OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego.
13.01.25, 21:43
| reklama & PR |
ING Bank Śląski Sponsorem Tytularnym Silesia Beats 2025 w Chorzowie
ING Bank Śląski objął rolę sponsora tytularnego Silesia Beats, jednego z najważniejszych wydarzeń muzycznych na Śląsku. Wydarzenie odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie w dniach 19-21 czerwca 2025 roku.
13.01.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Apis Natural Cosmetics wybiera Get in Touch
Na początku stycznia br., polska marka kosmetyczna Apis Natural Cosmetics rozpoczęła strategiczną współpracę z agencją PR Get in Touch Urszuli Klonowskiej-Wizental.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 12:15
| reklama & PR » informacje
Altavia Kamikaze + K2 zwycięzcą przetargu Grupy Żywiec na obsługę marek Żywiec i Męskie Granie
Altavia Kamikaze + K2 wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na długofalową obsługę digitalową marki Żywiec i tym samym została wiodącą agencją digital tego brandu.
13.01.25, 07:30
| reklama & PR » informacje
Baumer Media kupuje Clear Channel Europe
Grupa Bauer Media podpisała umowę przejęcia Clear Channel Europe North – firmę działającą w sektorze mediów Out of Home.
11.01.25, 17:44
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lądowski został nowym CEO Nesperta Europe
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, producenta lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.25, 22:09
| reklama & PR » informacje
La Specialista Opera od De’Longhi w nowej kampanii prowadzonej przez Mediaplus
Włoska firma De’Longhi rozpoczęła nową globalną kampanię promującą ekspres kolbowy La Specialista Opera. Za działania mediowe w Polsce odpowiada agencja Mediaplus, współpracująca przy projekcie z Salestube i Labcon relevant stories.
10.01.25, 17:00
| reklama & PR » informacje
Labcon będzie pracować dla NYX Professional Makeup
W wyniku wygranego przetargu agencja Labcon relevant stories (Group One) została wybrana do obsługi kreatywnej marki NYX Professional Makeup.
10.01.25, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Michał Jasiński wraca do EssenceMediacom Poland w roli Managing Partnera ds. Strategii
Michał Jasiński powraca do EssenceMediacom po czteroletniej przerwie. Pod koniec 2020 r. przeszedł z EssenceMediacom Poland (dawniej MediaCom Warszawa) do UM Poland, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Managing Director Poland & CEE.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.