14.06.22, 15:00
UNIQA z kampanią dotyczącą hejtu w sieci
Marka UNIQA rozpoczęła nową kampanią dotyczącą problemu hejtu w sieci. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Group).
UNIQA rusza z komunikacją związaną z problemem hejtu w sieci, jakiego doświadczają dzieci oraz młodzież. W najnowszej kampanii, w której ponownie można zobaczyć aktora Mirosława Zbrojewicza, marka promuje specjalne ubezpieczenie na wypadek doświadczania hejtu w internecie, które obejmuje pomoc prawną, psychologiczną oraz z zakresu IT.
Kampania wystartowała 13 czerwca br. i będzie emitowana przez dwa tygodnie. W ramach zaplanowanych działań realizowane będą emisje spotów 30” w TV i ich kanałach VOD. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group), za kreację odpowiada agencja DDB.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze