14.06.22, 12:01

Coca-Cola partnerem czterech międzynarodowych festiwali muzyki

Coca-Cola rozda wejściówki na międzynarodowe festiwale muzyki, fot.: materiały prasowe

Untold, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin i Fest Festival to cztery festiwale muzyczne, do których Coca-Cola dołączyła jako partner. Marka przygotowała dla swoich odbiorców możliwość zdobycia VIP-owskich wejściówek na wszystkie festiwale.

Coca-Cola po raz kolejny objęła partnerstwo nad międzynarodowymi festiwalami. Elektryzujący dźwiękami, efektami wizualnymi, miejscem i klimatem to Untold. Rumuński festiwal odbędzie się w dniach od 4 do 7 sierpnia i będzie prawdziwym świętem muzyki elektronicznej, podczas którego będzie można zobaczyć 200 artystów. Kolejny festiwal, którego partnerem została Coca-Cola, to budapesztański Sziget Festival zaplanowany na dni 10-15 sierpnia. Na jego scenie wystąpią gwiazdy muzyki rockowej, alternatywnego rocka oraz pop-u. Coca-Cola dołączyła także jako partner do Fest Festival, który odbędzie się w Polsce, a dokładnie na terenie Parku Śląskiego w Chorzowie między 10-13 sierpnia. Na dziewięciu scenach głównych zagrają muzycy z całego świata reprezentujący pełen energii i zróżnicowanych gatunków line-up. Wydarzeniu towarzyszyć będą panele dyskusyjne, warsztaty, spotkania z influencerami oraz artystami. Ostatnim w sezonie letnim festiwalem wspieranym przez Coca-Cola jest pełna różnorodnych brzmień spektakularna Lollapalooza Berlin, która odbędzie się w weekend 24-25 września.

Coca-Cola jako partner wydarzeń muzycznych umożliwi wygranie biletów na te wydarzenia, a także przygotowuje specjalne, dedykowane strefy marki, do których zaprosi zgromadzoną na miejscu publiczność.

Aby zdobyć wygrać bilet, konsument musi kupić napój marki i ściągnąć jej aplikację, a następnie wpisać do niej kod spod zawleczki puszki lub nakrętki, by w ten sposób sprawdzić, ewentualną nagrodę. Osoba, która zdobędzie pakiet na jeden z czterech wydarzeń, będzie mogła zabrać ze sobą dwójkę znajomych i spędzić z nimi czas. W ramach VIP experience, Coca-Cola zapewnia podróż, pobyt oraz wstęp na koncerty.

Komentarze

Powiązane

24.05.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Puławska awansowała w Good One PR. Została dyrektor zarządzającą
Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
23.05.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Lavazza po raz dziesiąty na kortach Roland-Garros
Lavazza, włoska firma kawowa oraz oficjalny partner turnieju Roland-Garros od 2015 r., będzie dzielić się włoskim stylem smakowania kawy 10 raz z rzędu.
23.05.24, 17:51
| reklama & PR » ludzie
Sonia Stępień przechodzi z o2.pl do agencji oLIVE media
Sonia Stępień dołączyła do zespołu agencji oLIVE media i objęła stanowisko senior PR specjalistka. Tym samym zasiliła zespół public relations, którym kieruje team leaderka Katarzyna Kamińska.
23.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.
23.05.24, 13:27
| reklama & PR » informacje
IKEA, L’Oreal i Biedronka pierwszymi reklamodawcami platformy SkyShowtime w Polsce
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach.
23.05.24, 11:31
| reklama & PR » ludzie
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
23.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm
Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.
23.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
KERRIS promuje bursztyn bałtycki wśród młodych odbiorców
Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej.
22.05.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life. Aktorka będzie gospodynią specjalnego programu
Wystartowała kampania „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik”, której celem jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest ok. 400 artykułów w przystępnej cenie. Ambasadorką projektu jest aktorka Joanna Brodzik.
22.05.24, 15:20
| reklama & PR » informacje
Własne M w Wielkim Mieście. Alior Bank promuje kredyty hipoteczne
Alior Bank rozpoczął kampanię marketingową, która promuje nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy