07.06.22, 14:17

Pierwsza w pełni zintegrowana eko-kampania OOH firmy Lenovo Polska

Kampania Lenovo na ekowiacie AMS, fot.: materiały prasowe

Lenovo Polska rozpoczęło pierwszą w Polsce kampanię, której celem jest zwrócenie większej uwagi na ekologiczne podejście w korzystaniu z komputerów przenośnych. W ramach akcji na terenie Warszawy powstało jedenaście nowych EKO wiat, które stały się częścią największego w Polsce systemu przystanków przyjaznych środowisku. Warszawiacy zobaczą na wiatach laptopy serii ThinkPad – X1 Nano oraz X1 Carbon, wyposażone w usługę równoważącą emisję CO2 do atmosfery.

Kampania Lenovo Polska i AMS realizowana jest w obiegu zamkniętym, tzn. po zakończeniu kampanii materiały reklamowe zostaną poddane 100 proc. certyfikowanemu recyklingowi. To kolejny krok Lenovo w dążeniu do zapewnienia kompensacji wpływu działalności na planetę dzięki promowanej aktualnie przez markę rewolucyjnej usłudze CO2 Offset.

Lenovo postawiło na reklamę współgrającą ze swoją filozofią, korzystając z oferty AMS dla odpowiedzialnych i prośrodowiskowych reklamodawców, którym bliska jest idea zrównoważonego rozwoju i ochrony planety. Firma skorzystała z możliwości przeprowadzenia kampanii na stworzonych wspólnie z AMS wiatach pokrytych zielonym dachem, które redukują CO2, magazynują wodę deszczową w zabetonowanym środowisku miast, obniżają temperaturę pod wiatą w upalne dni i są przyjazne dla ptaków. Ponadto plakaty umieszczone na nośnikach Premium Citylight AMS biorących udział w kampanii, zostały wydrukowane na papierze G-print. Jest to papier wyprodukowany w pełni z naturalnych składników, poddawany w 100 proc. recyklingowi, a proces jego powstawania jest neutralny pod względem emisji CO2.

Komentarze

Powiązane

23.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla past Wawrzyniec
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Kampania jest jednym z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca.
23.03.23, 11:36
| reklama & PR » informacje
Lubella podkreśla, że w makaronach wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Produkty będą widoczne zarówno w TV, jak i na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
23.03.23, 09:47
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Teodorczyk Dyrektorem Zarządzającym Channel Factory Polska
W marcu br. nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla.
23.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
iCEA Group oLIVE rozpoczynają współpracę
Agencje iCEA Group i oLIVE media rozpoczynają współprace partnerską, dzięki czemu mają poszerzyć zakres oferowanych usług.
23.03.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Media Ready wyprodukowała spoty do kampanii Enterol Forte
Agencja Media Ready przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii TV i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
22.03.23, 20:32
| reklama & PR » informacje
Krakus na Wielkanoc. Marka promuje żurek
W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na wielkonocny żurek.
22.03.23, 17:44
| reklama & PR » informacje
KENWOOD rozszerza współpracę z LoveBrands Group
Marka KENWOOD działająca w sektorze sprzętu drobnego AGD, związana jest z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group od kilku lat. W tym roku współpraca z KENWOOD rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
22.03.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
VeloBank sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich VeloBank VIA Dolny Śląsk
VeloBank rozpoczął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszeniem kultury fizycznej i sportu, organizatorem największego cyklu kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters VIA Dolny Śląsk.
22.03.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Plan na spokój wg firmy Provident w wiosennej odsłonie kampanii
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała wiosenną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident, która będzie prowadzona pod hasłem „Mam plan”. 
22.03.23, 14:29
| reklama & PR » informacje
Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach
E.Wedel wprowadza na rynek czekolady, które przeszły design. Nowa identyfikacja ma wydobywać charakter marki, z jakim kojarzona jest od lat przez Polaków oraz akcentować to, co konsumenci cenią zdaniem firmy w Wedlu najbardziej – pełnię czekoladowego smaku.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.