20.06.22, 14:22
Bankowość dla nastolatków. Kampania Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim
Ruszyła nowa odsłona kampanii Santander Bank Polska z Marcinem Dorocińskim w roli głównej. Nowy spot skierowany jest do nastolatków oraz ich rodziców. Reklama ma zachęcać do wspierania niezależności młodych ludzi i pomagania w wejściu w dorosłość.
Nowa kampania ma skupiać się na emocjach, jakie towarzyszą nastolatkom w okresie dojrzewania, kiedy pierwszy raz się zakochują, organizują pierwszą imprezę czy podejmują odpowiedzialne decyzje przygarniając psa. Próbują samodzielności, dlatego to idealny moment na założenie pierwszego konta w Santander Bank Polska z aplikacją mobilną, która wspiera oraz pomaga kontrolować wydatki. Dzięki aplikacji w każdej chwili można zapłacić zbliżeniowo telefonem, wykonać przelew oraz sprawdzić stan konta i historię swoich transakcji.
Działania reklamowe obejmują emisję spotów w telewizji oraz Internecie. Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Dentsu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze