26.04.22, 11:04
AMS podpisuje umowę z firmą iPoster. Oferta Digital Indoor powiększona o galerie sieci Atrium Poland Real Estate
Oferta Digital Indoor AMS na przełomie maja i czerwca br. powiększy się o 12 galerii handlowych należących do Atrium Poland Real Estate.
AMS będzie wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych zarządzanych przez firmę iPoster w sieci Atrium Poland Real Estate – właściciela i zarządcy centrów handlowych w Polsce. AMS tym samym wzbogaci swoje portfolio o galerie handlowe w Białymstoku, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu, Płocku, Pile, Bytomiu i Szczecinie, a także w Warszawie (Promenada, Targówek, Reduta, King Cross Praga).
„Podpisanie umów o współpracy z galeriami należącymi do Grupy Atrium Poland Real Estate to bez wątpienia potwierdzenie dynamicznego rozwoju iPoster na rynku Digital Signage. Nasza oferta, z której korzysta AMS, powiększa się o kluczowe obiekty, a ich pozycja w regionach jest od lat ugruntowana i stale rośnie. Szczególnie istotne jest wzmocnienie naszej obecności w Warszawie” – mówi Tomasz Glegolski, Dyrektor ds. Rozwoju sieci iPoster.
Cała oferta Digital Indoor AMS obejmuje łącznie 375 cyfrowych powierzchni w 20 aglomeracjach. Obecnie AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4,3 tys. punktów styku w całej Polsce: na przystankach (dzięki nośnikom Digital Citylight), przy skrzyżowaniach (Digital Cityscreen), w 55 galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor) oraz podczas korzystania z bankomatów, a także oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze