Kawa. Instrukcja obsługi najpopularniejszego napoju na świecie - Ika Graboń

Okładka książki, fot.: materiały prasowe

Rozwiązanie konkursu.

Laureatka konkursu została Marzena Kaczmarek (k. Piotrków Trybunalski). Serdecznie gratulujemy! 

Podobno w żyłach lekarzy płynie kawa, programiści zamieniają kofeinę w kod, a technicy laboratoryjni rodzą się z kubkiem kawy w dłoni.

Kawa to najpopularniejszy napój na świecie. Wielu z nas nie może bez niej żyć: niektórzy zadowalają się rozpuszczalną zalewaną wrzątkiem, inni nie mogą się obyć bez ekspresu do kawy, są też i tacy, którzy weszli na wyższy poziom wtajemniczenia i przepadają za arabicą z chemexa.

Z tej książki dowiesz się, co naprawdę przyciąga nas do kawy, co wpływa na jej smak, czym jest sensoryka i cupping. Podpowiemy, jak znaleźć tę odpowiednią, ulubioną, jedyną oraz wyjaśnimy, na czym polegają alternatywne sposoby parzenia i jakie są ich supermoce. Jeśli nudzi cię już twoja mała czarna lub chcesz poznać lepiej swój obiekt pożądania, zapraszamy w podróż do świata specialty coffee, papierowych filtrów i Trzeciej Fali Kawy.

Oto obowiązkowa pozycja na półce każdego kawosza.

Ika Graboń

Jestem jak kawa z dripa: na luzie, a zapadam w pamięć. Cały świat odbieram zmysłem węchu i dlatego tak uwielbiam kawę. Jestem sensorykiem, baristą i trenerem oraz certyfikowanym sędzią Mistrzostw Polski Barista, Mistrzostw Polski Brewers Cup i Mistrzostw Polski Latte Art. Należę do Specialty Coffee Association. Doradzam i szkolę w branży HoReCa i specialty coffee.

PODPOWIEDŹ DO KONKURSU>>>>>>>>>>>

Konkurs został rozstrzygnięty

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Promocji i Marketingu

Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. T. Sygietyńskiego | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 24.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.22

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

29.11.2022 r., online.