02.05.22, 05:00

Kampania Kierunek wiosna w warszawskim Wola Parku

Kampania "Kierunek wiosna", fot.: materiały prasowe

Inspiracje dla domu, ogrodu i szafy czekają na klientów odwiedzających Wola Park. Kampania „Kierunek wiosna” rozpoczęła się 22 kwietnia br. i potrwa do 7 maja br. Złożą się na nią, m.in. warsztaty i zakupy ze stylistką modową, bezpłatny serwis rowerowy czy warsztaty ogrodnicze.

Poprzez kampanię „Kierunek wiosna” odwiedzający będą mogli skierować się ku bardziej zrównoważonemu, ekologicznemu życiu. Jednym z zadań, jakie wyznaczył sobie Wola Park, jest przekonywanie odwiedzających do zrównoważonej i świadomej konsumpcji, w zgodzie ze środowiskiem oraz wyzwaniami, jakie stawia przed nami przyszłość planety.

W ramach Międzynarodowego Dnia Ziemi odbędą się bezpłatne warsztaty „Jak samodzielnie serwisować rower”. Będzie można także bezkosztowo skorzystać z serwisu rowerowego.

W sobotę 23 kwietnia br. w Wola Park odbyły się warsztaty tworzenia autorskich ogrodów w słoiku, podczas których florystka udzielała porad na temat pielęgnacji roślin. Podczas warsztatów „Wiosenne inspiracje ogrodnicze i kule nasienne” uczestnicy  mogli się dowiedzieć jak robić nasienne bomby, czyli kule z ziemi, gliny i nasion. Wola Park zaplanował również na 4 i 5 maja br. możliwość zakupów ze stylistką modową, która podczas półtoragodzinnego spotkania pomoże w dobiorze odpowiednich ubrań. Poradom towarzyszyć będą warsztaty „Szafa w porządku”. Z kolei 30 kwietnia br., o godz. 12:00, 14:00 i 16:00 odbędą się warsztaty „Must have kobiecej szafy na wiosnę”, podczas którego uczestniczki nauczą się podstawowych zasad komponowania garderoby kapsułowej.

Wola Park przygotował również zielone upominki. Za każde wydane w Wola Parku 150 zł od 19 do 30 kwietnia br. (lub do wyczerpania zapasów) odwiedzający będą mogli odebrać sadzonkę. 

Komentarze

Powiązane

24.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Husqvarna globalnym partnerem Liverpool FC
Marka Husqvarna nawiązała współpracę z Liverpool FC. Klub piłkarski, dzięki partnerstwu, wykorzysta nowe rozwiązania szwedzkiej firmy. 
23.07.24, 20:09
| reklama & PR » informacje
Fokus na Allure. Projekt agencji Leo Burnett dla marki Peugeot
„Fokus na Allure” to lokalny projekt fotograficzny zrealizowany przez Leo Burnett Warszawa dla marki Peugeot. Inicjatywa powstała w ramach kampanii promującej nowego SUV-a.
23.07.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
FoodCare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga
FoodCare i Betclic 1 Liga przedłużają partnerstwo. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek. 
23.07.24, 17:15
| reklama & PR » informacje
5BONSAI wygrała przetarg na dwie marki L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme
Agencja 5BONSAI wygrała przetarg na obsługę dwóch brandów należących do L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme. W ramach obsługi marek, zespół zajmie się działaniami z zakresu CRM i Marketing Automation.
23.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
ONE House z kampanią dla Mlekpolu
ONE House realizuje ogólnopolską kampanię promującą produkty firmy Mlekpol. Akcja potrwa do końca października br. 
22.07.24, 19:38
| reklama & PR » informacje
Havas PR Warsaw poprowadzi działania dla Saint-Gobain
Saint-Gobain rozpoczął współpracę z agencją Havas PR Warsaw, która przygotuje działania komunikacyjne firmy na rynek ukraiński. 
22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.