20.04.22, 19:49
Mały gest dla Ciebie. Wielki krok do iGotowania. Tefal promuje Cook4Me
Ruszyła kampania promująca nowy produkt marki Tefal - Cook4Me touch, który stanowi połączenie smartfona i wielofunkcyjnego narzędzia do gotowania marki Tefal.
„Nasza współpraca z marką Tefal przy promocji Cook4Me touch wykracza poza tradycyjne działania reklamowe” – mówi Aleksandra Maksymiec, Communications Manager, dentsu Polska. „W ramach kampanii 360 pokazujemy innowacyjny i inteligentny produkt technologiczny, który trudno przyrównać do innych, znanych nam urządzeń na rynku. Zdajemy sobie sprawę, że będzie to rewolucja w polskich kuchniach – przejście z gotowania do iGotowania” – dodaje Maksymiec.
W ogólnopolską kampanię Tefal zaangażowały się w sposób zintegrowany agencje należące do grupy dentsu Polska. Za kreację odpowiedzialny jest Isobar Polska, za produkcję Propeller Film, zakupem mediów zajęła się agencja iProspect, a nadzór nad całością kampanii sprawuje Red8 Advertising. Za postprodukcję odpowiada agencja spoza grupy dentsu – Badi Badi.
W ramach promocji został wyprodukowany 15-sekundowy spot reklamowy przystosowany do emisji digital (video, display, social media, programmatic, mailingi i artykuły) oraz tradycyjnie - w telewizji i kinach. Dentsu Polska przygotował także kampanię influencerską, która ma wesprzeć działania reklamowe.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze