17.05.22, 13:41
Player to ma! Michał Kosik i Kinga Kosik-Burzyńska w kampania serwisu player.pl
Player.pl uruchomił kampanię promującą bogactwo oferty serwisu VOD. W ramach niej zaplanowano zabawne i pełne humoru spoty z udziałem Michała Kempy oraz aktorki „Klubu Komediowego”, Kingi Kosik-Burzyńskiej.
W miniony weekend player.pl rozpoczął kampanię promocyjną pod hasłem „Player to ma!”, która ma skupiać się na bogactwie oferty programowej platformy. W pierwszej odsłonie akcji „Player to ma!” pojawiły się dwa spoty z udziałem Michała Kempy oraz Kingi Kosik-Burzyńskiej, aktorki z „Klubu Komediowego”, która również była częścią wcześniejszej kampanii serwisu „Player się zmienił – nie znasz, to poznaj!”. W kolejnych odsłonach zadebiutują następne spoty z udziałem pary komików.
Kampania promocyjna platformy „Player to ma!” pojawi się na antenie kanałów z rodziny TVN Grupa Discovery oraz w sieci, z naciskiem na media społecznościowe. Pierwsze spoty promocyjne "Player to ma!" pojawiły się 13 maja br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze