28.06.22, 21:01

Mrozu i Jan-Rapowanie w kampanii Jim Beam Always Welcome

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Mrozu oraz raper Jan-Rapowanie rozpoczęli współpracę, której wynikiem będzie wspólny utwór, teledysk, a finałem - cykl koncertów. Twórcza kolaboracja muzyków jest polską odsłoną międzynarodowej kampanii muzycznej Jim Beam Always Welcome, której na świecie partneruje legenda brytyjskiego rocka - Muse.

Jim Beam ogłosił premierę nowej edycji kampanii Always Welcome, promującą otwartość na drugiego człowieka i, związanego z nim projektu, Welcome Sessions, który zaznacza niezrównaną rolę muzyki w tworzeniu społeczności. „(…) Obejmie ona przygotowanie unikatowych treści muzycznych i wydarzenia na żywo. Kulminacją będzie pierwszy w historii koncert Welcome Sessions Live w destylarni Jima Beama w stanie Kentucky w USA, gdzie wystąpi legendarny skład, Muse. Ale nie tylko – w ramach polskiej odsłony kampanii muzycznej Always Welcome obejmujemy patronatem twórczą kolaborację Mrozu oraz Jana-Rapowanie. Łączymy więc artystów, gatunki muzyczne i ich fanów, żeby stworzyć świeże, unikatowe przeżycia oraz społeczność, w której różnice nie są barierą, a każdy może liczyć na akceptację” – opowiada Marta Krybus, senior brand manager Jim Beam.

Kampania Always Welcome i towarzyszący jej projekt muzyczny Welcome Sessions mają w tym roku swoją II edycję – w 2021 r. w wersji globalnej uświetniła ją współpraca z artystami takimi jak Jack Garrett, Fontaines DC, Jose Gonzalez czy Wolf Alice. Tegoroczną odsłonę Always Welcome na świecie prowadzi Muse z charyzmatycznym frontmanem, Mattem Bellamy. Polska, jako jeden z nielicznych krajów w globalnej sieci Jim Beam, ma swoją własną edycję akcji, z lokalnymi muzykami. Jej ambasadorem jest Mrozu, który w ramach trasy Welcome Sessions już rok temu w Gdańsku dał nietypowy, pierwszy w Polsce koncert na płynącej po Motławie barce. W tym roku, zgodnie z mottem „Always Welcome” do akcji dołączył nowy artysta – Jan-Rapowanie. Stworzą razem piosenkę, której premiera zaplanowana jest na lipiec. Towarzyszyć jej będzie teledysk z udziałem obu artystów, a także, co ciekawe, fanów. Równocześnie z kampanią muzyczną startuje nabór osób chętnych do wystąpienia w wideo.

Kim jest Jan-Rapowanie?

Jan-Rapowanie to jedna z najciekawszych postaci młodego polskiego hip-hopu. Raper oficjalnie zadebiutował zaledwie w 2019 r., a dziś zapowiedź jego solowych występów oznacza wyprzedane miejsca na Torwarze i Kraków Tauron Arenie. Najnowsza płyta Janka, Bufor, na której gościnnie występują, m.in. Soków, Paluch, Kękę czy Kortez, zaledwie w miesiąc od premiery pokryła się złotem. Jego charakterystyczny styl i autentyzm sprawiają, że muzyk zjednuje sobie sympatię różnych pokoleń.
Leitmotivem powstającego właśnie utworu jest emocjonalna wartość, jaką niesie za sobą bycie częścią społeczności.
W ramach artystycznej kolaboracji Mrozu i Jan-Rapowanie wystąpią także razem na scenie, by na żywo zaprezentować stworzony wspólnie utwór. Mrozu podczas cyklu koncertów Welcome Sessions, który w tym roku obejmie Łódź, Wrocław i Gdańsk zaprasza do gościnnego występu Jana-Rapowanie. Występy odbędą się odbędą się w lipcu i sierpniu w ramach specjalnej edycji Welcome Sesions x Letnie Brzmienia.

Najnowsza odsłona kampanii Jim Beam Always Welcome będzie realizowana w różnych kanałach do końca br. Oprócz aktywności związanych z występami Mrozu i Jana-Rapowanie kampania obejmie działania w mediach mediach społecznościowych oraz w punktach on-trade i off-trade. W kampanii będą też pojawiały się spoty przygotowane w ramach globalnej akcji Jim Beam Always Welcome, w tym seria dokumentalna z artystami zespołu Muse. Premiery odcinków serii globalnej oraz inne materiały wideo będą prezentowane na kanale Always Welcome na YouTube.

Komentarze

Powiązane

08.11.24, 08:02
| reklama & PR » informacje
Tutti Colori i Il Punto klientami agencji more
Do grona klientów agencji more dołącza Tutti Colori (sieć włoskich pizzerii) oraz Il Punto (restauracja z kuchnią neapolitańską).
07.11.24, 19:29
| reklama & PR » informacje
Odcienie Zdrowia. Kampania Teva Pharmaceuticals
Teva Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię, która dzięki czterem specjalnym spotom ma zwracać uwagę na Odcienie Zdrowia i wyjątkowe wsparcie dla pacjentów, jakie zapewnia ta platforma.
07.11.24, 13:00
| reklama & PR » informacje
Marioinex promuje klocki Mini Waffle
Marioinex, producent zabawek kreatywnych, wystartował z kampanią promującą flagowy produkt marki – klocki Mini Waffle.
07.11.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
SMEO wybiera PR Calling
We wrześniu br. do grona klientów agencji PR Calling dołączyło SMEO – innowacyjna firma technologiczna wspierająca polskich przedsiębiorców w utrzymaniu płynności finansowej.
07.11.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski wesprze Polską Ligę Siatkówki
PKO Bank Polski został oficjalnym bankiem Polskiej Ligi Siatkówki. Współpracę podpisano na sezon 2024/2025.
07.11.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Michaj Sodolski awansuje w SEC Newgate CEE
Michaj Sodolski w wyniku awansu objął nową funkcją w SEC Newgate CEE. Jako Advisor ma wspierać kluczowych klientów agencji w zakresie corporate i public affairs.
06.11.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Na święta i na co dzień. Świąteczna kampania marki IKEA
IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w TV, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej.
06.11.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Walk Creative zwycięża w przetargu MAKRO Polska
Agencja Walk Creative wygrała przetarg kreatywny MAKRO Polska i tym samym opracowała koncepcję strategiczną oraz zestaw materiałów wizualnych dla tegorocznej edycji festiwalu Tydzień Kuchni Polskiej, który rozpoczął się w tym tygodniu i potrwa do 24 listopada br.
06.11.24, 12:37
| reklama & PR » ludzie
Sześć nowych osób w szeregach MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw rozbudowała zespoły o sześć nowych osób w działach digital, kreacji oraz client service.
06.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ważne z kim, ciekawe dokąd. Polskie Linie Lotnicze inspirują do podróżowania
Rozpoczęła się kampania Polskich Linii Lotniczych LOT prowadzona pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”, która ma podkreślać rolę przewoźnika, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu. Działania mają także inspirować do odkrywania dziewięciu nowych kierunków w siatce połączeń LOT-u.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 06.12.24

Do zdobycia jeden ezgemplarz książki.

do 05.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.