13.06.22, 10:46

RMF FM z rekordowym wynikiem. Polskie Radio 24 także z rekordową słuchalnością

Logo RMF FM, fot.: materiały prasowe

Radio RMF FM pozostaje bezapelacyjnym liderem rynku. Świetny wynik uzyskało Polskie Radio 24 - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 marca 2022 r. do 31 maja 2022 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).

Liderem rynku pozostaje Radio RMF FM, które osiągnęło historyczny wynik - aż 31,3 proc. udziału w rynku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego okresu z 2021 r. stacja zanotowała wzrost o 1,2 p.p. Drugie miejsce zajmuje Radio Zet, które również znacząco poprawiło swój wynik - aż o 1,1 p.p. Jedyna także zanotowała wzrost udziałów - o 0,3 p.p. Z kolei lekki spadek zanotowało Radio VOX FM - o 0,1 p.p.

Kolejne miejsca w rankingu najchętniej słuchanych ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji zajmują: TOK FM (wzrost o 0,2 p.p.; przekroczony pułap 3,1 proc. udziału), Antyradio (udziały bez zmian), Trójka (strata 0,6 p.p.; jednak w porównaniu do poprzednich okresów stacja zanotowała niewielki wzrost), Radio Maryja (udziały bez zmian), Polskie Radio2 4 (wzrost aż o 0,8 p.p.), historyczny wynik stacji RMF Classic (strata 0,4 p.p.), Dwójka (wzrost o 0,2 p.p.), Muzo.fm (strata 0,1 p.p.) i Radio Wnet (wzrost o 0,2 p.p.).

Udział stacji radiowych w rynku 

  marzec 2021 : maj 2021 czerwiec 2021 : sierpień 2021 wrzesień 2021 : listopad 2021 grudzień 2021 : luty 2022 marzec 2022 : maj 2022
Radio RMF FM 30,1% 29,5% 30,6% 30,1% 31,3%
Radio ZET 12,3% 13,2% 13,8% 14,1% 13,4%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 4,4% 5,1% 4,5% 4,7% 4,7%
Radio VOX FM  3,3% 3,6% 3,5% 3,2% 3,2%
Radio TOK FM  2,9% 2,7% 2,9% 2,9% 3,1%
Antyradio  2,5% 2,5% 2,4% 2,9% 2,5%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 2,5% 1,8% 1,6% 1,8% 1,9%
Radio Maryja 1,6% 1,4% 1,3% 1,5% 1,6%
Polskie Radio 24 0,7% 0,6% 0,9% 0,9% 1,5%
Radio RMF Classic  1,6% 1,5% 1,3% 1,9% 1,2%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,4% 0,4% 0,5% 0,5% 0,6%
Radio Muzo.fm  0,6% 0,3% 0,6% 0,4% 0,5%
Radio Wnet 0,1% 0,1% 0,1% 0,2% 0,3%

marzec 2021 : maj 2021 (wielkość: 21 026)
czerwiec 2021 : sierpień 2021 (wielkość: 20 958)
wrzesień 2021 : listopad 2021 (wielkość: 20 879)
grudzień 2021 : luty 2022 (wielkość: 21 159)
marzec 2022 : maj 2022 (wielkość: 20 857)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 858 937 (1 886 131 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

 

Komentarze

Powiązane

16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 10:57
| radio » informacje
Czwarty Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat. Specjalna ramówka i koncert
16 kwietnia br., w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez patronów audycje. Na wieczór zaplanowano koncert Waglewski Fisz Emade z udziałem patronów. 
15.04.24, 08:30
| radio » informacje
Fajne radio RMF. Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Eurozet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
10.04.24, 15:00
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w I kwartale 2024 r.: duży wzrost Radia Zet i Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.04.24, 06:30
| radio » badania rynku
Badanie Słuchacz podcastów w Polsce: rośnie słuchalności podcastów
W Polsce, podobnie jak na świecie, utrzymuje się rosnący trend popularności podcastów. W 2023 r. blisko 10 mln polskich internautów słucha treści słownych audio przynajmniej raz w miesiącu – wynika z V edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce” przygotowanego cyklicznie przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
09.04.24, 06:30
| radio » informacje
Wiosenna ramówka Polskiego Radia Rzeszów. Do stacji wracają znane głosy
Pod hasłami „Wiosna w Polskim Radiu Rzeszów, słuchaj z wzajemnością”, 8 kwietnia br. ruszyła nowa ramówka publicznej rozgłośni regionalnej nadającej w południowo-wschodniej Polsce. Zmiany dotyczą przede wszystkim pasm wieczornych, które po godz. 20.00 wypełnią rozmaite gatunki muzyczne podane w autorskiej, osobistej formie przez grono dawnych i nowych współpracowników stacji.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy