13.06.22, 19:20

Dzień z TOK+Muzyka na antenie Radia TOK FM. Usługa z odświeżoną bazą muzyczną

TOK+Muzyka w Radia TOK FM, fot.: materiały prasowe

TOK+Muzyka, czyli internetowa wersja Radia TOK FM, oferująca wyłącznie audycje, informacje i muzykę działa już od roku. Z tej okazji w czwartek, 16 czerwca br. redakcja TOK FM zaprosi wszystkich słuchaczy do sprawdzenia, jak słucha się takiego programu. Na tradycyjnej antenie stacji przez kilka godzin gościć będą pasma, w których treści komercyjne zastąpi specjalnie dobrana playlista. Dodatkowo, TOK+Muzyka zyskało odświeżoną bazę muzyczną.

W czwartek, 16 czerwca br. na tradycyjnej antenie Radia TOK FM pojawi się kilka godzinnych bloków bez treści komercyjnych, za to z dodaną muzyką - dokładnie takich, jakie można słuchać online jako TOK+Muzyka. W ten sposób zespół stacji będzie świętować rocznicę uruchomienia specjalnej, internetowej wersji programu TOK FM, w którym nadawane są informacje i audycje doskonale znane odbiorcom, uzupełnione o wybrane utwory muzyczne.

Oprócz tego - z okazji pierwszych urodzin TOK+Muzyka - playlista stacji została odświeżona. „Cały czas stawiamy na najwyższej jakości muzykę, ale przygotowaliśmy dla naszych słuchaczy wiele niespodzianek. W nowej odsłonie TOK+Muzyka staramy się wyeksponować perełki znalezione w alternatywie, ale również utwory z tzw. mainstreamu. To muzyka, która ma wprowadzić odbiorców w dobry nastrój, zaciekawić, ale też zaskoczyć” – mówi Kamil Wróblewski, szef muzyczny TOK FM.

Kamila Wróblewskiego będzie też można usłyszeć 16 czerwca o godz. 10:00 w specjalnym wydaniu audycji "Między Słowami" - na antenie Radia TOK FM i online w stacji TOK+Muzyka.

Radio TOK+Muzyka jest dostępne tylko dla subskrybentów TOK FM Premium. Radio TOK FM w wersji jako TOK+Muzyka działa w internecie od 20 maja 2021 r. Program stacji tworzony jest na żywo w pełni automatycznie. Nadawane są w nim te same audycje i informacje, co na antenie FM, zaś treści komercyjne zastępują specjalnie dobrana muzyka oraz dodatkowe moduły informacyjne.

Komentarze

Powiązane

28.07.22, 16:45
| radio » informacje
Jedynka zrelacjonuje 41. Międzynarodowy Festiwal Piknik Country i Folk w Mrągowie
W weekend, 29-30 lipca br. Jedynka będzie gościła na 41. Międzynarodowym Festiwalu Piknik Country i Folk w Mrągowie. Program Pierwszy Polskiego Radia zaprosi słuchaczy do wysłuchania audycji prosto ze studia plenerowego. Stacja zaplanowała transmisje i ciekawe rozmowy z uczestnikami.
27.07.22, 08:00
| radio » badania rynku
Co piąty internauta słucha podcastów. Rośnie liczba słuchaczy
Blisko co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów. Ich zasięg miesięczny wyniósł w 2021 r. ponad 31 proc. Jednocześnie minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci  – wynika z badania polskich słuchaczy podcastów zrealizowanego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.
27.07.22, 07:00
| radio » informacje
Wyniki finansowe Radio Nowy Świat za rok 2021. Sytuacja finansowa rozgłośni jest stabilna
Sytuacja finansowa radia jest stabilna, ale stacja jest przygotowana na wzmocnienie polityki oszczędnościowej, jaką zarząd kieruje się od samego początku działalności – podało w komunikacie Radio Nowy Świat.
26.07.22, 19:12
| radio » informacje
Teksty reporterskie Mirona Białoszewskiego na antenie Dwójki
W cyklu „To się czyta latem” Dwójka prezentuje fragmenty książki „Na każdym rogu ta sama truskawka. Teksty reporterskie z lat 1946-1950” Mirona Białoszewskiego w interpretacji Grzegorza Małeckiego Teksty wybrał i opracował Adam Poprawa, który będzie gościem Katarzyny Hagmajer-Kwiatek w „Rozmowach na lato”.
25.07.22, 15:30
| radio » informacje
Najmłodsi słuchacze będą „odkrywać” Książkę Tygodnia w Polskim Radiu Dzieciom
Od 25 lipca br., Polskie Radio Dzieciom w swoim literackim cyklu „Książka Tygodnia” zaprasza do zabawy dzieci, które uwielbiają wyzwania literackie. Od poniedziałku do czwartku o godz. 9.15 stacja prezentuje wskazówkę dotyczącą tajemniczej książki w cyklu "Książka Tygodnia", a w każdy piątek można usłyszeć jej rozwiązanie.
25.07.22, 07:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Polskie Radio nadal nie emituje spotów Leroy Merlin. Bojkot sieci słabnie
Reklam sieci handlowej Leroy Merlin wciąż nie emituje Polskie Radio. Pozostali nadawcy przyjmują reklamy od sieci, a bojkot części klientów słabnie.
21.07.22, 09:13
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: Eska i SuperNova z dużym spadkiem
Eska zajmuje pozycję lidera, ale stacja zanotowała największy spadek tzw. Słuchalności - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
20.07.22, 11:01
| radio » badania rynku
II kwartał 2022 r.: RMF FM wciąż zyskuje, Polskie Radio 24 z rekordowym udziałem
Radio RMF FM zanotowało największy wzrost słuchalności. Rekordowe udziały notuje Polskie Radio 24 - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
20.07.22, 09:29
| radio » informacje
Przewodnicząca Ukraińskiej KRRiT dziękuję Polskiemu Radiu
Przewodnicząca Krajowej Rady Telewizji i Radiofonii Ukrainy Olha Herasymiuk podziękowała za działania Polskiemu Radiu dla Ukrainy.
20.07.22, 07:00
| radio » informacje
Radio ZET nr 1 w moim samochodzie. Wakacyjna kampania Radia ZET
Rozpoczęła się telewizyjna kampania promująca wakacyjną zabawę "Radio ZET nr 1 w moim samochodzie", w której słuchacze codziennie zdobywają po 500 zł na zakup paliwa, a w finale roczne tankowanie swojego auta.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.09.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations.