20.04.22, 21:00
Jestem czystością. Marka Finlandia Vodka wizerunkową influencerską kampanią
Ruszyła influnecerska kampania wizerunkowa marki Finlandia Vodka w ramach idei „Jestem czystością...Jestem Finlandia Vodka.”
Do współpracy marka zaprosiła Karola Paciorka, Vlog Casha oraz Maciej Je. Influencerzy wyruszyli na tydzień do Finlandii, aby przekonać się, jak czystość regionu przekłada się na czystość produktu, który podkreśla w swojej komunikacji marka. Influencerzy mieli za zadanie odkryć piękno i czystość fińskiej przyrody, kuchni oraz relacji i charakteru ludzi.
„Jako marketerzy wiemy, jak trudno czasem jest udowodnić światu ideę marki. Celem podróży było właśnie pokazanie tego, że marka i jej produkt pochodzą z czystości natury” – tłumaczy Olga Jakubiak, Head of Social w K2 Create (Grupa K2).
Za pomysł koncepcyjny, współpracę z influencerami, realizacje i nadzór projektowy odpowiada agencja K2 Create. Kampania potrwa do 30 kwietnia 2022 r.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze