18.04.22, 11:16

Akcja Żonkile Muzeum POLIN w niestandardowej kampanii na nośnikach AMS

Żonkile na słupach AMS, fot.L: materiały prasowe

Pięć słupów ogłoszeniowych ozdobionych tysiącami papierowych żonkili, które każdy może zabrać ze sobą – w taki sposób w 79. rocznicę powstania w warszawskim getcie upamiętnia Muzeum POLIN we współpracy z AMS.

Tradycyjnie jak co roku na nośnikach AMS w kwietniu br. pojawiły się kreacje z udziałem ambasadorów kampanii pod hasłem „Łączy nas pamięć”. W tym roku do akcji dołączyli: Irena Santor, Aleksandra Popławska, Eliza Rycembel, Janusz Gajos, Andrzej Piaseczny i Krzysztof Gonciarz. Oprócz tego na pięciu słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawią się papierowe żonkile. Wykonany z papieru żółty symbol powstania każdy z przechodniów może zdjąć i np. przypiąć do ubrania.

„AMS od lat wspiera działania Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, dlatego również i tym razem jesteśmy patronem akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”, która dodatkowo wzmocniona została niestandardowym działaniem. Dzięki żonkilom, które można „zerwać” z naszych słupów i wpiąć w klapę, każdy z nas może aktywnie włączyć się w obchody powstania” — mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.

Tarcze z żonkilami w stolicy

16 kwietnia, na trzy dni przed 79. rocznicą wybuchu powstania w warszawskim getcie, na słupy AMS trafią okolicznościowe plakaty oraz tarcze z żonkilami. Będą one uzupełniane w kolejnych dniach: wieczorami w niedzielę i poniedziałek, a także we wtorkowy poranek 19 kwietnia — w rocznicę wybuchu powstania w getcie. Przy każdym z pięciu słupów umieszczone zostaną podajniki z płynem do dezynfekcji dłoni.

Działania objęły pięć lokalizacji w stolicy — słupy przy Al. Niepodległości (przy SGH), ul. Marszałkowskiej (przy Królewskiej i Rysiej), Placu Zawiszy (ul. Grójeckiej), Rondzie Radosława (od strony Arkadii) oraz na rogu Wołoskiej i Domaniewskiej.

Jednym z ocalałych z getta był Marek Edelman, ostatni dowódca Żydowskiej Organizacji Bojowej. 19 kwietnia, w rocznicę powstania składał on bukiet żółtych kwiatów pod Pomnikiem Bohaterów Getta na warszawskim Muranowie. Dzięki temu żonkil stał się symbolem szacunku i pamięci o powstaniu. Organizowana przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN akcja „Łączy nas pamięć” ma celu rozpowszechnianie tego symbolu oraz szerzenie wiedzy na temat samego wydarzenia.

Komentarze

Powiązane

26.05.23, 18:26
| reklama & PR » informacje
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz w restauracjach grupy FoodX
Marka Łowicz zaprezentowała extra kwaśną wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą, m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej bazą są nowości marki: Dżem Extra Kwaśny Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Kwaśnych propozycji będzie można spróbować w pięciu polskich miastach.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
26.05.23, 12:33
| reklama & PR » informacje
Samsung partnerem tytularnym turnieju Ultraliga
Samsung został partnerem tytularnym prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Ultraliga zmienia się w Samsung Galaxy Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca 2023 r. 
26.05.23, 10:05
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu, Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki Skinoren. W oparciu o autorską ideę kreatywną „Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
26.05.23, 08:20
| reklama & PR » informacje
VeloBank promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu
Trwa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.
26.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
#IKEAStarterPack. Kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
25.05.23, 20:09
| reklama & PR » informacje
Wilno rozpoczyna kampanię z okazji 700-lecia miasta
Wilno obchodzi swoje 700-lecie. Dlatego miasto opublikowało filmik z humorystycznymi przeprosinami za hałas dla sąsiadów w Polsce. Wideo jest częścią kampanii „Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” i zaprasza sąsiadów do wzięcia udziału w licznych tegorocznych imprezach rocznicowych.
25.05.23, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Łaguna Dyrektorem ds. Komunikacji i Rzecznikiem Prasowym Grupy Polenergia
Grzegorz Łaguna, do niedawna Rzecznik Prasowy Kulczyk Foundation, objął stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Rzecznika Prasowego Grupy Polenergia. 
25.05.23, 13:34
| reklama & PR » ludzie
Milena Urbańska w ekipie agencji mediowej Zenith
Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.