29.04.22, 07:00
Daję słowo. Radio Zet rusza z konkursem i kampanią outdoorową
2 maja br. w Radiu ZET rusza zabawa antenowa, w której uważni słuchacze codziennie będą mogli wygrać gotówkę. Akcję "Daję słowo" wspiera kampania outodoorowa w największych polskich miastach.
W trakcie trwania majowej zabawy w wybranych pasmach prowadzący będą ogłaszać konkursowe słowa. Zadaniem słuchaczy będzie wychwycenie chwili, w której podane słowo pojawi się na antenie w abstrakcyjnym, niepasującym kontekście i jak najszybsze połączenie się zRadiem ZET. Ten, kto dodzwoni się jako pierwszy i poprawnie poda słowo konkursowe, wygra nagrodę w wysokości 1 tys. zł. Codziennie przewidziano kilka rund zabawy. Łączna pula nagród w akcji „Daję słowo” wynosi blisko 70 tys. zł.
Majowej zabawie Radia ZET towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „Daję słowo, wygrasz 1000 ZETA”, w której wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej w kilkunastu miastach Polski, w tym m.in.: Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Łodzi czy Aglomeracji Śląskiej. Stacja promuje akcję również we własnych internetowych kanałach komunikacyjnych. Kampanię przygotował zespół Działu Komunikacji i Social Mediów Grupy Eurozet. Media zaplanowano we współpracy z agencją Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze