07.06.22, 13:35

Będzie XIII sezon serialu Sprawiedliwi- Wydział Kryminalny

Zapowiedź jednego z poprzednich sezonów serialu, fot.: materiały prasowe

Czwórka zapowiada kontynuację serialu „Sprawiedliwi – Wydział kryminalny”. Ostatni sezon zapewniał stacji trakcie emisji czwartą pozycję na rynku TV.

XII sezon produkcji „Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny” oglądało w Czwórce ponad 5 milionów widzów w paśmie premierowym, a uwzględniając także emisje w pasmach powtórkowych - prawie 6,3 mln (liczba widzów, którzy obejrzeli co najmniej połowę odcinka, dane: NAM). W premierowym paśmie dawało to Czwórce udziały w rynku na poziomie 7,7 proc. w grupie wszystkich badanych. W grupie komercyjnej udziały serialu wyniosły 6,5 proc. (SHR All 16-59), a wśród młodych widzów przed trzydziestym rokiem życia przekroczyły 8,2 proc. (SHR All 16-29).

Jesienią Czwórka wyemituje XIII sezon produkcji o wrocławskich śledczych z wydziału dochodzeniowego dowodzonego przez naczelnika Kubisa, w rolę którego wciela się Marek Włodarczyk. Zdjęcia do nowych odcinków „Sprawiedliwych – Wydziału Kryminalnego” rozpoczną się w połowie czerwca. Serial produkuje dla Czwórki ATM Grupa S.A.

Serial wciąż popularny 

W paśmie emisji serialu , czyli od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, Czwórka była czwartą najchętniej oglądaną stacją w Polsce w grupie 4+, natomiast w grupie 16-29 plasowała się na trzecim miejscu. Odcinkiem o najwyższej średniej minutowej widowni – 1,16 mln osób – był odcinek wyemitowany 23 marca, a najwyższe w tym sezonie udziały w rynku – 9,3 proc. (SHR All 4+) – odcinek wyemitowany 19 maja. W grupie 16-29 rekordowy w tej serii wynik - 14 proc. (SHR All 16-29) – padł 7 kwietnia.

Komentarze

Powiązane

23.07.24, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Marcin Bisiorek w Szkle Kontaktowym
Marcin Bisiorek, dziennikarz związany z Radiem 357, pojawił się pierwszy raz w "Szkle Kontaktowym" (TVN24). 
22.07.24, 22:54
| telewizja / VOD » seriale
Ruszyły zdjęcia do Furiozy 2. Film Netflixa zadebiutuje w 2025 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do "Furiozy 2", kontynuacji filmu sensacyjnego, który zadebiutuje w 2025 r. na platformie Netflix.
22.07.24, 11:41
| telewizja / VOD » informacje
Piłkarki. Dziewczyny z boiska jesienną w TTV
Serial dokumentalny "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" zadebiutuje jesienią w ramówce TTV. Produkcja śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie ośmiu kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski.
22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.