05.05.22, 08:00

1,29 mln zł dochodu w akcji charytatywnej Reklama Dzieciom

Logo akcji "Reklama Dzieciom", fot.: materiały prasowe

Ponad 60. organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 29. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2021 r. w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1 165 000 zł. Akcję wsparło trzynastu reklamodawców.

Ponad 60. organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 29. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2021 r. w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1 165 000 zł. Akcję wsparło trzynastu reklamodawców.

Telewizja Polska od 1993 r. jest organizatorem akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” . Przez ten czas ponad 30 mln zł trafiło do najbardziej potrzebujących dzieci. W tym roku pieniądze z „Reklamy Dzieciom” będą przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych (m.in.: do terapii integracji sensorycznej, do komunikacji alternatywnej, logopedycznej, doświadczania świata, do zajęć wczesnego wspomagania oraz do terapii ruchowej), realizację programów terapeutycznych (hipoterapia, zajęcia logopedyczne, hortiterapia), zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej (m.in.: sprzęt do komunikacji alternatywnej, monitorów interaktywnych, EEG – Biofeedback), doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych, organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, dysfunkcyjnych oraz dzieci przebywających w rodzinnych domach dziecka. Pieniądze trafią, m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.

13 reklamodawców wzięło udział w akcji

29. akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło trzynastu reklamodawców: Grupa Maspex, Polska Spółka Gazownictwa, Alior Bank, Reckitt Benckiser, Polski Koncern Naftowy Orlen, Roche Diabetes Care Polska, Terg, Media Expert, Lidl, Polskie Radio, Polski Standard Płatności, Cinkciarz Marketing, Totalizator Sportowy, USP Zdrowie.

Komentarze

Powiązane

06.06.23, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Logo Music Box przez cały czerwiec w kolorach tęczy
Po raz trzeci kanał Music Box dołączył do Pride Month, aby wesprzeć społeczność LGBTQ+. Na antenie pojawi się m.in. tęczowa playlista, a także talk-show.
05.06.23, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Vectra wprowadza do oferty usługę FilmBox+
Vectra rozszerza ofertę aplikacji i serwisów SVOD o produkt z portfolio Grupy Kino Polska. Dzięki serwisowi FilmBox+ abonenci będą mogli oglądać seriale, filmy i kanały na żywo, z dowolnego miejsca i na wielu urządzeniach. 
05.06.23, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
WebTalk odpowiada za obsługę marki Hertz Polska
Do grona Klientów agencji WebTalk dołączyła marka Hertz Polska, lider jakości w kategorii wypożyczalni samochodowych. W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za obsługę marki w digitalu.
05.06.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Otwarte okno Polsat Box z okazji Dnia Dziecka
Z okazji Dnia Dziecka Polsat Box udostępnił bez dodatkowych opłat kanały z rozrywką dla najmłodszych widzów. W ramach otwartego okna do 30 czerwca br. platforma udostępni nawet pięć kanałów: Da Vinci, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Nick Jr.
05.06.23, 06:30
| telewizja / VOD » ludzie
Tomasz Jędruchów korespondentem TVP w Pradze, Piotr Kućma kieruje placówką korespondencką w Kijowie.
Tomasz Jędruchów od 15 czerwca br. będzie korespondentem TVP w Pradze, natomiast Piotr Kućma kieruje od 1 czerwca placówką korespondencką w Kijowie.
04.06.23, 19:57
| telewizja / VOD » informacje
Dwa światy, dwie rzeczywistości. W TVN Marsz 4 czerwca, a w TVP INFO I Ogólnopolska Parada Kół Gospodyń Wiejskich
Marsz 4 czerwca, który przeszedł ulicami Warszawy,  był szeroko pokazywany i komentowany w części mediów. 
04.06.23, 14:08
| telewizja / VOD » informacje
TVP HD odkodowany dla abonentów Orange IPTV
Przez cały czerwiec br. program TVP HD będzie odkodowany dla abonentów sieci Orange, którzy posiadają pakiet Optymalny lub pakiet Orange Love Standard w technologii kablowej (IPTV).
03.06.23, 17:09
| telewizja / VOD » informacje
Nowa poczekalnia dla dzieci chorych onkologicznie dzięki Fundacji TVN i firmie Amazon
Tegoroczny Dzień Dziecka był wyjątkowy dla pacjentów Narodowego Instytutu Onkologii w Warszawie. Dzięki akcji charytatywnej „Magiczne promyki” zainicjowanej przez Oliviera Janiaka, przy udziale Fundacji TVN i firmy Amazon, mali pacjenci tej placówki zyskali nową przestrzeń wyposażoną w dziecięce zabawki i książki. 
02.06.23, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Sześć dzięcięcych kanałów premium za darmo w czerwcu w Televio
Z okazji Dnia Dziecka, telewizja internetowa Televio udostępniła swoim użytkownikom dodatkowe kanały premium za darmo. W ofercie znalazły się m.in. takie stacje jak CBeebies i Disney Junior.
02.06.23, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Kanały linearne Telewizji Polskiej w ofercie TVP VOD
Telewizja Polska udostępnia bezpłatnie w serwisie TVP VOD kanały na żywo. W ten sposób publiczny nadawca poszerza ofertę serwisu dla wszystkich użytkowników.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.