10.05.22, 08:00
#smartwork w Ringier Axel Springer Polska
9 maja br. w biurach Ringier Axel Springer Polska w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu ruszył trwający pięć dni Office Week. Wprowadza on #smartwork, czyli zróżnicowany sposób pracy ustalony i realizowany przez poszczególne działy. Od maja br. firma wprowadza także nową identyfikację wizualną.
Zaplanowany w dniach 9 - 13 maja br. Office Week jest czasem, w którym pracownicy Ringier Axel Springer mogą spotkać się i pracować razem w biurze. W ciągu tygodnia zaplanowano liczne aktywności dla pracowników, m.in. warsztaty, szkolenia i retrospektywy. Podczas Office Week będą mieli okazję, m.in. spotkać się z innymi zespołami, zagrać w ping ponga czy wziąć udział w hackday'u. Ważnym punktem są także Knowledge Pills, spotkania i dyskusje poświęcone światowym trendom w branży mediowej, podczas których głos zabiorą eksperci od subskrypcji, dziennikarstwa śledczego czy nowych technologii.
Office Week inauguruje #smartwork w praktyce. Daje on zespołom przestrzeń do eksperymentowania, dyskusji i finalnie wyboru najlepszego rozwiązania, tak aby model pracy zespołowej uwzględniał, m.in. cele do zrealizowania i możliwości. Pracownicy Ringier Axel Springer wypracowali sposób pracy, który najlepiej odzwierciedla specyfikę, dynamikę i cele danego działu. Obejmuje to również możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce i dodatkowo, w krajach Unii Europejskiej, do 30 dni kalendarzowych w roku.
Nie tylko praca w biurze
Nowy sposób pracy wiąże się również z dostosowaniem biur do nowego modelu pracy. Od 1 maja br. są one wykorzystywane nie tylko jako miejsce pracy, ale również jako miejsce integracji i współpracy zespołowej. Aby dobrze wykorzystać przestrzeń, oddano do użytku system Smart Office służący do rezerwacji biurek, miejsc parkingowych oraz sal konferencyjnych.
W modelu #smartwork ważne miejsce zajmują realizowane i transmitowane raz w tygodniu formaty wideo ,,RAS Live”. Są to, m.in. programy poświęcone sprawom firmy, webinary poświęcone zdrowiu, a także spotkania z ludźmi świata kultury, sportu oraz nauki. Spotkania online są dostępne dla pracowników w ramach wewnętrznych kanałów komunikacji. Od stycznia 2020 r. zrealizowano niemal 100 programów.
Logo Ringier Axel Springer zyskało skróconą wersję: RAS - dla komunikacji, m.in. w social mediach. Nadal jednak obowiązuje pełna nazwa, domena i logo Ringier Axel Springer.
Jak podkreśla firma, Ringier Axel Springer Polska stawia na elastyczne podejście do sposobu pracy. Po dwóch latach pracy zdalnej w czasie pandemii, firma nie narzuca jednego modelu pracy ani obowiązku powrotu do biur.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze