11.05.22, 08:00
Okocim sobie! Niezwykły świet marki Okocim w nowej kampanii
Ruszyła nowa kampania marki Okocim. Jej pierwszą odsłoną będzie reklama wariantów smakowych piw bezalkoholowych Okocimia. Kampania ma zaprezentować nową, unikalną oprawę marki Okocim, zabierając widzów w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata.
Na początku sezonu Okocim wprowadził piwne nowości w nowej szacie graficznej opakowań, w których dominującym elementem są owoce w soczystych barwach i elementy nawiązujące do piwnych korzeni marki. Głównymi bohaterami najnowszego spotu reklamowego są smakowe piwa bezalkoholowe.
Najbliższa kampania ma zabrać jej odbiorców w podróż do niezwykłego, międzyczasowego świata, w którym spotkać można gości z różnych rzeczywistości. Piwa Okocim serwuje tam Przekocur – barman, a cała niezwykła rzeczywistość osadzona jest w barowej, charakterystycznej dla marki Okocim, przestrzeni.
„Takiego baru jeszcze nie było. W stworzonym przez nas świecie spotkają się różne postaci, które łączy miłość do soczyście owocowych piw Okocim i zamiłowanie do nieskrępowanego odpoczynku. To poszukiwacze miejsc, w których można z największą przyjemnością odpocząć i złapać dystans do znanej rzeczywistości. Kampanię scala hasło „Okocim sobie!”, które jest kwintesencją tego stanu rzeczy. W całej Galaktyce, a także poza nią, nie ma lepszego miejsca na swobodny i bezczasowy odpoczynek niż Okocimski bar” - mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim.
Nowy spot marki Okocim w wersjach 30 sek jest emitowany w telewizji i na platformach VOD. Za przygotowanie pomysłu kreatywnego odpowiada agencja Man at Work i Just, reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, dom produkcyjny OTO, a dom mediowy odpowiedzialny za zakup mediów to Initaitive.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze