14.06.22, 12:01

Coca-Cola partnerem czterech międzynarodowych festiwali muzyki

Coca-Cola rozda wejściówki na międzynarodowe festiwale muzyki, fot.: materiały prasowe

Untold, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin i Fest Festival to cztery festiwale muzyczne, do których Coca-Cola dołączyła jako partner. Marka przygotowała dla swoich odbiorców możliwość zdobycia VIP-owskich wejściówek na wszystkie festiwale.

Coca-Cola po raz kolejny objęła partnerstwo nad międzynarodowymi festiwalami. Elektryzujący dźwiękami, efektami wizualnymi, miejscem i klimatem to Untold. Rumuński festiwal odbędzie się w dniach od 4 do 7 sierpnia i będzie prawdziwym świętem muzyki elektronicznej, podczas którego będzie można zobaczyć 200 artystów. Kolejny festiwal, którego partnerem została Coca-Cola, to budapesztański Sziget Festival zaplanowany na dni 10-15 sierpnia. Na jego scenie wystąpią gwiazdy muzyki rockowej, alternatywnego rocka oraz pop-u. Coca-Cola dołączyła także jako partner do Fest Festival, który odbędzie się w Polsce, a dokładnie na terenie Parku Śląskiego w Chorzowie między 10-13 sierpnia. Na dziewięciu scenach głównych zagrają muzycy z całego świata reprezentujący pełen energii i zróżnicowanych gatunków line-up. Wydarzeniu towarzyszyć będą panele dyskusyjne, warsztaty, spotkania z influencerami oraz artystami. Ostatnim w sezonie letnim festiwalem wspieranym przez Coca-Cola jest pełna różnorodnych brzmień spektakularna Lollapalooza Berlin, która odbędzie się w weekend 24-25 września.

Coca-Cola jako partner wydarzeń muzycznych umożliwi wygranie biletów na te wydarzenia, a także przygotowuje specjalne, dedykowane strefy marki, do których zaprosi zgromadzoną na miejscu publiczność.

Aby zdobyć wygrać bilet, konsument musi kupić napój marki i ściągnąć jej aplikację, a następnie wpisać do niej kod spod zawleczki puszki lub nakrętki, by w ten sposób sprawdzić, ewentualną nagrodę. Osoba, która zdobędzie pakiet na jeden z czterech wydarzeń, będzie mogła zabrać ze sobą dwójkę znajomych i spędzić z nimi czas. W ramach VIP experience, Coca-Cola zapewnia podróż, pobyt oraz wstęp na koncerty.

Komentarze

Powiązane

26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
26.05.23, 12:33
| reklama & PR » informacje
Samsung partnerem tytularnym turnieju Ultraliga
Samsung został partnerem tytularnym prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Ultraliga zmienia się w Samsung Galaxy Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca 2023 r. 
26.05.23, 10:05
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu, Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki Skinoren. W oparciu o autorską ideę kreatywną „Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
26.05.23, 08:20
| reklama & PR » informacje
VeloBank promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu
Trwa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.
26.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
#IKEAStarterPack. Kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
25.05.23, 20:09
| reklama & PR » informacje
Wilno rozpoczyna kampanię z okazji 700-lecia miasta
Wilno obchodzi swoje 700-lecie. Dlatego miasto opublikowało filmik z humorystycznymi przeprosinami za hałas dla sąsiadów w Polsce. Wideo jest częścią kampanii „Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” i zaprasza sąsiadów do wzięcia udziału w licznych tegorocznych imprezach rocznicowych.
25.05.23, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Łaguna Dyrektorem ds. Komunikacji i Rzecznikiem Prasowym Grupy Polenergia
Grzegorz Łaguna, do niedawna Rzecznik Prasowy Kulczyk Foundation, objął stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Rzecznika Prasowego Grupy Polenergia. 
25.05.23, 13:34
| reklama & PR » ludzie
Milena Urbańska w ekipie agencji mediowej Zenith
Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus.
25.05.23, 11:08
| reklama & PR » informacje
Andrzej Polan ambasadorem kolejna edycja kampanii promującej spożywanie pieczywa
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w swojej drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan.
25.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom realizuje kampanię dla LEIFHEIT
W wyniku przetargu, do grona klientów obsługiwanych przez agencję Streetcom dołączyła firma LEIFHEIT. Pierwszy projekt to kampania influencer marketingowa dla jednego z urządzeń z portfolio profesjonalnych produktów LEIFHEIT.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.