26.04.22, 07:00

K2 Create promuje Umiejętności Jutra dla Google

Logotypy K2 Create i Google, fot.: materiały prasowe

Agencja K2 Create (Grupa K2) wygrała przetarg na realizację kampanii programu edukacyjnego „Umiejętności Jutra” dla Google Polska.

Kampania ma komunikować start programu edukacyjnego stworzonego przez Google i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Program „Umiejętności Jutra” zaprasza ludzi z całej Polski do wzięcia udziału w bezpłatnych kursach, które pomogą im zdobyć cyfrowe umiejętności i postawić pierwsze kroki w branży marketingu cyfrowego lub cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Kampania skierowana jest zarówno do ludzi zdobywających pierwsze doświadczenia zawodowe, jak i osób, które chcą zmienić branżę.

Takie projekty to marzenie dla każdej agencji. Po pierwsze – kto nie chciałby pracować dla Google. Po drugie – rzadko kiedy mamy do czynienia z tak profesjonalnie poprowadzonym po stronie klienta przetargiem, począwszy od rejection fee, przez jakość procesu, jakość briefu, aż po jakość oraz konkret feedbacku i decyzyjność. Po trzecie – to nie jest standardowa kampania, trzeba się wykazać świeżym i nowatorskim podejściem, znajomością, a nawet wyprzedzaniem aktualnych trendów, głębokim zrozumieniem grupy docelowej oraz kanałów dotarcia. I wreszcie po czwarte – tak po ludzku to jest bardzo wartościowy projekt” – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

Kto jest partnerem akcji Umiejętności jutra?

Głównym partnerem edukacyjnym programu jest Szkoła Główna Handlowa, a partnerami strategicznymi: GovTech Polska, NASK oraz Piotr Mazurek – Pełnomocnik Rządu ds. Polityki Młodzieżowej.

Agencja jest odpowiedzialna za materiały digitalowe, materiały do social media, oraz współpracę z influencerami i influencerkami oraz ekspertami i ekspertkami branży marketingu internetowego. Kampania promująca rozpoczęła się 25 lutego 2022 r. i potrwa do 13 maja 2022 r. Współpraca ma charakter projektowy.

Komentarze

Powiązane

16.04.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Hanna Dworak awansowała w Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo i obecnie jako Senior Project Manager zarządza ośmioosobowym zespołem. W agencji pracuje od roku i do tej pory zajmowała stanowisko Project Manager.
16.04.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
Skosztujże! Wawel promuje Mieszankę Krakowską
Przez cały kwiecień br. trwa kampania reklamowa owocowych galaretek w czekoladzie - Mieszanka Krakowska z Wawelu. Użyte hasło “Skosztujże” ma nawiązywać do krakowskich regionalizmów i podkreślać miejsce pochodzenia produkowanych od ponad 50 lat galaretek w czekoladzie.
16.04.24, 10:17
| reklama & PR » informacje
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
16.04.24, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 19:23
| reklama & PR » informacje
Michel Moran w kampanii TV marki Prymat
Marka Prymat rozszerza współpracę z kucharzem Michelem Moran. Kucharz zabrał udział w najnowszej kampanii reklamowej.
15.04.24, 18:11
| reklama & PR » informacje
Jak już wznosić, to najlepiej Żubra. Kampania marki z UFO i lewitującym ciągnikiem
W kampanii otwierającej sezon piwny, Żubr tym razem wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich.
15.04.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Lotna w przetargu wygrywa obsługę Tommee Tippee
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji Tommee Tippee w mediach społecznościowych.
14.04.24, 22:23
| reklama & PR » ludzie
Sonia Dudek w szeregach Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sonia Dudek, która objęła stanowisko Junior Art Director.
14.04.24, 17:25
| reklama & PR » informacje
Agencja Chromatique dołącza do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Wraz z początkiem 2024 r. agencja kreatywna Chromatique uzyskała członkostwo w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Doświadczenie zdobyte przez 14 lat w działaniach reklamowych i kreatywnych umożliwi agencji dołożenie w branży swojej cegiełki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw promocji i komunikacji

Muzeum Narodowe w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy